2014. január 3., péntek

Cenzúrázva

Úgy fair, ha a tegnapi morgolódás után leírom a ma a Földhivatalban szerzett pozitív tapasztalataimat is. De nem akarom "telefosni" az üzenőfalat, ezért inkább írok egy egész bejegyzést.
Hm... Tegnap reggel elég morcos voltam. Először sehol nem találtam a szemüvegemet, aztán úgy találtam meg, hogy egy kisebb reccsenést hallottam: igen, ráléptem. Valamennyire sikerült visszahajlítani. De hülyén néz ki, kényelmetlen, ha megigazítom, akkor nyikorog, szóval hamarosan majd szemészetre is el kell mennem. 
Nem sikerült túl jól idei első nyilvános szereplésem sem. A kisboltban Nemzeti Sportot vásároltam. Odaadtam a csajnak az aprót, lezserül megjegyeztem, hogy "számold meg légyszi, mert én nem tudom!" És tényleg nem jól adtam...XD
Aztán elmentem a Földhivatalba. A portás szokás szerint eléggé hülyének nézett, nem kicsit fura volt. 
A lényeg: aznap nem volt ügyfélfogadás, így ma kellett visszamennem. 
Ebédre virslit főztem, a szilveszteri maradékot... Khm... Lehúztam a bőrét, így már egészen fogyasztható volt... Azt hiszem, ennyit a konyhatündérségről...:)
Délután felhívtam a gázszolgáltatót, hogy nem kaptam meg az ígért emailjüket. Közölték, hogy inkább elküldték postán. 
Aztán beszéltem a gázszerelővel is, akit Melinda ajánlott. Elvállalta a melót.
Meg főnökömnek is adtam egy rövid helyzetjelentést. 
-közben ismerősöm belinkelt egy jó kis magyar retro-megamixet, azt hallgatom írás közben...:)-
Aztán tartottam egy csendespihenőt, és következett az évértékelő blogbejegyzés. 
Vacsora... Khm... Az utóbbi időben kaptam egy rakás kóstolót, meghívtak kajálni, meg olyan is volt, hogy étvágyam sem volt az idegtől. Így aztán tegnap egy egy hete lejárt szavatosságú védőgázas csomagolásban lévő szalámi került sorra. Hát őőő, meglett az eredménye...XD De a mogyorókrémes-tejszínhabos gofri finom volt...:)
Történelmi pillanat: egy ismerős leányzó kitett magáról egy igencsak dögös fotót. Egy ismerőse kommentjére reagálva sikerült leírnom egy igencsak övalatti poént...:$ Amit a lány aztán törölt. Nem értem én a nőket, ha tutyimutyi vagyok, az a baj, ha macsó próbálok lenni, akkor meg az....XD
A történethez hozzátartozik, hogy kommentem a csaj munkatársa való tekintettel került törlésre, és privát üzenetben nevetett is rajta....:)
Este röhögőgörcsöt kaptam. Rátaláltam a Szomszédok forever nevű facebook-oldalra, és ott a képek... Folytak a könnyeim...
Harcsi barátom adatlapján megosztottam két fotót, a másodikhoz már képtelen voltam kísérőszöveget írni, mert nem láttam a monitort a könnyeimtől...:)
---
Ma reggel sikerült pontosan leszámolnom a Nemzeti Sport árát.:)
A Földhivatalban a portás azonnal megismert. Odakísért az ügyfélkapuhoz, és gombnyomásra behívtak. 
Tulajdoni lap-másolatot kellett kérnem. 
Az ügyintéző megkérdezte, hogy hiteles másolat kell-e, vagy elég a munkapéldány. Előbbi 6250 forintba kerül, utóbbi csak 1000, viszont a Kormányablakban kell kérni. 
Persze nem tudtam a választ. Mondta a néni, hogy maximálisan ráérünk, hívjam fel a biztosítót. 
Felhívtam őket. Először nem tudtak segíteni, aztán kis utánajárás után jött a válasz, hogy hiteles másolat kell, de az árát visszakapom, ha a számlát mellékelem. "Hívását rögzítettük.":)
A pénztárosnővel közöltem, hogy nincs apróm. "Most majd lesz!"-így szólt a mosolygós válasz...:)
A szomszéd ügyintézőcsajjal valamiért sikerült összemosolyognunk. Még a végén puncimágnes leszek! Höhö...XD
Közben felhívott a gázszerelő. Megkérdezte, hogy hol lakom, mert jönne terepszemlére. Mondtam neki, hogy köszi, de még nem tartunk ott. Közölte, hogy egyébként nem is engem akart hívni, hogy mindenképpen jelezzek, ha megvan a kémény, és akkor azonnal jön, amint tud. 
Hm... Egy kis rugalmasság, segítőkészség, mosoly, és máris könnyebben mennek a dolgok...:)
Ma még várom a tűzoltósági szakvéleményt, meg kedves barátom jön katasztrófaturistáskodni. Háztűznézőbe.XD
Holnap megnézem, nyitva van-e a biztosító. Valószínűleg nincs, de legalább sétálok egyet. Aztán lottó-tippmix. 
Este nem lenne rossz egy beülős-beszélgetőst összehozni, ha találok hozzá partnert.:)
Vasárnap meg tervezgetjük a teendőket, meg ki kéne almolni a fürdőszobát, hogy legalább hideg vízben tudjak itthon fürdeni...
---
Michael Schumacher ma 45 éves... Sok erőt és kitartás küldök Neki a köszöntés mellé....
---
És mára ennyi. 
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: