2014. január 1., szerda

VII/1.

Ha a GosziBlog egy újság lenne, azt írhatnám, hogy a Kedves Olvasó a hetedik évfolyam első számát tartja kezében. Ez azért nem semmi!:)
Viszont ha újság lenne, nem jelenne meg újév napján. Így viszont igen.:)
---
Képtelen vagyok megjegyezni, hogy milyen nap van, így utána kellett néznem, hogy hétfőn jelentkeztem utoljára bejegyzéssel.
A poszt megírása után hívott a kárszakértő a biztosítóból, hogy kedden már jön is szemlézni. Öt munkanapon belülre ígérték, és még aznap jelentkeztek, azért ennek tényleg örültem.:)
---
Tegnap reggel, azaz szilveszter napján először elrohantam a Lidlbe, vettem egy-két apróságot. 
10 és 12 között ígérte megjelenését a kárszakértő, fél 11-re itt is volt. Szerencsére én is. 
Jó sokáig nézelődött a fürdőszobában, fényképezett, kérdezősködött. Aztán beültünk a szobába, elkészült a jegyzőkönyv, én meg ültem és néztem bambán magam elé. 
A végén aztán mondott egy összeget, amivel meg voltam elégedve, szerintem nagyjából takarni fogja a káromat. Aztán majd meglátjuk. 
Korábban már írtam, fel voltam rá készülve lelkileg, hogy egy kanyi fityinget sem fognak fizetni. Aztán láttam a kárszakértő csodálkozását, hogy ezt ennyivel megúsztam... Na, az elég ijesztő volt. 
A végén még a kisautó-gyűjteményemet is megdicsérte.:)
Holnap el kell mennem a Földhivatalba tulajdoni lap-másolatért, péntekre a tüzoltósági szakvéleményt is megkapom, ezeket kell majd bevinnem a biztosítóba, és utána előbb-utóbb utalnak. 
Szoktam mondani, hogy az életben semmi nem történik véletlenül. De egy gázbojler kigyulladása azért mégis eléggé kellemetlen, és még finomat fogalmaztam. 
Ha próbálok pozitívumokat keresni az esetben, nagyjából négy jut eszembe.
-kigyulladhatott volna rosszabbkor is.
-újabb leckét kaptam a "probléma nagyságának relativitása"-témakörben. 
-a tűz estéjén eljött hozzám kolléganőm, és még mindig elérzékenyülök, ha eszembe jut, hogy mennyit segített. De rajta kívül is sok barátom, ismerősöm ajánlotta fel segítségét, köszi mindenkinek. 
-fel lesz újítva a fürdőszobám. Szép és jó, de erről így ebben a formában természetesen szívesen lemondtam volna. 
Nem vagyok egy nagy álomfejtő, de szerintem azért álmodtam többször is azt, hogy Anyu rosszul van, mert aggódott értem fentről, hogy szedjem már össze magam, és oldódjon meg a dolog. Rajta vagyok az ügyön!
A kárszakértő távozása után felhívtam a tűzoltó rokont, aki szintén felajánlotta segítségét. Utána apuval is beszélgettünk egy viszonylag nagyot. 
Ebédre két babgulyás-konzervet fogyasztottam el, pogácsával.
Délután egy kicsit pihengettem, majd egy amolyan koleszos felmosás is belefért. Igen, pohár víz elkenése...Nagyobbhoz nem volt lelkierőm...:D
Aztán bementem a városba, Zsófival és Gergővel találkoztam, Attila barátunk is velük tartott. 
Miskolci vásárfiaként kaptam DVTK-sört, köszönet érte!:) Azért Dodót is elhozhattátok volna!;) 
A Vendelinbe ültünk be, szilveszteri absztinencia-ígéretem ellenére már ott lecsusszant az első két korsó sör. 
Hazatérve átmentem a szomszédba, fürödtem, aztán beszélgettünk, koccintottunk. 
Itthon tévé, sör, net.
Közben pár telefon, meg SMS. 
Jóval éjfél után virslit főztem. Több embertől kértem tanácsot az elkészítésre vonatkozóan, de sajna nem sikerült jól, szerintem kicsi volt a lábas a négy párnak... Egy-két virsli kb. ehetetlen volt, de azért leküzdöttem...:)
Éjfél után már csak vizet ittam, 2 után feküdtem le, még kiolvastam a Nemzeti Sportot.:)
---
Ma reggel azért a biztonság kedvéért vettem be egy Algoflexet. 
A kávé után már minden rendben volt. 
Rántott mozzarellarudakat sütöttem ki ebédre, és nagyon folyós lett...:O De nem volt ehetetlen...:)
Aztán volt egy kis csendspihenő. 
Hamarosan fürdés és lencse-vacsora a szomszédban. Hogy gazdagok legyünk és elköltözzünk..:)
Utána nemtommi. 
Holnap ügyintézek, meg pénteken is, hétvégén meg tesómmal próbáljuk kisakkozni az intéznivalók sorrendjét. 
Nem lesz unalmas...
Majd valamikor jelentkezem még egy évértékelő írással!
---
Schumi, győznöd kell!!!
---
Mára ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: