2014. január 26., vasárnap

Hét centiméter boldogság

A múlt hét szombat egyfajta "előszületésnapi ajándékkal" fejeződött be. Történt ugyanis, hogy az egyik alsószomszéd leányzó becsengetett hozzám egy kedves barátnőjével, aki épp némettanárt keres, és rám gondoltak. 
A bökkenő csak annyi, hogy én én némettanár létemre még soha nem készítettem fel senkit nyelvvizsgára.
Sőt, amilyen hülyén vagyok bekötve, tulajdonképpen nem is nyelvvizsgáztam még soha. A középfokút az érettségi, a felsőfokút pedig a diploma mellé kaptam "grátisz", csak egy szimpla DSD-nyelvvizsgát tudok felmutatni...:)
De anyagom van, tanítani pedig tudok, szóval kiegyeztünk egy próbaórában.:)
---
Vasárnap reggel korán keltem, mert mentem ki Écsre apuhoz szülinapi ebédre. 
Az út eseménydúsan indult. A vasútállomáson az újságosnál nem akarták elfogadni a pénzemet, mert volt rajta egy kisebb szakadás. Az éjjel-nappaliban ugyanazt a kétezrest simán elfogadták.
A vidékiben először egy koldussal futottam össze. Aztán egy koldusokra panaszkodó utcaseprővel. 
Majd egy nagyon morbid jelenet következett: egy bácsi, aki amúgy bottal (!) közlekedett, közölte, hogy ellopták a lelakatolt biciklije kerekét, ennek megfelelően szidta a cigányokat, meg a rendőröket. 
Az, hogy az én táskámat meg addig akarták megfújni, míg a kávéspoharamat kidobtam a padtól kb. 10 lépésre lévő szemetesbe, ezek után már említésre sem érdemes...:)
Écs. Fatornyos falum városiasodik. 
Eddig azt hittem, ott mindenki köszön mindenkinek, most először tapasztaltam az ellenkezőjét. Aztán meg jött három fiatal, akik egyrészt ugyancsak nem köszöntek, másrészt nekem kellett kitérnem az útjukból...:O 
Meg egy nénivel találkoztam, aki megkérdezte, mikor halt meg Anyu... Válaszoltam, és elkezdett morfondírozni, hogy "jaj, már olyan régen...", meg hogy "milyen áldott jó asszony volt..." Igaza van... Csak... Fura volt, na... 
Otthon aztán már várt Muci néni ebédje, amit apuval közösen fogyasztottunk el. 
Egész kellemesen elbeszélgettünk közben, nem nagyon volt még ilyenre példa.
Csak a rugalmatlansága megy az agyamra: körmöt nyírtam, amikor mutatni akart valamit. Mondtam neki, hogy mindjárt végzek, amire ő bedurcizott. 
Mire végeztem, meg már borotválkozott... 
Nem értem, hogy ezt miért így kell...
Kaja után elnyomott az álom, jó két órát aludtam. 
Még kicsit beszélgettem apuval, megfürödtem, és visszajöttem Győrbe. 
A buszon lemagázott egy 18 év körüli srác... XD
Itthon nagyrészt a születésnapi üzenetekre válaszoltam, aztán kiültem a konyhába sörözni. 
Tulajdonképpen nem egyedül söröztem, mert virtuális élettársammal beszélgettem közben facebookon.:)
Lefekvés előtt még gyorsan betoltam egy hidegtálat (szalonna, kolbász, hagyma, sajt, kenyér), aztán nyugovóra tértem.:)
---
A hétfő reggel elég mókásan indult. Felébredtem, és örültem, hogy van még időm, mert nem csengett az ébresztő. Aztán kiderült, hogy elfelejtettem beállítani, és már fél 6 van... Mindegy, ennyi csúszás azért belefért..:)
Még egy kis reggeli móka: sikerült beleesnem egy hatalmas tócsába... Tiszta víz meg sár voltam...:/
Délután kollégám felmérte a terepet a fürdőszobában, és elmentünk venni egy két dolgot. 
Hazaérve épp kezdtem volna relaxálni, amikor felhívott egy rokonunk, aki aput vitte műtét előtti vizsgálatra. 
Kiderült, hogy veszélyben az operáció, mert két vizsgálatot nem biztos, hogy sikerül elvégeztetni a műtét előtt. 
Mindketten bősz telefonálgatásba kezdtünk. Ő elérte a műtő dokit, aki megnyugtatott minket, hogy majd a kórházban megcsinálják a hiányzó vizsgálatokat. 
Ja: és persze ismerős volt a kórházi telefonközpontos...:O Nekem mindenhol vannak ugyebár ismerőseim!:)
Este Kék fényt akartam nézni, de kézimeccs volt helyette. Annyira nem bánkódtam.:)
---
Kedden reggel bediktáltam neten a gázóra-állást, hogy semmiképpen ne feledkezzek el róla. 
Tényleg kisebb a fogyasztás gázbojler nélkül, aztán eszembe jutott, hogy tesóméknál nem kapcsoltam vissza a konvektort. Azt is pótoltam a héten.:)
Reggel a buszunk koccant az Árkád-körforgalomban. Elég sok utastársam megütötte magát, nekem csak a vállam rándult meg kicsit a vészfékezéskor. 
Délben megint megette valaki az ebédemet, de most is hagytak helyette. Hihetetlen...:/ :)
Délután ismét egyeztettünk a rokonnal, szerencsére jól alakultak a dolgok. 
Este fürdéskor majdnem kiestem a szomszédban a kádból...:/ Szerencsére sikerült korrigálni, csak a sípcsontomat ütöttem be... 
Vacsorára jó kis pestós melegszendvicset sütöttem, isteni finom lett!:)
Facebookon egy kedves, ámbátor szemtelenül fiatal ismerősömmel beszélgettem. Idén érettségizik, de sokan példát vehetnének róla érettségből... Pff... Ezt jó hülyén fogalmaztam, de ő is érti, meg én is értem, szóval ja...:)
Zárásként Kék fény. Mert azért nem maradt el..:)
---
Szerda. Kedves barátom elküldte a diplomaosztónk videó-felvételét!:) Nagyon komoly...:O Az is milyen régen volt már...:)
Délután 2-kor leléptünk melóból, kollégám elkezdte a "rombolást" a fürdőszobában. 
Közben én átmentem a szomszédba fürdeni. 
Meg észrevettem, hogy az M3 kikerült a tévékínálatból... Majdnem sírógörcsöt kaptam...:( :D
A rombolás után aztán elkezdődött az építkezés is, felkerültek a csempék, és az első járólapok is. 
Pista este 9 után indult haza. 
Én újabb update vacsorát rittyentettem: szalonnás-hagymás rántotta.:) Aztán alig tudtam aludni...:/ :D
Elfelejtettem megnézni a magyar-osztrák férfi kézilabda-meccset..:/ Szerencsére, vagy inkább sajnos nem sokat vesztettem. 
---
Csütörtök. Olvastam, hogy Michael Schumacher éber kómában van. Ez nagyon nem jelent jól. Az az egy "vigasztal", hogy az infó a Bors újság cikkéből szárazik, aztán pedig annyira nem tartom mértékadó hírforrásnak. De sajnos tény, nagyon rossz, hogy nincs előrelépés Schumi állapotában... 
Ismét 2-kor távoztunk melóból. 
Összeírtuk mit kell vennünk, majd elindultunk az OBI-ba. Na, az mókás volt. Az akciós bojler elfogyott, nemakciósból pedig csak túl drágát találtunk. Ráadásul volt ott rajtunk kívül egy házaspár, akik szintén bojlert vadásztak. 
Ők mentek tovább a Baumaxba, mi még megvettük, amit felírtunk. Majd mi is mentünk a Baumaxba.
A házaspárt még ott találtuk, bevásárlókocsijukon egy bojlerrel. Ha az utolsót vitték volna el, biztos elsírom magam. De szerencsére nekünk is jutott.:)
Felcuccoltunk, kollégám folytatta a járólapozást, meg kifugázta a csempét, vagy hogy kell ezt mondani...:)
Aznap is este 9 után ment haza, szóval tényleg elég sokat raboltam az idejéből...:(
Hm... Facebookon valaki megjelölt, hogy a Mozgásjavító Általános Iskolába jártam. Ez stimmel, nincs ezzel gond. 
Csak a suli valamiért főiskola/egyetem-ként volt megadva, így kiütötte adatlapom látható részéről a BDF-et. Ezt pedig nem hagyhattam...:)
Sikerült megadnom volt munkahelyként a teleshopot. 
Megtaláltam, hol lehet állítani a kapcsolati státuszt, át is tettem "kapcsolatban"-ra. De véletlenül rámentettem...:O :)
Nagyon sokan lájkolták, ami azért jól esett, hogy páran azért örün(né)nek a boldogságomnak, illetve egyáltalán kinézik belőlem, hogy én valaha kapcsolatban leszek. 
Mert én már nem nagyon...
A suli-"problémát" közben sikerült orvosolni. Töröltem a Mozgásjavítót, így újra a Berzsenyi Dániel Főiskola lett az első. 
Általános iskolát amúgy sem lehet megadni, így meg hülyén nézett volna ki, ha a Fekete nincs ott, mert annak a sulinak is nagyon sokat köszönhetek.
Aztán az este elég váratlanul zárult. Részben a "kapcsolatban-lájk" apropóján írtam egy egykori kolléganőmnek, akit inkább látásból "ismertem". Kilétét fedje jótékony homály, annyit azért elárulok, hogy egyik kedvenc női nevemet viseli, aminek puszta kimondása baráti körömben már egyfajta garancia a jókedvre..:)
Beszélgetni kezdtünk, és nagyon aranyos volt. 
Amennyit egy beszélgetésből le lehet szűrni, nagyon tetszik a humora, a gondolkodásmódja.... Mintha már régóta ismernénk egymást, és a poén az egészben, hogy ezt ő is megjegyezte...:O :)
Háromnegyed 11 táján meg ugyanakkor írta, hogy menjek ám nyugodtan aludni, mert későre jár az idő, amikor én is bepötyögtem, hogy aludni kéne, mert reggel meló...:)
Telepátia.:)
---
Péntek. Igazából nem tudom, szerintem ez is csütörtökön történt, hogy a pánikbetegség jeleit véltem magamon felfedezni: háromszor mentem vissza a lakásba, hogy valamit bekapcsolva hagytam, vagy nem zártam be az ajtót...:/ Persze minden rendben volt, és így még Gergő barátommal is összefutottam a buszra ballagva.:)
Reggel alig bírtam aludni, úgy vártam a bojlert, mint koskoromban a karácsonyfát.:D
Napközben még felhívtam a Vidanetet, hogy miért tűnt el az M3 a kínálatból, ha már a legmagasabb csomagban vagyok. 
Szerencsére kiderült, hogy csak műszaki hiba történt...:)
Megint 2-kor jöttünk el, Pista és egy másik kollégám felszerelte a bojlert. 
A járólap viszont nem száradt meg rendesen, így ott vesztettünk egy kis időt. 
A bojler be lett üzemelve, közben jutott eszünkbe, hogy nem biztos, hogy be fog férni alá a mosógép. Lemértük: nyitott állapotában még 7 centi hely maradt a mosógép és a bojler között.:)
Közben Pista bónuszként még kihúzta a kábeltévét a konyhába, így már ott sem maradok információ nélkül.:) Ha sikerül végre normálisan beállítani a tévét, mert az bizony elég bonyi...:( :)
Még hétfőre marad egy kis finomítás, aztán teljesen kész lesz a fürdőszoba.:)
Este sajnos nem értem oda a sörözésre a Smukiba, viszont rendeltem kebapot a kedvenc helyemről...:)
---
Szombat. Tesóm sajna nem tudott hazajönni, de sógornőmmel kimentünk apuhoz összerendezni a kórházi cuccokat. 
Hihetetlen, milyen nyakas az öreg... Mindenben ragaszkodik a maga elgondolásához, még akkor is, ha valamiben esetleg a mi ötletünk jobb lenne, és az ő érdekében történne... Mindegy, talán a háttérből majd sikerül mozgatni a szálakat...
Óvatosságból még Écsen fürödtem, meg fél 3 táját belapátoltam egy nagy tál káposztafőzeléket. Azt hiszem, ez a pulutyka, vagy mi...:)
Még meglátogattuk Muci nénit, aztán visszajöttünk Győrbe. 
Kajáltunk, nem egész két órával a főzelék után megettem egy nagy Burger King-menüt... Nem vagyok normális..:)
Az eladó csajszi egyébként kísértetiesen emlékeztetett a "hambis" Dórira, ami csak azért furcsa, mert ő is dolgozott ott...:)
Még a Sparban vettünk ezt-azt, aztán hazajöttünk. 
Edit kipucolta a kádat, a mosdót, így ma már itthon fürdök!:)
Este az eurovíziós válogatót néztem, olvastam, zselés pilótakekszet zabáltam, és aludtam. 
Egyébként pont mondta a rokonunk, hogy szerinte sokat fogytam. Ennyit tesz az anyai koszt hiánya...:(
Ez tök igaz... De sörhasam van, és össze-vissza eszek...:( :)
---
Ma. Hm... Sok fejfájást okozott nekem a bojler az elmúlt időszakban. Ma is: lefejeltem... Nem szabad megszokásból közlekedni a fürdőszobában sem...:/ :)
Már voltam cigiért, meg Sportért, de szerintem elhagytam egy dobozzal...:( A csajszi szerintem ötöt adott, annyit is fizettem, de a szatyorban csak négy volt...:( 
Tippmixem elszállt: három magyar kosármeccset is meg akartam játszani, de csak egyet mertem. Na, a legtutibb ment el, a két másik meglett volna...:(
Ma még mosogatok -a csapból jön a melegvíz!:)-, meg főzök tésztát szósszal! Nem kell meglepődni, csak ezt a Smack-et próbálom ki.:)
Aztán pihengetek. 
---
Holnap még lesz egy kis járólap fugázás, meg bekötjük a mosógépet. Lehet, hogy vennem kéne még egy ruhaszárítót, elég sok mosnivaló halmozódott fel, szinte minden nap tudnék mit mosni! Mert arra ugye gondolni sem merek, hogy nem fog működni a masina...:)
Meg jön egy ismerősöm, a szakdolijához készít velem interjút fogyatékosságos témában. 
Ez lesz kb. az ötödik diplomamunka, amiben ilyen módon szerepelek. Nem semmi jubileum.:)
Kedden biztosító, meg kéne kérdezni, hogy fognak-e fizetni. 
Mert jó lenne, de tényleg az a lényeg, hogy túl vagyok ezen az egészen!:)
Szerdán apu kórház, csütörtök műtét. 
Kb. 8-10 napot lesz bent, aztán 3 hét rehabilitáció a Híd utcában. 
Kemény dió lesz. 
Mára viszont ennyi. 
Jók legyetek!:)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: