2011. október 31., hétfő

Találkoztunk 2011-ben

Szombaton délután immáron harmadik gimnáziumi osztálytalálkozónkra gyűltünk össze.
Igen, mert az ötéves találkozó után tartottunk egy nem hivatalos hatéveset is. De hogy azon merre voltunk, és egyáltalán kik voltak ott, arról már nagyon megoszlanak a vélemények.:)
A déli busszal indultam Mosonmagyaróvárra. Az első döbbenet tulajdonképpen ekkor ért, mert ugye Móvár "egyetemi város", de a buszközlekedés, ritka, fos, a busz "falusi", a járat pedig "bokorjárat" volt, minden egyes fűszálnál megállt.
Kicsit meg voltam lőve a busz útvonalát illetőleg, de szerencsére az egyik faluban felszállt egy munkatársam, aki valamennyire segített "betájolni".
Tőle tudtam meg azt is, hogy Móváron a taxi úgy működik, hogy 600 HUF-ért városon belül bárhonnan-bárhová elcipelik az ember valagát.
Ez azért volt jó, mert a gyülekező egy Márti nevű vendéglátóipari egységben volt, ami a meghívó szövegezése szerint ha nem tudod hol van, nem ebbe az osztályba jártál. Nos, én nem tudtam, mint később kiderült, az osztály legalább háromnegyede sem...Verocs, jajdenagyonvicces vagy...;) :)
A taxival mondjuk annyi gond adódott, hogy először nem vett észre a sofőr, és úgy hívtam vissza. Ezért aztán dupla áron akart fuvarozni, amivel nem éreztem magam hibásnak. Egy taxiállomás táblánál vállamon utazótáskával a vállamon azért eléggé taxit váró turista kinézetem volt. Szerintem. :)
A korai érkezés okán elsőnek értem oda. Kávé-almafröccs kombóval indítottam, amit persze a srácok érkezésével gyorsan felváltott a sör. :)
Innen egykori gimnáziumunkba mentünk, ahol osztályfőnökünk korai halála miatt az igazgató tartott rendhagyó osztályfőnöki órát.
A mai magyar belpolitikai viszonyokat lemásolva az osztály körülbelül kétharmada jelent meg. A beszámolókat meghallgatva kiderült, hogy mindannyian elég változatos tíz évet hagytunk a hátunk mögött. Sokszínű karrierek, romantikus ismerkedések... Szóval érdekes volt.
És meglepő módon nem sokat változtunk. Mármint az "alaptulajdonságok", sőt többé-kevésbé az osztályban betöltött "szerepek" is változatlanok maradtak. Hm...És a gimi épülete sem sokat változott...
A suliból a temetőbe mentünk, ahol osztályfőnökünk sírjánál tartottunk egy rövid megemlékezést.
Majd étterem. Vacsi, beszélgetés, ahogy ilyenkor lenni szokott. Én eleinte kicsit passzív voltam, de aztán beindult a beszélgetés, feltaláltam magam. :)
Ja, és külön meg kell említenem Szücsit, aki olvasta faceobookon, hogy nem fogom megtudni este az ETO-meccs eredményét, ezért előre megkereste nekem a telefonján az eto.hu-t. Ezúton is nagyon szépen köszönöm. :) Arról már nem Szücsi tehet, hogy 3-1-re kikaptunk Pécsen, de a Debrecen pontvesztésével azért szerencsére lőtávolban maradtunk. :)
Ja, Szücsi egyébként lány, és nem épp focirajongó!:)
Étterem után tesco. Pia, ásványvíz, és reggelivásárlás. Én két Heinekent vettem, kicsit alulméreteztem az adagot, főleg, hogy az egyiket már a áruház előtt elfogyasztottam. :)
Az este a koleszban nagy beszélgetéssel, nosztalgiázással, iszogatással zárult-írnám. De az óraállítás után olyan hajnali 5 körül feküdtünk le, így azért kicsit fura lenne az "este" kifejezést használni. :)
A kolesz viszont tényleg eléggé lepukkant és kiürült. Mármint a mi időnkben a mi sulinkból laktunk ott aasszem 140-en, ma a város összes középsulijából összesen 40-en.
Az ágy még mindig kényelmetlen, de még mindig szétröhögtük az agyunkat villanyoltás után.:)
A fürdés a véleményes higiéniai viszonyok okán elmaradt, de a fogmosás és az "ingcsere" azért megvolt. ;)
Tízkor körül kelés, kávé-cigi-búcsúzkodás, és Ákosnak hála 11 körül már Győrben, a vasútállomáson voltam. Nem találjátok ki: Nemzeti Sportot vettem. :)
Hazajöttem, fürdés-éledezés-kávéhegyek, majd délután kisebb találka Adrival a Honvéd ligetben, a szakdolijához vittem anyagot...
Az a lány...*sóhaj* :$ :)
Jaj, de nagyon tompa voltam akkor...:)
Itthon újabb éledezés, Metz-ETO kézimeccs -győzelem...:)-, a híradó alatt pedig összevont reggeli-ebéd-vacsora, nagyjából tíz darab szendvics. :)
Egy kis MSN, aztán fél 10 körül szunya.
Már volt egy kávé, aztán ugye írtam ide, mindjárt még egy kávé, aztán újabb szakdoli megtámogatás, ezúttal e-mailben. Mert jó fej vagyok. :)
Aztán Écsen leszek, pihengetek.
Holnap temetőlátogatás után jövök vissza.
A hét érdekes, és eléggé "kicsavart" lesz. Pénteken ETO-Pápa, szombat meló, vasárnap zalai rokonlátogatás, hétfőn a tervek szerint szabi.
Majd mesélek. :)
Újabb osztálytalálkozó 2016-ban. Legkésőbb. :)
Ennyi mára.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: