2011. november 27., vasárnap

Megint vasárnap

Készültem egy frankó, lendületes és sokatmondó indítással. Amit aztán annak rendje és módja szerint sikerült is elfelejtenem, szóval ez most kimarad. :)
Úgy látszik, tényleg átalakultam hetilappá. Megint vasárnap van, és megint írok. Hétköznap egyszerűen nem megy...Elfoglalt vagyok? Vagy lusta? Na, ez tényleg nézőpont kérdése...
---
Legelőször is: alacsonyan szállnak a gólyák. Egy volt kolleginának Amerikában, egy fősulis cimbinek Veszprémben született meg elsőszülött gyermeke.
Ezúton kívánok sok boldogságot és jó egészséget a kis Lilinek és Benedeknek, na meg persze családjuknak, szüleiknek.
---
Ezen a héten is a németórák jegyében teltek a délutánok. Vagyis...Egy logisztikai okokból elmaradt, nem találtunk helyet...Egy másik szintén kiesett, azt egyszerűen nem volt kedvem megtartani. Tudom, ez elég hülyén hangzik, de nagyon fáradt és nyűgös voltam, semmi értelme nem lett volna szenvedni. Tanítványom szerencsére hasonlóan gondolta...:)
És a héten túl vagyok magántanári "praxisom" eddigi talán legjobb óráján: minden perce egy élmény volt. Pedig komoly szakmai kihívás, mert a két lány nincs egy szinten, de úgy tűnik, az első hét bizonytalansága után mostanra sikerült áthidalni a problémát.
---
Karl Erik Böhn. Az ETO-ban játszó Heidi Löke élettársa, a magyar válogatott szövetségi kapitánya lett a Győri Audi ETO KC új vezetőedzője. Ez a döntés példátlan ellenszenvre talált a magyar kézilabdatársadalomban, az FTC vezetősége még egy hosszú közleményt is kiadott, ami persze nem Böhn személye, és az ETO ellen szól, csak úgy jött...
A pesti zöld-fehérek néhány dolgot kifogásolnak az ETO kapcsán, ezekre most a magam botcsinálta blogger módján reagálnék is. Pedig senki nem kérdezett...:D
- Tiltakoznak a szövetségi kapitány másodállása ellen. Az MKSZ főállású kapitányt kívánt, ez tény. De Böhn ígérete szerint csak májusig lesz ETO-tréner, addig pedig a válogatottnak kb. 2 barátságos meccse lesz, szóval nem hiszem, hogy ezt kis rugalmassággal ne lehetne elfogadni.
- Az ellen is tiltakozik a Fradi, hogy az ETO a terveknek megfelelően elindítsa második csapatát is az első osztályban. Tekintve, hogy nincs olyan csapat a bajnokságban, ahol ne játszana győri játékos, ez érthető: nem lenne olyan könnyű szétkapkodni a győri utánpótlást..."Adtunk" a Fradinak egy Kovacsiczot, Deáki Dórit, a Szamoránszky-ikreket, és ha lenne második csapat, esetleg kisebb lenne az elvándorlás...
Mindazonáltal valóban irreális a dolog, de nem hiszem el, hogy mondjuk versenyen kívül ne lehetne elindulni.
- az összes korosztályos válogatott szövetségi kapitánya győri edző. És ennek sem örülnek az FTC-nél. Kiemelkedően eredményes a győri utánpótlásképzés, sikeresek, jók az edzőink. És az összes másodedző FERENCVÁROSI (!!!). Szóval ez a felvetés is szánalomra méltó...
Ja, és a pályán kb. 20 gól van a két csapat között... Úgyhogy szerénység, kérem szépen...:)
---
Pénteken mozgássérült sportévzáró volt a Marcal Étteremben. Most végre Anyut is sikerült elcsalni, szóval lazított egy kicsit.
Amúgy jó volt, mindenki hozta a várt formát, senki nem okozott meglepetést...:)
Csak azt sajnálom, hogy kedvenc pincérem "átigazolt" egy másik étterembe...
Ja, és nagy dolog van készülőben...:O De ez egyelőre még nem publikus...:)
---
Tegnap meg itthon voltam, tesómék is jöttek, rendeltünk kaját, este meg Smukinál tettük tiszteletünket. Jó is volt...:)
Ma meg totális relax van, 9 után keltünk, dél után lementem sportért, meg csináltam kaját, most meg majd mindjárt sportos délután.
Lesz foci, Forma-1 szezonzáró, meg kézilabdameccs is.
Ja: tegnap az ETO 3-1-re nyert Újpesten. Oké, a lilák mostanában nincsenek épp csúcsformában, de azért meglepett az eredmény, tartottam ettől a meccstől, főleg a Honvéd elleni "teljesítményünk" után...
Holnap mozgifoci, de nem megyek. Elég régen védtem, kiestem a gyakorlatból, így nem akarok kockáztatni...
Meg meló is sok van, meg német is lesz. Így nincs kedvem 1-re odamenni, főleg úgy, hogy a papírforma szerint kb. 2 meccs után kiesnénk...
---
A lányok, a lányok... Még fősuli alatt írtam egy ismerősnek levelet, amiben meséltem neki, hogy akkoriban különböző okokból kifolyólag olyan 5-6 lány nagyon "bejövős".
Ez kb. most is így van...:) Akartam is írni róluk, persze nevek nélkül, de nem írok, nem akarok semmiféle kavarcot, félreértést...
A legfurcsább az, hogy mind annyira különbözik egymástól...És mindben más fog meg...
És ez így van jól...Így van jól? Nem is tudom...:)
---
És mára azt hiszem ennyi.
Jók legyetek, további kellemes hétvégét mindenkinek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: