2011. október 24., hétfő

Ráncfelvarrás később

Megjártam a szemészetet. Ismét megtapasztalhattam, nem rossz dolog, ha az ember fiának van ismeretsége a kórházban. Egy-két velem együtt várakozó beteg pofátlanul hosszú időre előre kapott időpontot, nekem "kicsit" gyorsabban sikerült...Sőt még soron kívül be is hívtak... Mondanám, hogy égett a pofám, meg stb., de nem vagyok álszent, örülök, hogy minden értelemben gyorsan sikerült lezavarni a dolgokat.
Írattam fel szemüveget, a héten intézem. Meg úgy néz ki, hogy műkönnyet kell(ene) használnom, mert ki van száradva a szemem, de ez felejtős, mert béna vagyok, ilymódon képtelen belecseppenteni a saját szemembe...Próbáltam, egyszerűen nem áll rá a kezem...:( :D
Szemészet után itthon voltam, filmet néztem. A Barátság extrákkal című mozi volt soron, Justin Timberlake-kel a főszerepben. Jó kis film, nem az a sziporkázóan kegyetlen vígjáték, de azért jó kis poénok voltak benne.
Mondjuk voltak elvárásaim, mert sokan agyondicsérték ezt a filmet, de mondom, mindent összevetve azért nem csalódtam.
Este meg kimentem Écsre, megettem vagy 10 sajtos-tejfölös melegszendvicset, meleg teával. Mint a régi szép időkben...:)
Meg megint videókat másoltam DVD-re, meg kiolvastam a Kisalföldeket.
Délután visszajöttem. Katával találkoztunk, a Lipóti Kávézóba mentünk, és sikerült lájtos-alkoholmentes estét produkálni, fél 9 körül már itthon voltam...
Vasérnap. No, a blog ígért, és már tényleg igencsak esedékes ráncfelvarrása elmaradt. Lusta voltam, de ami késik, az nem múlik. Önéletrajzokat sem fordítottam, ahhoz is lusta voltam. Szerencsére az sem sürgős...
Írtam viszont szülinapjára Dórinak, akit még anno neten ismertem meg, elég sokáig tartottuk a kapcsolatot, ami idővel megszakadt, de most ráírtam...Nem is tudom, hány év után írtam neki, beugrott, hogy a szülinapja nemzeti ünnepünk napjára esik. Kíváncsi vagyok, ír-e vissza, én nagyon örülnék neki.
Meg kaját is sikerült rendelnem, ez mondjuk elég meredek volt, mert nem tudtam, honnan lehet ünnepnapokon is rendelni, de a jó öreg Don Pepében végül nem kellett csalódnom...Csak a sörözés miatt volt elég durva, nagyon megtelt a hasam, meccs után szinte gurultam...
Mert volt ugye meccs is. ETO-Vidi 1-0. Nem sziporkáztunk, de meglett a három pont, és a fehérváriak ellen tényleg ez a lényeg...
A cigi-témát elég tajparaszt módon oldottam meg: mivel körülöttünk páran cigiztek, én is rágyújtottam...Zavart a cigifüst. A másé...:D
Így másodikak vagyunk, 2 ponttal a Debrecen mögött, a Vidivel szemben pedig 11 az előny. :)
A manchesteri derbin a City 6-1-re verte idegenben a MU-t, a Milan meg 0-3-ról fordított idegenben a Lecce ellen...Szóval egész jó kis meccsek voltak a héten...
És meghalt Marco Simoncelli motorversenyző...:(
Talma egykori riválisa hatalmasat, és nagyon szerencsétlenül bukott, sajnos már nem tudták megmenteni az életét...:(
---
Ma meg már meló volt, egész jól bírtam, amihez az is kellett, hogy tegnap viszonylag hamar, fél 10 körül sikerült lefeküdni.
Ma meg holnap német, szerda-csütörtök valószínűleg ügyintézés, vásárolgatás.
Szombaton Móvár, osztálytalálkozó óraállítással. :)
Jelen állás szerint csak vasárnap jövök vissza, de így is lesz idő pihenni, itt is leszek, meg Écsen is.
Utána héten meg ugye ledolgozós szombat, vasárnap meg megyünk Zalába unokatesóékhoz.
Szóval az nem lesz egy pihenős hétvége. :)
---
Ez is egy eléggé naplószerű poszt lett, bocs érte mindenkitől, most kicsit összegeztem a történéseket! :)
Jók legyetek, puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: