2014. január 18., szombat

Szegycsont beforrt

Először is vissza kell kanyarodnom egy kicsit vasárnapig! A lány, aki átjött... Nagyon jól esett, hogy írtam neki, hogy jöjjön át, és ő egy kis vacillálás után tényleg jött.
Beszélgettünk vidám és nemvidám dolgokról, segített megsütni a horvát rétes-specialitást, és... És ismét olyan hangulatot teremtett, amiben nekem eddig még nem nagyon volt részem...:)
Nem, nem kell semmi olyanra gondolni...:)
---
Hétfőről is elfelejtettem valamit... Reggel a büfében kezdtem a napot, vettem ásványvizet. Észrevettem, hogy elég sok kupakot gyűjtöttek nekem össze, elkezdtem őket összeszedni. 
Közben valamire ráléptem. Azt hittem, hogy egy kupak az, még bele is rúgtam, hogy ne kelljen nagyon hajolgatnom. 
Akkor vettem észre, hogy a fülhallgatómat taposom...:/
Szerencsére tanult kollégám ment aznap az Árkádba, és vett is a kedvenc fülesemből.:)
Este pedig a tévé távkapcsolóját sikerült újfent leejtenem. De ezúttal az elemtartó fedele úgy elrepült, hogy máig nem találom...:/
---
Kedd. Felírtam a cetlimre azt a szót, hogy hiány. Hehe... Szinte látom magam előtt, ahogy páran most azt mondjátok, hogy "Goszi, neked mindig hiányod van!"XD
Az a helyzet, hogy hiányzott valaki. Nem szabadna hiányoznia, főleg nem így. Már fizikai tüneteket produkáltam, megfájdult a hasam a nagy agyalásban...:/ Nem, nem kell kombinálni, hogy kiről lehet szó...:)
Szerencsére az ebédszünet azért elterelte a figyelmemet. 
Délután -mint ahogy a hét minden további napján- 2-kor egy kedves kollégám dobott haza, ezúton is köszönet érte!:)
A festő srác előre szólt, hogy egy kicsit később jön, annak rendje és módja szerint el is aludtam.:)
A telefonjára keltem fel, mentünk a Piktorba festéshez cuccokat vásárolni. 
Meg vissza is adhattam tanult kollégám szívességét, ugyanis vettem neki izopropil-alkoholt. 
Nagy szó ez, mert én azt sem tudtam, hogy ilyen anyag létezik. 
Felírtam a nevet egy cetlire, beraktam a farzsebembe, a kezemre pedig rajzoltam egy felkiáltó jelet, hogy jusson eszembe, hogy van valami a zsebemben.
Hiába, öregszem, kellenek az ilyen megelőző intézkedések.:)
Kedden nagyrészt vakarászás-kaparászás volt, a tűz maradványait kellett a falról eltüntetni. Csiga dolgozott, én meg ültem egy széken, és beszélgettünk.:)
Este bundás kenyeret sütöttem, majd viszonylag hamar lefeküdtem aludni. 
Bekerült a csatornakínálatba az M3!:) Alapvetően változtatja meg tévézési szokásaimat, ma is néztem már Zorán-koncertet, tegnap Szomszédokat... Mindig van valami!:)
---
Szerda. Kicsit nyomoztam, és kiderült, hogy a vodafone mobilneten korlátozza a vibert. Szóval nem az én készülékemben van a hiba...:/
Ez is egy érv lenne a telenor mellett, bár aki viberezni tud, az a legtöbb esetben ugye facebookon is elérhető.
Délután glettelés és falszárítás lett volna a program. De a jó öreg Murphy ismét hozta a formát, a kölcsönkapott hősugárzó elromlott. 
Így mentünk hősugárzót venni, Vettünk is egyet, ami működik is. 
Lefekvésig dolgozott a masina, én pedig ahányszor elléptem a fürdőszoba mellett, mindig összefostam magam, hogy tűz van... :/ :)
Elfeledkeztem az ETO-Fradi női kézilabdameccsről, csak a végét láttam. 
29-21-re nyertünk a Fradi ellen, szépen búcsúztak a csajok a Magvassytól, akik az új aréna megépüléséig az Egyetemi Csarnokban fognak játszani. 
Kassai Viktor meg nem került be nyári foci VB játékvezetői keretébe.
Háááát sajnálom, de azért nem dőlök a kardomba, főleg az ETO meccsein mutatott "teljesítménye" miatt...
---
Csütörtökön kedves kollégám véletlenül megette az ebédemet!:O Én meg az övét, és nem is jártam feltétlenül rosszul.:)
Kaja után meg sikerült lefejelnem egy kilincset, még púp is nőtt a fejemen...:/ :)
Délután festés-glettelés.
Pf... Rájöttem, hogy bár fehér festéket vettem, a fal eredetileg nem fehér volt...XD Szinte vakító, ahogy belépek a fürdőszobába...:)
Életének 20. évében elhunyt Rakaczki Bence, a DVTK kapusa. 
A 2011/2012-es bajnokság tavaszi szezonjának utolsó négy meccsén védte a diósgyőriek kapuját, és még azon a nyáron leukémiát diagnosztizáltak nála...
A csontvelő-átültetés után úgy tűnt, javul az állapota, nyerésre állt. 
De a gyilkos kór végül legyőzte őt...
Nyugodj Békében, Bence!:(
----
Péntek reggelre megfájdult a szegycsontom. 
Nem tudtam, hogy úgy hívják, megkérdeztem...:)
Tesóm nem volt itthon, nem tudtam tőle megkérdezni, írásban meg ilyet nem akartam, így rágugliztam. 
A szegycsont körüli fájdalom pánikbetegség illetve reflux előjele lehet. Továbbá rossz tartás következménye. 
Meg éjszaka el is lehet feküdni...:)
Hm... Mostanában viszonylag sokat stresszelek, most azon pánikoltam, hogy refluxom van. 
A tartáshibától nem paráztam, max. szóltam volna Zsófinak, hogy masszírozza meg a szegycsontomat.:)
Mára tünetmentes vagyok, szóval szerencsére talán csak elfeküdtem. De tegnap nagyon fájt...:) 
Reggel egyébként megint egy olyan kollegina vitt be dolgozni, akit csak látásból ismerek. A portánál is megálltunk, kaptam egy jóóó nagy zsák kupakot!:)
Apropó, kupakok: a kis Réka és anyukája nemrég értek haza egy gyógykezelésről az USÁ-ból. A gyűjtés folyamatos, várom a kupakokat továbbra is!
Már két hatalmas doboz tele van. Őőő még egy szemet sem kézbesítettem, de a logisztikai rész szervezés alatt van, három variáció játszik, mindenképpen szeretném összekötni egy szombathelyi látogatással, és Feri barátom meglátogatásával...:)
Délután befejeztük a festést, és rendeztük az anyagiakat. 
Este végre csináltam a digitális tévécsatornák között egy kedvencek-mappát.:)
És véletlenül láttam fél percet a Való Világból...:O
Az új beköltöző csaj feje nagyon durva volt. 
És épp arról beszélgettek, hogy milyen tetoválásai vannak. Amikor megmutatta, egy lakótársnője felkiáltott, hogy "Úristen, rajtad nincs bugyi!"
Pff...XD
Most olvastam, hogy egy korábbi NB1-es kézilabdakapus is villalakó, rá azért kíváncsi leszek...:)
Rossz hírt kaptam egy kedves ismerősömről nap közben, ma már váltottunk pár szót, szóval meg vagyok nyugodva.:)
---
Ma reggel ismét elballagtam az ETO Parkba. 
A bejáratnál összefutottam egy kórházi cimborával, volt németes tanítványommal. 
Tesómnak harmadszor küldték el ugyanazt a csekket...:/ :D
Aztán lottó, tippmix, pékség. 
A postán mondták, hogy a sarki zöldségesnél tudok újságot venni. 
Erre nem is gondoltam, ott max. sört vettem eddig meccs előtt...:D
Kellemes kis "Tante-Emma-Laden", mindenféle földi jóval. 
Gondolkodtam, mit fogok ebédre rendelni, de mivel itt vettem két krémest, eldőlt, nem rendelek semmit, hanem pizzát fogok sütni.:)
Cigit is vettem, megint drágult...:/
A hátizsákom cipzárja meg szétment...:(
Itthon kis pihi után kisütöttem a pepperónis pizzát...:)
Egy időben volt egy olyan "szokásom", hogy az új borotvahabot első használatkor, vagy még előtte leejtettem, így a kupakja végig törött volt...
Na, most épp a ketchupokkal vagyok így: a teli flakont leejtem, és az alja eltörik... Ma meg persze a nappaliban ebédeltem...:/
Aztán kaja után az újságot rátettem egy újságot a ketchupos tálcára, az összekent újságot meg ráejtettem az egyik konyhai székre, az már egy másik történet...XD
Aztán aludtam egy kicsit, meg kézimeccset néztem, meg hallgattam, nyertünk Macedónia ellen. 
Ma már nem tervezek semmit. 
Fürdés-vacsi-mosogatás. 
Buli nem lesz: no fürdőszoba, no party! És ez nem hiszti, egyszerűen jobban szeretek hazai pályáról indulni...:)
Holnap hazamegyek Écsre, apu mondta, hogy Muci néni főz nekem finomat. 
Meg a temetőbe is szeretnék kimenni Anyuhoz...:(
---
Jövő hét? 
Burkolóval kell egyeztetni. 
A háziorvosomat kell felhívni, hogy kellek-e én személyesen a fogyatékos-szakvéleményhez, vagy meg tudja írni a leleteim alapján.
Aput január végén műtik, csipőprotézist kap. Bármi venni-, vagy intéznivaló van, megyek. 
A biztosítóba is be kell mennem, lassan fizetniük kellene...
Meg hátizsákot is vennem kell....
Pénteken azért talán megyünk egyet Smukiba!:)
Nem lesz unalmas...
Mára ennyi.
Jók legyetek!:)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: