2012. augusztus 18., szombat

Formaidőzítés

A mai poszt címe akár az is lehetne, hogy "Mit (nem) csináltam szabadságom második hetében?". De ez címnek egyrészt túl hosszú lenne, másrészt pedig lehet, hogy telhetett volna eseménydúsabban is, de teljesen jó volt úgy, ahogy volt. Meg aztán két és fél nap még hátravan... :)
A cím pedig azért lett az, ami, mert valamennyire tényleg formát időzítek: nagyjából kipihentem/kialudtam magam, most már azt is szem előtt kell tartani, hogy kedden fel bírjak kell a szokásos hajnali 5 órakor. Nem lesz egyszerű, az biztos....:/ :D
---
Hétfő. A terv az volt, hogy elmegyek a kórházba egyrészt avon-cuccokért, meg az újságostól elkérni a két új retró-autót. 
De nem mentem, lebeszéltem magam. Relaxáltam-olvastam-aludtam. Na meg persze PlayStation, a 12. fordulónál tart a bajnokságom, és a Barcelona hamarosan átveheti a vezetést. Természetesen nem bundázok, minden meccset meg akarok nyerni mindegyik csapatommal, de azért na...:)
---
Kedd. Ld. fent!:) Este aztán Alpesi, Gergő kollégával ültünk össze egy kis sörözésre, beszélgetésre. Szabadságunk miatt jó pár hete nem találkoztunk, ezt most kicsit bepótoltuk...:)
Viszonylag hamar hazaértem, így még a konyhában is sörözgettem kicsit. Meg zenét hallgattam, meg gondolkodtam az élet naaagy kérdéseiről.
Régebben ilyenkor gyakran depressziós voltam, most nem. Ez meglepő. De nem rossz dolog...:)
---
Szerda. Délután Rékával Segafredoztunk, a szokott helyünkön hoztuk össze szokásos találkánkat, és beszélgettünk egy nagyot. Jó volt, remélem hamarosan újrázhatunk.:)
Egyébként a Segafredo mióta füstmentes, kong az ürességtől... Ez mondjuk annyira nem lep meg...
Utána meg Katával futottunk össze a belvárosban. A sokak által gyakran emlegetett, általam még nem ismert Bohémba terveztünk menni, de már tele volt a terasz. Így az egyik szomszédos étterem lett a befutó, ami viszont 10-kor bezárt. Erre a pincér már fél 10 körül felhívta figyelmünket, szóval biztosra ment. 
Nem tudom, hol hallottam anno ezt: "Soha ne bízz meg olyan élőlényben, aki havonta öt napig vérzik, és nem hal bele!"
Hogy egy cimbora mondta, vagy egy filmben hangzott el, fogalmam sincs... Mindenesetre egyszer még régebben mondtam Katának, és nagyon tetszett neki, most megint előjött. 
És kíváncsiságból azon melegében ki is posztoltam facebook-üzenőfalra. Sokan lájkolták, sokakat "állásfoglalásra késztetett", vicces volt...:)
Tanulság: újabb bizonyíték, hogy a puncit bizony nem kell piedesztálra emelni...:)
Amúgy meg a szöveg elsősorban poénnak jó, a tartalmával nem értek egyet. Vagyis nem feltétlenül...:P
Utolsó busszal haza, itthon újfent levezető sör. Izé: sörök...:$ :)
A 24 doboz Soproniból a promóció szerint minden ötödik nyer, eddig a nyáron 20 fogyott el, abból három volt nyerő... Nem is olyan rossz arány...:)
Nem láttam a Magyarország-Izrael focimeccset, még ismétlésben sem. 1-1 lett a vége, és állítólag nem ez volt az Egervári-csapat legjobb meccse. Nem baj, a VB-selejtezőkön kell jól szerepelni. De ott aztán nagyon...:)             
---
Csütörtök. Tesóm hazahozta Anyut Sopronból. De haza haza, ide nem. Bátyámmal viszont elmentünk Árkádba bevásárolni. Értsd: ásványvíz, tej, sör. Ja, és majdnem elütött egy szlovák rendszámú autó... Erre is csak én lennék képes: elüttetem magam egy bevásárlóközpont parkolójában... :/ :)
Utána még elkísértem tesót gokartozni Győrzámolyra, ügyi volt, nagyon büszke voltam rá...:$ :D
---
Péntek. Szokásos rendezkedés-pihengetés-relax, délután meg jött Anyu. Beszélgettünk, ebédeltünk, összepakoltam a hazavinnivalókat, aztán ő ment, én maradtam. 
Este tévé, face, meg három HVG-t olvastam. Meg az Életrevalókat végre újra. Picit félretettem, de nem azért mert rossz, hanem mert teljesen más, mint a film... Nehezebb, és messze nem vidám. Viszont önironikus. Azt pedig szeretjük...:)
---
Ma plázában voltam. Igen, lottó, kávé, Nemzeti Sport. Meg vettem cipőt is. Nem tudom, szerintem a plázában sokkal barátságosabb eladók vannak, mint az Árkádban. Türelmesek, segítőkészek, az Árkádban ezt így annyira nem érzem.
Ezután kis takarítás, pihengetés, este 20.45-kor ETO-meccs. Siófokon, de nagyon úgy néz ki, hogy részemről csak tévében. Holnap délelőtt megyünk ki Écsre, valamennyire nem ártana kipihentnek lenni a búcsúi ebéden...:)
Aztán vasárnap este, meg hétfőn kinézünk az Extrém Motorsport Fesztiválra az ETO Parkhoz. Már ma is zajlanak az események, láttam a buszról, igencsak tetszetős a dolog...:)
---
Szóval akkor eddig ennyi a szabi. Lehet, hogy elolvasva kissé "vérszegény", én nem panaszkodom. Nem sokat unatkoztam, amikor meg unatkoztam, akkor meg jó volt...
Életem szerelmét viszont most sem ismertem meg...:( Wehe...
Hogy hiányzott el valaki, az már egy másik kérdés. De ezt nyitva hagyjuk...:)
---
Egy nagyon kedves, sőőt nyugodtan mondhatom, hogy egyik legkedvesebb ismerősöm hamarosan pár hónapra Svédországba teszi át székhelyét.
Nyilván nem lesz egyszerű távol barátoktól, rokonoktól... De nyelvtudás van, talpraesettség van, szóval semmi akadálya annak, hogy élményekben gazdag hónapok következzenek.. A svédasztalos ellátás mindenesetre garantált!;)
Érezd jól magad, és vigyázz nagyon magadra!:)
---
És ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: