2011. november 10., csütörtök

Késésben

Hm...Azt hittem, írtam már szombat óta. Kicsit eltévedtem...
Szóval vasárnap tettünk kisebb villámlátogatást zalai nagybátyáméknál, és vittünk koszorút ottani nagyszüleink sírjára.
Hosszú idő után láttuk egyik unokatesónkat is, akinek egy kifejezetten jó fej párja van. És ezt nem csak azért írom, mert mint megtudtam, valószínűleg olvassa ezt a blogot. :)
Viszonylag hamar, olyan fél 6 magasságában már itthon voltunk, de eléggé lefárasztott az út. Hát hárman utazni egy ilyen hosszú úton egy Fiat Punto hátsóülésén nem egy leányálom...:)
Csak hétfő reggel mentem vissza Győrbe, vettem ki egy nap szabit regeneráció céljából, az egyetlen program új szemüvegem kiválasztása volt.
Még a németóra is elmaradt, mint ahogy a héten az összes...Nem baj, kis őszi szünet-feeling volt, de nem unatkoztam!:) Jövő héttől viszont nagyüzem, új és visszatérő emberkékkel.
Jaj...Hétfőn a kórház parkolójában rendőrök igazoltatták a parkolóban zaklató-árusító kisebbséget. El sem hiszem...:)
Kedden meló, meg utána semmittevés, más nem jut eszembe erről a napról. Facebookon kockultam. :)
A szerda már ennél jóval eseménydúsabbra sikeredett. Munka után Anyuval találkoztam, aki odaadta az új szemüveget, amit ő vett át. Retro márkájú, szóval nagyon aktuális. :)
Ezután vásároltam egy holnapi bulira, meg vettem kéthetes műsorújságot. Igen, véletlenül megvettem újra a múlt-, és ehetit...:/ :D
Majd Rékával beszéltük meg egy kávé mellett az utóbbi hetek eseményeit.
Hazatérve meg rasszista voltam...Már megint... Egy nem szoláriumban barnult hölgy el akarta kérni a telefonomat, hogy "csak megcsöngessen valakit" (ezt azóta sem értem...), de én mondtam neki, hogy sajnos lemerült. Roppant hihető volt...:D
Este kézimeccs. A hétvégi parádé után az ETO kikapott Bécsben a Hypotól. Mint ahogy a kinti Randers-meccs után, most is rengetegen temetik a csapatot, én pedig ezt nem értem. Ha akarunk, tudunk jól játszani, összekapják magukat a csajok, és jó kis szezon lesz ez!:)
Dudás meg az Nemzeti Sport osztályzatai alapján az őszi idény legjobbja lett az NB1-ben. Nagy grat, Dudi!:)
Felírtam a cetlimre, hogy "csajok". Nem tudom, mit akartam írni róluk...:( :D
Ja, meg egy tegnapi németet áttettünk mára, de az tanítványom másirányú elfoglaltsága miatt elmaradt...
Viszont ma felelevenítettem picit francia nyelvtudásomat..:D Nem volt sok, de két kolleginát legalább megnevettettem...:D
Holnap meló, bank, majd Balázs barátom szülinapja...Remélem, lájtos lesz...Bár erre kevés az esély...:D
Meg Magyarország-Liechtenstein, Albert Flóri emlékére. Nyerni kell, már csak emiatt is!
Hétvégén meg végre fordítok - a héten amúgy írtam középsulis németházit. Kétszer, mert lefagyott a gép...:P
Meg F1, ébredezés, aztán Écs is.
Egyiptom...
Tavasszal saját bőrömön tanultam meg, hogy az ilyen médiában látott tragédiákkal nem szabad sokat foglalkozni... Még csak fogalmunk sincs róla, hogy a baleset részesei, a sérültek és áldozatok barátai, családtagjai min mennek át ezekben a napokban...
De az a mindössze 14 éves lány, aki tavaly még diákolimpiát nyert teniszben, most meg az egyik kezét amputálták, és lehet, hogy a másikat is elveszíti...
Döbbenetes, nem lehet erre szavakat találni... Sok erőt, és kitartást kívánok neki...
És igen: aki ilyenkor Egyiptomban nyaral, valószínűleg nem szegény ember. De ennek akkor sem, semmiképpen sem lett volna szabad megtörténnie...
---
Ennyi voltam. Egyébként meglepően jó passzban, de kicsit óvatosan írom ezt, remélem nem fog ez egyhamar megtörni...:)
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: