2011. november 5., szombat

A változatosság kedvéért

A változatosság kedvéért szombaton vagyok szabin. Ritka dolog, megvan a hangulata, ki kellett próbálni. Még akkor is, ha nem ez volt az eredeti terv. Erről már írtam lejjebb is, meg fogok most is. :)
Gyors hét volt. Mondjuk ez nem meglepő, mert rövid is volt.
A hétvégén megrázott a hír, hogy meghalt Albert Flórián, a Ferencváros legendás labdarúgója, az első, és minden valószínűség szerint egyetlen magyar aranylabdás (1967). Nem vagyok fradista, de ő mindig nagyon szimpatikus volt. Szeptemberben még a 70. születésnapja alkalmából emlékeztek meg róla, aztán sikeres szívműtétjéről jött a hír, majd pedig a haláláról...Döbbenet, nyugodjék békében...:(
---
El tudnám viselni, ha minden hét szerdával kezdődne. Szerdán délután megint elmaradt a németóra, ezúttal beteget jelentettem, rám jött a kórság, ebből próbáltam kikúrálni magam. Nem sok sikerrel, még mindig azt nyögöm. Zárt térben elvagyok, de a szabad levegőn köhögök...:/ És még szmogriadó is volt. Vagy valami olyasmi.
Csütörtökön sem volt német. És most egy darabig nem is lesz, mert egyik tanítványom sikerrel járt az ausztriai állásinterjún, a másiknak pedig nincs kedve egyedül németezni...De erre majd még visszatérünk. :)
Tegnap meg meccs volt. ETO-Pápa 3-2. Mondjuk a második pápai gólt nem láttam...:/
Így jár, aki az utolsó széksorban ül, haverjai meg mögötte állnak...:D
Tulajdonképpen nagyon sima meccs volt, de azért 3-0 után nem gondoltam volna, hogy még aggódni kell a végén. De azért meglett a kötelező. És ezzel 34 ponttal minden idők legjobb ETO-ősze. Ez mondjuk meglepett. :)
A délután egyébként rosszul indult: a Borvirágba menet színjózanon akkorát estem, mint az ólajtó...Beütöttem mindkét térdem, a hideg beton szétb*szta a tenyeremet, nagyon fájt...:/
Ma meg szabi. Gondolkodtam, hogy 1-nél tovább úgyse nagyon maradnék, akkor meg minuszgyűjtés helyett inkább pihenek. És kúrálom magam. Forró tea, C-vitamin, Coldrex, stb.
De a hétfői szabi is marad, mert a zalai rokonlátogatásból nem tudom, hogy érünk haza holnap...
---
A napokban kapok két szakdolit is elolvasni. Mindkettőben "téma vagyok"- megváltozott munkaképességűként. :) Ez tök jó....:)
Most akkor tehát pihenés. Kis PlayStation, alvás-olvasgatás, holnap Zala. Hétfőn meg relax kis szemüvegvásárlással megszakítva.
Meg persze német. Mert visszatérnek a dolgos hétköznapok, indul az évvégi hajrá. Minden értelemben. :)
Ennyi mára.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: