2011. május 2., hétfő

Tömör gyönyör

Na, ez a hétvége azért megint ott volt a szeren...:)
A meccs kihagyását sikerült megemésztenem. Öt év alatt mindösszesen a harmadik hazai ETO-meccs maradt ki, de most igazából nem volt kérdés, hogy maradok-e a volt osztálytársammal...
Szombaton délután először is tesómék meghívtak a Hajóra, amolyan "pótnévnapi" ebédre. Olaszos menüt választottam, sajtleves sajtos bagett-tel, és csirkemell valamiféle olasz módra. Volt hozzá hasábburgonya, spenót, paradicsom, meg talán bazsalikom, de ebben nem vagyok teljesen biztos. :) Mindenesetre nagyon finom volt, és laktató. :)
Aztán gokart Győrzámolyon. A legénybúcsú óta nem történt változás, nem mertem kipróbálni. Megígértem, hogy majd valamikor tényleg pótolok, de fél órát szerintem nem bírtam volna erővel.
A többiek nagyon jól mentek, én meg fotóztam. És nagyon kreatív voltam. :)
Este pedig a Hollóban zártuk a napot, de csak lájtosan, este 11 körül már itthon is voltunk.
Azért bratyóval az itthoni levezető sör nem maradhatott ki. :)
Vasárnap tesómék kimentek Écsre, én pedig maradtam.
Takarítottam, pihengettem a tévé, na meg persze a gép előtt, és gyorsan el is telt a nap.
Anyu este jött be, így őt is volt alkalmam felköszönteni. :)
Ezután volt MSN, meg hosszú idő után chatelés facebookon..
Meg Való Világ-párbaj. Egyetlen kívánságom az, hogy ne Éva nyerjen a végén! De szerintem ez sem fog teljesülni...:/
Ja, és töröltem magam az általam nem használt közösségi oldalakról, a myvipről, a milgramról, és a baratikor.com-ról... Szerintem van ilyen kisebb oldal, ahová regeltem, csak már nem tudom, mi volt az. :)
Az iwiw egyelőre marad. Egyrészt két emberkével főképp ott tartom a kapcsolatot, másrészt bármilyen fos is, azért az iwiw mégiscsak iwiw. :)
Olvastam valahol, hogy ha május 1. vasárnapra esik, akkor május második vasárnapján van Anyák napja. Ez szerintem hülyeség. 1994. május 1-én is Anyák napi ünnepségről jöttünk haza Pestről, amikor megtudtuk, hogy Ayrton Senna a San Marino-i F1-futam közben halálos balesetet szenvedett... A futamok pedig ugyebár vasárnap vannak...
Már 17 éve... Hihetetlen... És mintha tegnap történt volna... :(
II. János Pál pápát pedig boldoggá avatták.
Nagyon nehéz közhelyek nélkül írni. Megérdemelte, mert igazi példakép, szeretnivaló, jó EMBER volt...
---
Ez a hét ez érdekes lesz. Lesz két németezős nap, pénteken délután "természetesen" ETO-meccs... Szerencsétlen időpont, mondjuk ezúttal idegenben.
Hétvégén meg talán valami valahol. De nem tuti.
---
A fénykép meg? No comment... :)
Ennyi mára.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!

Nincsenek megjegyzések: