2013. december 24., kedd

Kiskarácsony

Tegnap azt találtam írni, hogy a karácsony részemről érdeklődés hiányában elmarad. Vagyis múltidőben írtam, mert nem vagyok normális.:)
És ez amúgy is hülyeség.
Mert miről is szól a karácsony? Szeretetről, odafigyelésről, meghittségről...
Senki nem engedheti meg magának azt a luxust, hogy ne keresse ezeket az életben.
Meglepve láttam tegnap, hogy többen kiakadtak facebookon, hogy miért posztolják egyesek a már 23-án feldíszített karácsonyfájuk fényképét. 
Akkor volt idejük, kedvük, és meg akarták mutatni, hogy ők már felkészülten várják a Jézuskát!:)
Tudni kell örülni más boldogságának is!:)
Ma már lett egy kis karácsonyi hangulatom. 
A boltban nem kaptam szaloncukrot. Vettem helyette kiscsokikat. 
Láttam egy nagyon cuki kínai műfenyőt díszekkel. Komolyan szemezgettem vele, de végül nem hoztam el, mert túl nagy kupi van a lakásban...:)
Lehet, hogy nem ez lesz életem legszebb karácsonya. 
Anyu is hiányzik. 
A vasárnapi tűz is minden pillanatban ott motoszkál a fejemben.
És bizonyára van(nak) olyan lány(ok), akik eszembe fognak jutni, hogy mással ünnepelnek.:)
Apám a híradó után el fog menni lefeküdni. 
Én pedig gyújtok egy gyertyát, tévézek. 
Aztán olvasok. 
Mosolyka könyvét. 
Mert én döntök. Mert Te döntesz.:)
---
Végezetül egy verssel szeretnék mindenkinek Békés, Boldog Karácsonyt kívánni.
Egy verssel, amiben szerintem minden benne van, amiről a szeretet ünnepének szólnia kell.

Szilágyi Domokos: Karácsony
 

A puha hóban, csillagokban,
az ünnepi foszlós kalácson
láthatatlanul ott a jel,
hogy itt van újra a karácsony.

Mint szomjazónak a pohár víz,
úgy kell mindig e kis melegség,
hisz arra született az ember,
hogy szeressen és szeressék.

S hogy ne a hóban, csillagokban,
ne ünnepi foszlós kalácson,
ne díszített fákon, hanem
a szívekben legyen karácsony. 



  

Nincsenek megjegyzések: