2013. december 7., szombat

Mókamiki

Eszembe jutott, mit szerettem volna még a piaccal kapcsolatban elmesélni: összefutottunk keresztanyám lányával. Ez főképp azért érdekes, mert pont azon a héten jelölt be engem facebookon. Úgy, hogy fogalmam sincs, mikor találkoztunk utoljára... Ami biztos, nagyobbik lánya már évekkel ezelőtt érettségizett, róla pedig az az utolsó emlékem, hogy szerette, ha megpörgettük az Anyuék szobájában lévő forgószékben, és mindig Tom és Jerryt néztünk videókazettáról. Szóval nem mostanában történt., az biztos...:)
---
Vasárnap főztem zacskós levest, és a gyorsfagyasztott kakaós csiga kisütése is jól sikerült. Ezt szándékosan írtam így, nehogy véletlenül azt a látszatot keltsem, mintha én magam sütöttem volna kakaós csigát.:)
Este Diósgyőr-ETO meccset néztem, meglepő módon nyertünk idegenben 2-1-re. Nem várt eredmény, egész jó játékkal, és fordítás 0-1-ről.
Ezúttal csak egy károgó emberke talált meg, hogy a játék nem volt valami meggyőző. 
Hát erre én azt mondtam, hogy a győzelmet aztán nem kell megmagyarázni...:)
Tesómék és egy kollégám is hívott forralt borozni, de elég fáradt voltam, így aztán a meccs után már csak döglöttem.
---
Hétfőn megejtettem munkaügyes kollégának az "élménybeszámolót". Ő pedig segített egy kicsit a törvényi háttér kibogozásában. Hát, nem nyugodtam meg: a törvényt betű szerint értelmezve gyakorlatilag nem számítok mozgássérültnek. 
Ennek persze majd utána kell járnom hivatalos helyeken is, ami nem lesz egy leányálom...:/
Hazaérve meg akartam inni egy sörikét, de inkább egy kávé mellett döntöttem. Este meg elaludtam a Kék fény nézése közben...:(
A telefonom a szoftverfrissítés után tökéletesen működik. A vibert egyelőre nem tudtam telepíteni, a facebook pedig angol nyelvű... 
Ja: és keresek adatkábelt Samsung Galaxy Y-hoz. Az enyém a jelek szerint nem jó. De legalább nem a telefon hibája, hogy nem csatlakozik a számítógéphez...
Igazából megvagyok nélküle, 2000 forintot pedig sajnálok kiadni egy újért... 
---
Kedden reggel kimaradt egy 7-es busz, fagyoskodhattunk a megállóban...
Kiderült, hogy nyertem tippmixen, hétfőn elfelejtettem megnézni.:) A héten viszont szerintem már mindkét szelvényem elszállt...:/
Este főnököm hozott haza, mondta, hogy igyak meg egy sört. Meg még valamit mondott, de az nem publikus...:D
Az egy sörből aztán két sör lett, mert ugye egy sör nem sör...:) Utána kaja, pihi, miegymás...
---
 Szerda reggel az orrom előtt ment el a 14-es busz, de csodák csodája: pár perc múlva felvett minket egy szolgálati járat feliratú, azaz épp üzemen kívüli busz. Vagy csak elnéztem..:)
Hm... Nem tudom, melyik délelőtt volt, de leírom: sétált velem szemben egy lány a folyosón. Megbotlott egy ládában, és majdnem elesett. Nem tudom megmagyarázni, miért, de nem az első eset, hogy azt hittem, én esek, és elkezdtem korrigálni. Aminek köszönhetően majdnem elvágódtam..:)
4-ig voltam melóban, aztán a stadion felé vettem az irányt. 
Este 6-kor kezdődött az ETO-Kaposvár kupavisszavágó. 
Ezen a meccsen debütált az új biztonsági szolgálat. Egyes hírek szerint pesti cég, méghozzá a Fradi biztonsági cége. Nem tudom... Mindenesetre elég ijesztőek az urak. 
A meccs előtti beléptetéskor egy kicsit megalázó procedúrában volt részem. Gyakorlatilag rám szóltak, hogy ne menjek a lépcső szélén (azaz ne kapaszkodjak), hanem menjek be középre. A motozás is ott történt, kevésen múlott, hogy ne essek el...
Na mindegy, túléltem. 
A meccsen András barátommal kettesben néztük meg, a többiek most nem értek rá. 
Mondjuk amúgy is csak 300 nézőt írt a Nemzeti Sport...
2-1-re nyerünk ismét, bűnrossz meccsen, na azért ez a győzelem némi magyarázatra szorulna!:)
Jah: a héten -nem tudom pontosan- vagy lecsukták, vagy kihallgatták az ETO egykori játékosát, aki diósgyőri kölcsönjátékosként egy Nyíregyháza elleni meccs eladásában működött közre. 
Hm... Nem lepne meg, hogy hamarosan az ETO meccsei kerülnek sorra...
A meccs utáni szokásos levezető sörözés kicsit "eldurvult": másnap szólt a szomszédasszony, hogy hangosan néztem a tévét...:O :)
Ez meglepett, nekem nagyon nem tűnt...:)
Szerdán volt a névnapja egy "ismerős" lánynak. Az idézőjel csak azért, mert eddig összesen egyszer találkoztunk, kb. 1,5 évvel ezelőtt. 
Írtam neki, hogy mi újság vele, és nagyon meglepődtem, mert kiderült, hogy még a blogomat is szokta olvasni...:)
---
Csütörtökön kaptam teljesen váratlanul egy apró, ám de nagyon praktikus ajándékot. Kísérőlevéllel.:) 
Az ajándékról a lány kérésére nem írhatok, de tényleg tök jó dolog, és szinte mindig szem előtt van, mert a pénztárcámban tartom. 
Apropó pénztárca: igazolványképet kerestem az igazolványtartómban. Elvileg van még három, a nyáron csináltattam.
Magamról nem találtam, kezembe akadt viszont egy főiskolai csoporttársnőmé. Fogalmam sincs, hogy került oda, hogy mikor és miért kaptam tőle...:)
Meló után bementem a személyimért. 
Itthon pakolásztam, egy hét után lepakoltam a ruhaszárítót, és kb. ennyi...:)
---
Péntek. Mikulás napja. 
Rég éreztem magam ennyire jól a bőrömben. 
Tök jó hangulatban telt a nap, többen megajándékoztuk egymást egy kis Mikulás-nasival. Valahogy nem éreztem olyan feszültnek ezt a napot, mint a korábbiakat. És ez tök jó...:)
Viszont napközben sikerült összetörnöm/kidurrantanom/felrobbantanom egy teli flakon szénsavmentes ásványvizet...:O Leejtettem, és kirepedt... Ilyet még nem láttam..:)
És itt van bajban a személyes blogot író blogger...:) 
Mert tök jól elterveztem, hogy mesélek valakiről. De inkább nem mesélek. 
Mert valakiről szerettem volna mesélni, nem pedig magamról.
Így inkább nem..:)
Délután megint a főnököm hozott haza. Hála annak a magasságos Istennek, mert kegyetlenül fújt a szél...:/
---
Ma pedig szintén munkanap volt. Kollégám értem jött hajnalban, sőt együtt is távoztunk. Délben. A szél mellett ezúttal már hó is volt... Dislike...:/
Meló után pláza. Tippmix, lottó. 
Az almafröccs és a kávé ezúttal kimaradt, mert mire odaért a pincércsaj, már végeztem. 
Hazafelé jövet majdnem "felestem" a 14-es buszra, amit néhány nénike szánakozó-megvető pillantásából ítélve részegségemnek tudott be, de persze teljesen józan voltam.:)
Aztán mostam, kézimeccset néztem (nyertek a csajok a VB első csoportmeccsén Újvidéken a csehek ellen.), meg hamburgert ettem. Kettőt.:)
Most már semmi extra, fürdés, pihi, meg csokis-meggyes galuska...:)
---
Holnap ugye elmegyek Sportért. Meg Lidlbe is kéne menni, ha a fene fenét eszik is...:)
Valamikor el kéne mennem a Hervisbe, mert 2-t fizet 3-at kap akció van, és három pár cipő nekem maga lenne a Kánaán...:)
Este meg meccs: ETO-Haladás. 
Remélem, a biztonságiak beengednek. És nem fagyok meg...:)
A jövő héten elég sok mindent el kéne intéznem, jobb bele se gondolni... Két bank, egy posta, Kormányablak... Utóbbiba nem merek egyedül bemenni, valaki elkísérhetne...:( :)
---
Körvonalazódik a fejemben egy egyfajta kampány/kezdeményezés/ötlet. Nekem tetszik, remélem sikerül megvalósítani. 
Részletek majd máskor!;)
Huh... 
Másfél órán keresztül írtam, ha jól emlékszem...:)
Úgyhogy gyorsan be is fejezem.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: