2011. május 22., vasárnap

Szegény blog

Nem tudom, mit ártott nekem szegény blogom, de mindig, amikor rossz kedvem van, vagy padló-közeli állapotba kerülök, eldöntöm, hogy nem írom tovább, törlöm, konyec, pápá. Aztán mégis mindig megyek tovább. És ez jó. Remélem, más is így gondolja! :)
Az előző poszt elég szétszórtra sikeredett. Például teljes egészében kifelejtettem belőle az egész kedd délutánt. :) Aznap ugye Réka és Kata születésnap. Rékával csak sms-t váltottunk, Katával viszont az Alpesiben iszogattunk egyet, de csak visszafogottan, este már 8 körül itthon voltam.
Még jó, hogy pénteken azt mondtam Gergő kollégának, hogy a héten még nem ittam sört...:D
Kifelejtettem azt is, hogy még múlt vasárnap megnéztem a Szerelem és egyéb drogok című filmet. Nem voltam túlzottan elájulva tőle, nem hiszem, hogy még egyszer meg fogom nézni. Mindenesetre egy újabb mozi 'ép és nem ép' ember kapcsolatáról, ebből a szempontból viszont kétségkívül érdekes volt.
A film témája ugyanis egy gyógyszerügynök, és egy Parkinson-kóros lány szerelmének/kapcsolatának alakulása.
----
Szoktam magamra haragudni, ha valami témát csak megpendítek, de nem írok róla bővebben. De most tényleg megvan rá az okom, sajnos aktuális problémám nem "nyilvános", nem tárhatom a nagy nyilvánosság elé... Mármint ennyire...
Mindenesetre sokesélyes a dolog, és nagyon idegesítő...:/
---
Pénteken délután gyűlés volt a munkahelyemen. Mindig ledöbbenek azon, hogy hányan tudják a nevemet olyan emberek közül, akikről én azt sem tudom, hogy kicsodák... Ez olyan fura...
Hm... Annak pedig megvan a maga bája, amikor egy látásból ismert lány, akivel csak köszönőviszonyban vagyok, integet nekem, de én nem veszem észre, és csak késve viszonzom az üdvözlést, mert épp a pasiját "csekkolom".... Segáz, több is veszett Mohácsnál, ugyebár... :)
---
Péntek estétől meg ugye Écs. DVD-re írtam 4 órányi Showder Klubot, kiolvastam egy hétnyi Kisalföldet, HVG-t... És szombaton reggel 6-ra beállítottam az ébresztőt... Csak azt nem tudom, hogy miért...:/ :)
Aztán tegnap délután ugye Öttevényre mentem volna, de tényleg nem akartam fancsali képemmel rontani az este hangulatát, ezért aztán inkább meccsre mentem. ETO-Kaposvár a záró fordulóban.
2-0-ra nyertünk, elég hosszú idő után fiatal magyar újoncot avattunk Windecker József személyében.
3 dolog röviden, szubjektívan:
* meccsre alapvetően nem csajozni megy az ember fia... De az a sok rövidnacis, miniszoknyás lány...Szeretem a nyarat... :D
* a legjobban azt a srácot irigyeltem, aki pólóban-rövidgatyában sört kortyolgatva nézte a meccset a viharos-esős időben, közben mellette ülő, nyakig beöltözött barátnője próbálta felmelegíteni... Mármint simogatta a hátát, ennyi... Jaj, tartok tőle, itt most nem jön át, amit ki akarok fejezni, meg b*zi kukkoló is vagyok minden bizonnyal... De a lényeg annyi, hogy majd én is szeretnék valamikor így meccsre menni...
* beázott a lépcsőház a stadionban, baromi óvatosan kellett közlekedni... Az egyik lépcsőházban aztán pont én segítettem egy megcsúszó-eleső srácnak feltápászkodni... És megint az volt, hogy annyira meglepődtem, hogy valaki esik a lépcsőn, és az nem én vagyok, hogy aztán majdnem én is leestem a lépcsőn...
---
Meccs után még egy kis sörike, meg MSN az egyik öttevényi leányzóval... :)
Ma is nagyon korán felébredtem, lementem Sportért, kádban fetrengve kiolvastam, írtam egy CD-t, most meg blog.
Mindjárt Veszprém-Szeged kézi, délután meg Forma-1 Spanyol Nagydíj. Jaj, de jó lenne, ha Alonso nyerné... :)
Meg persze focimeccsek is lesznek.
Aztán el is telik a hétvége.
Jövő héten már tényleg kell igazolványkép, pénteken nem intéztem el. Meg lesz két németóra, meg talán tali is lesz. Hétvége meg Écsen. BL-döntő, F1 Monaco, hangulatos események.
És mára ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: