2013. december 23., hétfő

1*5

Az volt a terv tegnap, hogy elmegyek Lidlbe bevásárolni, utána írok egy újabb fasza kis blogbejegyzést, aztán lepakolom a ruhaszárítót, meg kiganézom a lakást. 
Aztán teljesen másképp alakult...
A bejegyzést majd talán pótolom.
---
Hazaérve k*rva nagy forróságot éreztem a lépcsőházban. A lakásba belépve megláttam, hogy tűz van a fürdőszobában. 
Kimentem a folyosóra kiabálni, mint a filmekben, hogyaszongya "Segítség! Tűz van!" De egy árva hang nem jött ki a torkomon. 
Aztán telefonálni próbáltam. Először nem találtam a billentyűzetet, aztán a 105 helyett a címben szereplő "számot" sikerült tárcsáznom.
Na, az volt az a pillanat, amikor azt hittem, meg fogok halni. 
De aztán elértem a tűzoltókat, mondták a teendőket. 
Nagyon gyorsan kiértek, egy écsi rokon is köztük volt. A függőfolyosón voltunk, megkérdezte, hogy ugye nem hozzám jönnek. De igen.
Gyorsan eloltották a tüzet, nagyon rendesek és segítőkészek voltak.
Aztán jöttek a kéményseprőktől, a gázosoktól, a Győr-Szoltól. Már nem tudtam, ki kicsoda...
Az alsó szomszédék tartották bennem a lelket...
Közben kaptam egy smst egy kolleginámtól, hogy behajtaná a kávémeghívást. Felhívtam, és mondtam neki, hogy tűz volt, kávé van. 
Átjött.
Mivel csak a fürdőszobát kellett kiiktatni, ezért viszonylag használható a kéró. 
A leányzó segített a romeltakarításban (=eltakarította a romokat), aztán pizzát ettünk, meg feketeerdőtortát. Igen, a Lidlből. 
Hatalmas nagy köszönet jár neki, nem tudom, mit csináltam volna, ha egyedül vagyok...
Este kb. 1,5 órát aludtam. 
Reggel a szomszédban tudtam fürdeni. Nekik is ezer köszönet!
Ma is jöttek emberkék, de már nagyjából tudom a teendőket. 
Festés, csempézés, új gázbojler. Ez utóbbihoz persze tanúsított gázszerelő szükséges. 
Ezek közül valami csak januárban fog összejönni... 
Szóval kell vennem egy kádat. Gyerekfürdető kádat... :/
Próbáltam beszélni a biztosítómmal, a harmadik telefonszámon közölték, hogy nem tudnak segíteni. 
A közös képviselő valamiben tudott segíteni, valamiben nem.
A gázszolgáltatótól is hívtak, hogy 1 percen belül elküldik emailben a visszakapcsolás feltételeit. 
Nem küldték. 
Apám meg kb. lehülyézett. 
Aztán visszahívott, hogy ad pénzt, ha kell.
---
Halva születtem. Kiszedtek egy totálkáros Trabantból. Most meg ez. 
Azt hiszem, valaki nagyon vigyáz rám odafent. 
Ha nem vagyok itthon, a lakás ég le. Ha éjszaka történik, akkor...
Élek. Karácsonyi ajándéknak nem rossz.
---
Délután minden úgy volt a lakásban, ahogy hagytam. 
Apró öröm.
Tavaly azt mondtam, rosszabb már nem jöhet, egy ember édesanyja csak egyszer hal meg. 
Ez persze nem rosszabb, és a nagy számok törvényei alapján remélem, hogy az ember lakásában csak egyszer üt ki tűz.
---
Mp3-lejátszót hallgattam a buszon. 
Hooligans. "a tűz mindig ég..". Republic: "Égjen ami ég..."
Hátborzongató. 
Akkor hát kolleginának küldeném Alicia Keys-től a Girl on fire-t! Ha már...:)
Neki köszönhetem, hogy tudok mosolyogni. Egy picit. 
---
A korábban beígért meglepetés, és vele együtt a titokkampány most határozatlan időre szünetel. 
A karácsony pedig részemről érdeklődés hiányában elmaradt!
---
De kedves olvasóimnak, barátaimnak, ismerőseimnek Boldog Karácsonyt kívánok!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!

 
 

Nincsenek megjegyzések: