2013. december 28., szombat

Pótposzt- kissé szétcsúszva

Ígértem egy pótlólagos bejegyzést a kimaradt napokról. Aztán nem találtam meg a feljegyzéseimet. A vicc mégis az, hogy szinte minden napról tudok írni valamit segítség nélkül is. És nem is voltak rossz napok- vasárnapig.
---
Akkor tehát még az előző vasárnaptól indulok!
A boltban a bevásárlókocsiknál vettem észre, hogy nincs meg a kolleginától kapott bigyó. Szerencsére volt nálam százas, így tudtam menni vásárolni. 
Aztán itthon az is eszembe jutott, hogy Écsen számolgattam az aprópénzemet. Fel is hívtam aput, hogy megtalálta-e. 
És igen, meg. Nem tudom megfogalmazni, de ez tök jó beszélgetés volt. Segítséget kértem apámtól, ő segített is, és igen büszke volt rá.:)
---
Hétfőn Dórival találkoztam volna, az avonból választott nekem parfümöt. De lemondtam a talit, mert a magyarok játszottak a kézilabda VB-n. Nem vagyok normális..:)
Egy kolléganőm hozott haza, így nagyon hamar hazaértem, meccs előtt még lepakoltam a ruhaszárítót, meg mostam is egy adagot. 
Aztán teljes volt a happy end, viszonylag simán nyertünk a spanyolok ellen.
Hm... Vagyok annyira babonás, hogy ha úgy nyerünk, hogy nem látom a meccset, akkor nem néztem volna meg a brazilok elleni negyeddöntőt.:)
(megj.: tényleg emlékezetből írok!:D És mosni szeretnék a saját mosógépemmel a saját fürdőszobámban!:/)
---
Kedden meló után találkoztam Dórival. Odaadta a parfümöt, amit ő választott helyettem.
Tök jó illata van, és nagyon hasonlít egy régi kedves noname tusfürdőre, amit nagyon szerettem.:)
És sütit is kaptam, amit Dóri az anyukájával sütött. És az egyik mazsolás volt. És nem szedegettem ki belőle..:)
---
Szerda. Úgy volt, hogy aznap is kolléganőm hoz haza, de előbb el kellett mennie. Elfelejtett szólni, és lelkiismeretfurdalása is volt emiatt...
Feleslegesen, mert távozóban egy nagyon érdekes-tanulságos beszélgetésben volt részem.
Sőt, azt is megbeszéltük, hogy három lány nálam tölti a szentestét, Jägerezünk, beszélgetünk...
Ez persze nem volt komoly felvetés, mindenesetre kétségtelenül jól hangzott...:)
Akkor még nem sejtettem, hogy egyikük tényleg fel fog jönni hozzám, két nappal korábban, és kevésbé vidám körülmények között...
Busszal is simán hazaértem a meccsre. Magyarország-Brazília női kézilabda VB-negyeddöntő. Vereség kétszeri hosszabbítás után a későbbi világbajnok dél-amerikaiak ellenében...
Drámai csata, többször megnyert meccs, mégis kikaptunk.
Még tévé előtt szurkolva is igazi horror volt... A távkapcsolót majdnem (tovább)amortizáltam, és egy ásványvizes üveget sikerült földhöz vágnom... Most nem repedt meg...:)
Egyébként majdnem három liter vizet megittam meccs közben. Elég viccesen nézhettem ki, mert egy ismerősömet tudósítanom kellett a mérkőzés alakulásáról, így a gurulós székemben ingáztam a tévé és a számítógép között. Komolyan elfáradtam..:)
---
Csütörtök. Pinyő.
Pintér Attila, az ETO vezetőedző lett a magyar labdarúgó-válogatott új szövetségi kapitánya.
Nem hittem el, amikor közölték velem a hírt.
Azok sem hitték el, akikkel én közöltem.
Beszarás...XD
---
Péntek. Kaptam egy újabb ETO-zászlót a kolleginámtól!:)
Lassan már múzeumot nyithatok. És ezúttal a puszi sem maradt el..:)
Meló után következett a céges forralt borozás, előtte vacsi a Patioban.
Forralt bor... Huh, nem számoltam, mennyit ittunk... És volt pálinka is...:)
Beszélgettünk, hülyéskedtünk, nagyon gyorsan eltelt az idő...
"Összefutottam" -azért az idézőjel, mert végig álltam, kivéve amikor a Mekibe mentünk pisilni:)- Zsófival és férjével.:)
És megismerkedtem egy kolléganőm nagyon kedves barátnőjével, aki egy volt kollégám unokatesója is egy személyben.:)
Elég szépen belehúztunk az éjszakába, bőven éjfél után értem haza.
---
Szombat. Jaj, de szét voltam csúszva....:O :)
Még sportért sem mentem le, lottót sem adtam fel.
Pihengettem, Pingwin hambit ettem, és időben lefeküdtem...
---
Vasárnap. Pff...
Nem tudom...
Lehet, hogy bekapcsolva felejtettem a fali melegítőt.
De azt észre kellett volna vennem, többször is bementem a fürdőbe, még boltbaindulás előtt is....
Ha meg a bojler gyulladt ki, az is egészen ijesztő...
Hm... Amikor Anyu meghalt, és be kellett mennem a kórházba a holmijaiért, fürödtem indulás előtt. És a buszon eszembe jutott, hogy bekapcsolva felejtettem a fűtést. Visszafordultam, persze nem így volt...
Csak az időt akartam húzni...
Meg mindig megnézem a konvektort, a számítógépet, tévét, csapot, hogy minden ki van-e kapcsolva, lehúzva...
Áááá idegesítő...
---
Hétfőről már írtam.
Jót tett a blogbejegyzés, kiírtam magamból a dolgokat, eléggé szét voltam esve.
Délután elmentem postára, feladtam a tűzoltóságnak a szükséges levelet, feladtam egy csekket, meg vettem Sportot, meg Kincses Kalendáriumot apunak...:)
---
Kedd. Több emberkével beszélgettem telefonon, facén, személyesen, így valamennyire lett karácsonyi hangulatom. De már ezt is leírtam, most nézem..:O :)
A vidékiben odajött hozzám egy jóember, kért 150 forintot buszjegyre. Tatára szeretett volna utazni.
Adtam neki 200-at, és mondtam neki, hogy kedves egészségére. Nevetett. Nem értem, miért mindig Tatára utazik, aki piát akar venni. Mármint mindig ez a szöveg...:)
Hazafelé menet Écsen majdnem infarktust kaptam.
Sétáltam haza, és egyszer csak gázszagot éreztem, a forróság is elöntött.
Kellett egy kis idő, mire rájöttem, hogy a szél megfújta a kabátomat, azért éreztem újra a szagot...:/
Szenteste. Otthon semmi váratlan. Vacsoráztam, apuval megnéztem a híradót, aztán ő lefeküdt.
Én meg tévéztem, olvastam, facebookoztam.
Fél 10-kor már aludtam. A túlélés volt a cél...
---
Szerda. Reggel megittam két kávét. Bravos 3 in 1, biglájk.:)
Aztán visszafeküdtem.
Apu háromnegyed 12-kor szólt, hogy ebédeljünk. Tyúkhúsleves volt a menü.
Ebéd után megint lefeküdtem.
Délután visszajöttem, Melinda, régi kedves barátosném, szurkolótársam látogatott meg, és hozott sütit.:)
Este megnéztem a Családi üzelmek című vígjátékot. Pazar, rég nevettem ennyit. Filmen.:)
---
Csütörtök. Azt álmodtam, hogy Szlovákiában vagyok ETO-meccsen, és vernek a rohamrendőrök...:O Reggel meg arra ébredtem, hogy fáj a hátam...:O
Mostanra szerencsére elmúlt, de nagyon ijesztő volt, alig bírtam megmozdulni.
Sógornőm családjához voltunk hivatalosak karácsonyi ebédre.
Nagyon finom ételek voltak, meg jókat beszélgettünk is.
Én nem mentem ki Écsre, mert úgy volt, hogy egy kolléganőmmel találkozom.
Sajnos nem találkoztunk, viszonylag későn értem vissza.
Kiültem a konyhába. Sör. Cigi. mp3.
Nem lesz belőle rendszer, rossz kedvében ne igyon az ember... De akkor kellett...:)
Utána Életrevalók.
Aranyos film, jót tett a lelkivilágomnak!
---
Péntek. Megpróbáltunk tesómmal ezt-azt elintézni, de semmit nem sikerült.
Viszont ebédeltünk a Patioban.:)
Hazaérve csendespihenő, meg fürdés a szomszédban.
Este alaposabban nekiveselkedtem Mosolyka könyvének, már a 118. oldalon tartok.
Fantasztikus olvasmány, főleg így fogyatékos szemmel.
Nagyon hasonló gondjaink vannak... Vagyis vannak hasonló gondjaink vannak...
Közben Életrevalók ismétlés.
Aranyos film, jót tett a lelkivilágomnak!:)
---
Ma reggel a konyhában matattam, levertem a sótartót, ami nagyot csattant egy lábason.
Elterültem a konyhában, vártam a robbanást...
Az Árkád mellett valaki eldobott egy petárdát. Kishíján összefostam magam.
Szerintem nem vagyok jól.
A piacon boldog új évet kívántam egy ismerős árusnak, meg ittam egy kávét a kopasz bácsinál...:)
Vöröshagyma-, meg szalonna-utánpótlásról elfeledkeztem, magas tepsit meg nem akartam egyedül venni.
Vettem viszont Sportot, adtam fel lottót, meg egy minimál tippmixet is..:)
Hazaértem. Nem kellett volna.
Kiderült, hogy január 6-ig nincs ügyelet a kéményseprőknél...
Azaz nincs írásos szakvéleményem arról, hogy a kéményt ki kell bélelni. Így a kéménybélelő bácsi nem bélelheti ki a kéményt. Pedig ma is volt itt...
Addig nem jöhet a festő, a burkoló, a gázszerelő...
F@sz kivan...
Villanyszerelővel is szeretném  megnézetni a fürdőszobát, mert hát mégiscsak megéghettek itt dolgok... Mosógépszerelővel meg a mosógépet szeretném ellenőriztetni, mert az ugye a bojler alatt volt...
Igen, tudom, az egyik Calgon-reklámban győri mosógépszerelő szerepelt...:)
A vágyakat a realitásokhoz kell igazítani.
Régi vágyam, hogy születésnapomon egy formástestű kiscicával pezsgőzhessek a kádamban.
Most arra vágyom, hogy születésnapomra legyen használható fürdőszobám...
Hm...
Sajttal-sonkkával töltött krumpli volt az ebéd. Igen, Lidl-s.
Ettem hozzá uborkát, hagymát, paradicsomot...
Aztán csendespihenő.
Most van mozgássérült évbúcsúztató az ETO Parkban.
Nem mentem, nem lennék most valami szórakoztató társaság.
Holnap azért Lui barátommal kinézünk az ETO-piacra.:)
---
Hétfőn megpróbálok egy-két dolgot elintézni. Szerintem főképp a telefonon fogok lógni...
Szilveszterkor hívtak ide-oda, erre-arra, de ezen az évvégén egyszerűen nincs mit ünnepelni.
Virsli, nasi, kaja, itthon. Meg PlayStation.
A többi napot majd meglátjuk!
Hm...
Mára ennyi...
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: