2014. január 13., hétfő

Tűzszünet után

Valahogy mostanában a hosszabb szabadságokkal valahogy nincs szerencsém... Tavaly nyáron a fogammal szenvedtem, most meg ugye a fürdőszoba...
A két nap be nem tervezett szabit elneveztem tűzszünetnek...:/ :)
---
Múlt héten kedden tesóm kint volt apunál Écsen. Apu küldött nekem kocsonyát, amit finom pirított krumpli társaságában fogyasztottam el, mennyei volt...:)
Inspiráció. Sok minden inspirálhatja az ember fiát. Egy jó film, egy könyv, egy baráti beszélgetés, egy ölelés... Mind-mind olyan dolgok, amikből erőt lehet meríteni. 
És persze néha erőt lehet -és kell is- meríteni egy "lelki fröccsből" is. 
Egy kedves kolleginával irkáltunk facebookon, és leírta, hogy szerinte nekem a pozitív életfelfogás csak duma, mindig siránkozok, most például a fogyatékossági támogatás és a fürdőszoba okán, ahelyett, hogy belegondolnék, hogy mi miért történik. 
Hát elsőre nem volt valami kellemes ezt olvasni. Másodikra sem. 
Aztán elgondolkodtam...
Hetekkel előre elkezdtem aggódni a karácsony miatt, hogy most akkor Győrben egyedül, vagy Écsen egyedül... Hát megoldódott a kérdés... 
Hajlamos vagyok hülyeségeken felhúzni magam... Egy elromlott külső vinyó, vagy egy szoftverfrissítés NEM probléma... Nem lehet az...
Többen szoktátok mondani, hogy nekem milyen mozgalmas, eseménydús életem van. Én meg azon rinyáltam, hogy meló-bolt-posta mókuskerék, dögunalom az egész....
Most, hogy a fogyatékossági támogatás -pff... bocsi...:)- kapcsán olvasgatom régi zárójelentéseimet, tudom, hogy milyen mélyről indultunk/indultam anno, és tudni kell megbecsülni azt, ami van.
Most már lassan egyenesbe kerülnek a dolgok, és pár hét/nap múlva már csak egy felújított fürdőszoba fog erre az egészre emlékeztetni...:) 
Köszönet érte tesóméknak, munkatársaimnak, barátaimnak! 
És Vilcsinek!;)
---
Szerdán mentem először dolgozni. A keléssel nem volt gond, csendben kellett ügyködnöm, mert tesóm is itt aludt.:)
Hm... Meló.... Egy jó kis németes bakival kezdtem a napot. Meg elhagytam a cetlit, amire kolléganőm az intéznivalókat felírta. 
Szomszédék megkértek, hogy pár papírt szkenneljek be, és küldjem el a közös képviselőnek. És itthon felejtettem az e-mail-címet...:/ :)
Napközben váratlan fordulat történt. Kollégáim mondták, hogy inkább villanybojlert szereltessek fel, az bár egy kicsit megnyomja a villanyszámlát, de praktikusabb, és kevesebb vesződséggel jár, mint a gázbojler. 
Átbeszéltük a dolgokat, és elindult a körtelefon. Közös képviselő, kéményseprők, gázszolgáltató. Volt, aki kioktatott, volt, aki hülyének nézett, de nem foglalkoztam vele. A saját érdekeimet kell(ett) néznem. 
A Retro TV indulása kapcsán tesóm megjegyezte, hogy annak idején ő szerepelt egy tévés vetélkedőben. 
Écs csapata Rábapatona ellen versengett a Csepű, lapu, gongyola című műsorban, és azt szeretné valahonnan megszerezni...:) Pff... 1986 körül járunk...:)
Meséltem a dolgot egy patonai kollénanőmnek, aki egyébként akkor még meg sem született...:O 
A nyomozás elindult...:)
Főnököm hozott haza, ő és egy villanyszerelő ismerősöm megnézte a fürdőszobát. 
Utóbbi szerint nem biztos, hogy a villanybojler nyerő lesz, de egy próbát megér...
Este vittem a szomszédainkhoz mosnivalót, a tiszta ruhát egy adag vacsora kíséretében kaptam meg.:) És még melóból is hazahoztam a megrendelt, de szabi miatt meg nem evett ebédemet...:)
Egész nap nagyon bamba voltam, lefekvés előtt kétszer mentem ki a konyhába, hogy hozzak be egy üveg ásványvizet... Harmadszorra meg az egyiket visszavittem...XD
---
Csütörtökön hatalmas fejfájással ébredtem. Az Algoflextől sem múlt el...:/
A telefonom éjjel kikapcsolt, az ébresztős rádiót takarták az elé pakolt papírok, a digidoboz meg a csatornát mutatta, mert elaludtam, és nem kapcsoltam ki, így fogalmam sem volt, ennyi az idő...
A kávét kortyolgatva elkezdett zavarni az arcszőrzetem. Nekiálltam borotválkozni a jéghideg fürdőszobában, láttam a leheletem...:O :)
Aztán vagy fél órát vártam, hogy kicsit töltődjön a telefonom...:D
Este döglöttem, semmit nem csináltam. Nem tudtam aludni, éjfél után még Rex felügyelőt néztem... Még az első gazdája volt, és magyarok voltak a bűnözők...:)
Hm... Örülök annak, hogy élhettem abban az időszakban, amikor e-mail helyett postai levelet küldtünk, mobiltelefon helyett a telefonfülkéhez mentünk. Így kerek a történet...:)
Ez amúgy azért jutott eszembe, mert van egy lány, aki nincs fent facebookon... Pf...XD Fogalmam sincs, hogyan s miként mennék oda hozzá beszélgetni. 
Így legalább nem jutunk el a "van barátom"-mondatig. Mondjuk nem is a barátja érdekelne...:)
---
Péntek. Elaludtam. 6.10-kor riadtam fel, de negyed 8 körül már beértem dolgozni. 
Napközben beszéltem apuval, aki meglepő módon nem ordította le a fejemet, hogy nappali áram mellett villanybojler lesz...:)
Délután jött festő ismerősöm, és felmérte a terepet. Holnap kezdi a munkát!:)
Este hosszú idő után megnéztem a Barátok köztöt, utána nem sokkal már aludtam is...
Ahogy várható volt, Horváth Ferenc lett az ETO vezetőedzője. Optimista vagyok...:)
És kiadták a Forma-1 2014-es nevezési listáját az állandó rajtszámokkal... Nagyon szokatlan...:/
---
Szombat délelőtt elmentem az ETO Parkba postára. 
Tesóm kapott egy ajánlott levelet. Egy csekket kapott meg még egyszer, amit a kérésére nem fizettem be. Ma kaptam még egy értesítőt, hogy kapott még egy ajánlott levelet... Pff...XD
Itthon nincs wifim. Így az ETO Parkban töröltem a telefonomról a vibert, de úgy volt beállítva a rendszer, hogy a play áruházból nem lehet letölteni... Így este a szomszédban pótoltam, bár már megint fos...:(
Az vigasztal, hogy aki viberen akar elérni, megteheti facebookon is...:)
A Babylonban ebédeltem, ízletes kaja volt, bár nem egy Patio-szint...:)
Aztán csendespihenő, közben megérkezett Kata barátosném. 
Tavaly igen keveset találkoztunk, idén talán visszatérünk a régi kerékvágásba.
Rengeteget beszélgettünk, takarítottunk, sőt vizet is segített forralni, így a saját kádamban fürödhettem..:)
Khm... Kiszedtem a fiókból az egy év alatt beszórt fél pár zoknikat.... Ha egy tucat párat nem sikerült összeraknom, akkor egyet sem...:D
---
Tegnap pihi volt, aztán még dél előtt Katával és az öccsével elmentünk Lidlbe...:)
Délután meg blogolni szerettem volna, aztán valaki közbejött...:)
Nem, nem bánom!;)
Kávéztunk-hülyéskedtünk-beszélgettünk, és megsütöttük a horvát rétest.
Finom volt...:)
Később meg kézi EB-t néztem, bár nem nagyon kötött le meccs...
Utána Tizedes meg a többieket néztem a tévében, ami egyébként Anyu egyik nagy kedvence volt...
---
Ma viszonylag könnyen felkeltem, csak kétszer nyomtam szundit...:)
A meló elég hamar eltelt, 4-ig voltunk. 
Még mosogatnom kéne, meg elpakolni a fürdőszobapolcról a cuccokat. 
Aztán este Kék fény. 
Borzongás ezerrel...:)
---
Mára ennyi is voltam.
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: