2011. október 29., szombat

Hát ez gáz

Egy újabb nagyon gyorsan eltelt héten vagyunk túl...
Hétfőn már írtam, utána németóra, meg Showder Klub volt. Ez utóbbin ismét elaludtam, de szerencsére vettem videóra, aztán majd megy DVD-re, majd kb. hétfőn. Mert ugye hosszú hétvége van! Nem győzöm hangsúlyozni...:)
---
Kedden elmaradt a tanítás. Helyette pihentem-punnyadtam, olvastam. És ájulásig teleettem magam rétessel. Túrós volt és káposztás. Pedig azt hittem, hogy nem szeretem...:)
Emellett az ETO 9-2-re nyert a Magyar Kupában Jánossomorján. Én kihagytam a "megyei derbit". Játékosaink közül egyébként többen panaszkodtak, hogy ilyen hosszú pályán karrierjük során még nem játszottak...
És felhívtak a bankomból. Majd be kell mennem, mert tájékoztatni szeretnének az új "hitelvédelmi pajzs-programról", én meg be vagyok fosva, hogy ha pajzs kell, akkor lőni fognak rám, vagy mi a szösz...?:)
Időpont-egyeztetéskor elsőre simán rászerveztem a jövő heti ETO-Pápára, de aztán gyorsan korrigáltam...:)
---
Szerdán nekem kellett lemondanom a németet. Anyuval árkádoltunk. Vettem cipőt és farmert, és néztem szemüveget. De azt nem vettem. És kiváltottam Anyu gyógyszereit a patikában. Hát az vicces volt, mert a patikusnéni tiszta idegbeteg volt, de többször elmondta, hogy nem ránk haragszik, hanem a körülményekre...Mármint nagy volt a forgalom...:) Teljesen korrekt!:)
---
Csütörtökön szenvedtem egy érdekes üzemi balesetet... Kajáldába menet elvágtam a kezem a farzsebemben tárolt késemmel...:/ Szokás szerint balfék voltam, de a lányok nagyon rendesek voltak, segítettek ragtapaszt keríteni, sőt még egyikük be is ragasztott...
Hazamenet meg leestem a buszról...:/ Elbambultam, rosszul léptem, és egy nagyon csúnya esés lett a vége... Beütöttem a seggem, az oldalam, megrántottam mindkét vállam... De hamar összekapartam magam, szerintem utastársaim jobban megijedhettek, mint én...
Aztán Anyuval gázszerelőt vártunk. Aki 4-re ígérkezett. De nem jött. Nem is jelzett, hogy nem jön. Jött viszont tegnap. "Sok volt a munka."-közölte, amikor megjelent, de semmi elnézést, meg "bocshogynemszóltamide", vagy ilyesmi...
A pozitívum annyi, hogy minden gázzal üzemelő berendezés rendben van a lakásban...:)
---
Tegnap péntek volt. Ahogy mondani szoktam: nagyon péntek. Dolgoztunk-dolgoztunk, de nem túl nagy lelkesedéssel...:)
Fél 3-kor megpattantam, és megvártam egy kolleginát a buszmegállóban, aki 3-ig dolgozott, de melóhelyen már nem lettem volna képes bevárni...
Majdnem lekéste a buszt, persze én sem szálltam fel, mert őt vártam, és nem akartam nélküle felszállni, ha őt meg esetleg otthagyta volna...Aztán jól leb@szott a sofőr, hogy mindenképpen megvárta volna a csajt, nyugodtan felszállhattam volna... Csak én ezt ugye nem tudtam előre...:)
Aztán ugye jött a gázos faszi.
És ÍRT Dóri...:) Az előző posztban említett lány, akinek írtam születésnapjára...:) Jaj de nagyon örültem neki... Örült a köszöntésnek, mesélt is magáról, meg rám is kíváncsi volt...Az a durva, hogy valami 8 éve nem hallottunk egymásról...:)
---
Ma majd ugye megyek Móvárra, osztálytalálkozó koleszban alvással, holnap jövök vissza- a tervek szerint...:)
Éjfélkor tesó-szülinap, 3-kor óravisszaállítás, lesznek itt még események...:)
Ja meg ma még Pécs-ETO, amire nyilván nem megyek, hiányzásom szerintem igazoltnak tekinthető...
Holnap meg majd megnézem az Indiai GP ismétlését, utána meg lehet, hogy Adrival találkozunk szakdoli-ügyben.
Hétfő-kedd meg valószínűleg Écs. Hazai ízek, kis otthoni levegő, kutyázás, na meg persze temetőbe is megyünk...Aztán el is telik a hétvége...
Na mára szerintem ennyi.
Jók legyetek, jó pihenést a hosszú hétvégére!:)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: