2013. december 10., kedd

A pénz nem boldogít

Tanult kollégám azt találta mondani, hogy mostanában ritkán posztolok. Meg aztán jó lenne elérni idén a száz bejegyzést. Szóval írok. 
És persze időm is van, kedvem is van, szóval nem látom okát, hogy ne írjak...:)
Na, ez már sok lesz, úgyhogy lassan elkezdem!
---
Szombat este már tényleg nem csináltam semmit, tévéztem, neteztem...
Vagyis... Megosztottam facebookon ezt az "Írd le egy szóban, honnan ismersz.."-szöveget Picit tartottam tőle, hogy páran leoltanak, hogy megint mi ez a baromság. De én elsősorban tényleg a dolog asszociációs oldalára voltam kíváncsi, hogy ki hogy írja le a mindkettőnk számára egyértelmű dolgot. Mármint hogy honnan ismerjük egymást. 
Érkeztek aranyos kommentek, jókat mosolyogtam...:)
---
Vasárnap elmentem az Árkádba. Főnököm felesége autóból kiszúrt a járásom alapján...:)
Egyébként fergeteges ötlet volt ezüstvasárnap délben egyedül az Árkádban ebédelni. Alig tudtam leülni. Egy csaj szólt, hogy nyugodtan üljek oda hozzá, mert egyedül van. 
Csak annyi volt a gond, hogy bárszéken én nem szeretek ülni. Nekem baromira kényelmetlen. Helycserére meg főleg nem volt pofám megkérni.
De aztán nagy nehezen találtam helyet. Amikor végeztem, akkor viszont picit morcos voltam: még le sem nyeltem az utolsó falatot, már lecsaptak a helyre...:/
Aztán beültem a Segafredoba Sportot olvasni. Utólag jutott eszembe, hogy hasznos lett volna inkább a Sparba menni bevásárolni... De akkor nem találkoztam volna gimis cimborámmal, aki azt hitte, hogy az újság közös, és el akarta venni. Már készültem leharapni a fejét, amikor észleltem, hogy kihez is van szerencsém.
Ilyen egy viszontlátás 12 év után!:D
Onnan a Hervisbe mentem, és elkezdtem összeválogatni a három pár cipőt, amiből egy ugye grátisz volt. Jött tesóm, segített a válogatásban. Vettünk egy hótaposót is, abban mondjuk elég érdekesen nézek ki!:D
Írnám, hogy tesóm segített hazahozni a cipőket. De ez nem lenne igaz, mert ő hozta haza őket. Gyalog, én meg busszal jöttem, és majdnem egyszerre értünk haza.:)
Kicsit beszélgettünk még bratyóval, aztán ment a vonatra. Én meg sütöttem melegszendvicset, megettem, és indultam meccsre. 
ETO-Haladás. A rendezők ezúttal teljesen korrektek voltak, minden rendben volt. A Haladás-szurkolók viszont valamiért igen frusztráltak voltak...:O :)
A csapat meg no comment... Nyertünk 2-1-re... A Haladás vezetett, a győri kiállításnál épp vécén voltam, a vasi büntetőre értem vissza. 
Lassan ez lesz a rendszer, hogy egy félidőt, ha nem 60 percet átalszunk, aztán beindul a csapat. 
Kalmár Zsolti játéka nagyon tetszik viszont, csak lehetne egy kicsit bátrabb.
A két "tavaszi" -tényleg az:)- forduló után megvan a dobogó, ami nem rossz hír.
Az viszont gáz, hogy így soha nem szabadulunk meg Pinyőtől...:/ :D
Meccs után megint "ökör iszik magában"-t játszottam. Ez így nem teljesen igaz, mert facebookon folyamatosan kommunikáltam több emberkével is.
Éjfél körül parasztvacsi: szalonna, kolbász, hagyma. Zsemlével meg sajttal...:)
Aztán szunya. 
---
Hétfő. Elfelejtettem ébresztőt beállítani, szerencsére fél 6 körül felébredtem. Eléggé zúgott a fejem, de a kávé-Algoflex-kombó szerencsére ismét segített.:)
 Napközben nyilván elég fáradt voltam, de azért fél 6-ig dolgoztam.:)
Ja, meg felhívtam a közös képviselőt kapunyitó-témában. Azt mondta, jár nyitó a garázstulajdonosoknak is. Aztán meg azt, hogy családonként (!) csak egy jár. Mivel a garázs után is kell közös költséget fizetni, nem nagyon értem a dolgot... Na mindegy, fáradt voltam a vitához...:)
Két nap után lepakoltam a ruhaszárítót, ez kb. rekord!:)
Aztán rántottát sütötttem. 
Elfogytak az utolsó écsi tojások...:( 
Legalább ekkora probléma, hogy nem tudom, hogy fogok utánpótlást hazacincálni.:)
Este net, Kék fény, alvás.:)
---
Ma. "A pénz nem boldogít."-tartja a mondás. De ha csekkek keresése közben találsz egy elég szép kis summát, amiről azt hitted, hogy már elköltötted, akkor azért egy picit igen.:) Így indult a nap. Mostanra arra is rájöttem, hogy került oda az a pénz...:)
Reggel majdnem sikerült leesnem a 14-es buszról. Egy anyuka kisgyerekével nem volt képes kivárni a leszállókat, és feltrappolt a középső ajtónál a kölköt vonszolva. Én meg így nem tudtam kapaszkodni, de szerencsére megúsztam nagyobb esés nélkül. 
Aztán mérgemben beleütöttem egy lámpaoszlopba akkor meg az öklöm fájt...:D
A 7-es buszon meg egy ismerőssel találkoztam, beszélgettünk leszállásig.
Átlagos nap volt, azért nem mindig sikerült nyugodtnak maradni. És mentem le öngyújtó nélkül cigizni...:( :D
Délután az volt a terv, hogy elmegyek az ETO Parkba, postára meg boltba. 
Ehelyett a vasúti postára mentem, meg a Szent István úti S-Marketbe. Mert így picit kevesebbet kellett sétálnom.:)
Elég szocreál az a bolt, de nem volt mit tenni, kezdtek apadni az élelmiszer-készleteim... A ketchupot meg a Piros aranyat elfelejtettem. 
De disznósajt lesz a vacsi. Medvesajtot nem vettem.:D
És el is telt a nap, fürdés lesz, kaja, meg tévé.
Ja: a nap szava a Muschiwanne. Ez nem lehet kérdés.:)
---
Holnap el kéne menni bankba. 
Csütörtökön meg Kormányablakba. De ehhez tényleg nagyon nincs lelkierőm. Félek a hivatalos állásfoglalást meghallgatni, hogy nem vagyok mozgássérült...:)
Szombaton meg ki kéne nézni apuhoz Écsre.
Ottalvás semmiképpen.
Majd 24-én. A tavalyiból kiindulva az is "érdekes" lesz...
---
Most már tényleg ráférne egy kis optikai tuning a blogra... A téli szünetben igyekszem megejteni...
Lesz csajos poszt is, de az egy "monstre" bejegyzés lesz, amit részletekben írok meg, és egyszerre teszek közzé. Vagy egyszerre tolom a lomtárba...:)
Az előző bejegyzésben említett "ötletemet" három emberkének mondtam el. És mindhármuknak tetszett. 
Szóval ez vagy egy jó ötlet, vagy csak nem akartak megbántani...:)
Na, majd hamarosan az is kiderül...:)
---
Boldog Névnapot a ma ünneplő Juditoknak!:)
---
És mára ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: