2011. január 8., szombat

Félhét után

Annak azért nagyon örülök, hogy az első héten csak három nap meló volt. Ráhangolódásnak tökéletes. Amúgy meg szerdán nagyon düddő voltam. Annyira hétkezdő hangulatom volt, hogy hiányoltam a tévéből a hétfői műsorokat. :) De azért idővel leesett, hogy szerdán még a kedvemért sem lesz Kék fény, meg stb.
Csütörtökön aztán Anyuval elmentem Árkádba. Vettünk nekem cipőt. Nagyon durva, de tényleg egyre kevesebb normális cipő van. Mármint úgy normális, hogy kényelmes is, tudom is hordani, és nem jön szét az első használat után.
Ezután meg a műszaki boltba mentem, a már lentebb említett két dolog megnézése céljából. Na, ott azért kellemesen felhúztam magam. Az eladó nézte, ahogy nézelődök, majd amikor kérdéssel felvértezve megindultam irányába, szabályosan elrohant. Én meg kimentem a boltból.
Hazaérve meg németeztem az alattunk lakó sráccal. Tíz perc csak- mondta ő, amiből lett olyan másfél óra, mert elbeszélgetünk a családdal. De nincs ezzel gond, jó volt. Ja, és nem szoktam pénzt kérni ezekért a rövid fejtágítókért, és most kaptam egy 2009-es Renault F1-pólót. Nagyon pöpecül néz ki! :)
Tegnap pedig erőteljes melegfronti hatás érvényesült. Olyan álmos voltam, hogy hazaérve kávéval folytattam a napot.
Aztán döglöttem a tévé előtt. Meg olvastam, pihengettem.
Ma majd lesz még egy műszaki cikkes kör, aztán irány Écs, ott leszek jelen állás szerint holnap délutánig.
Állítólag nyílt ott egy pub-féleség fiataloknak. Ez tök jó, csak azokhoz a fiatalokhoz én már öreg vagyok, meg aztán nagyjából egy kezemen meg tudnám számolni, hogy hány helyi fiatalt ismerek, szóval ez nem pálya. Meg aztán Écsen önmegtartóztatok: se pia, se cigi. Se nő. Hehe. :)
No, mára tényleg ennyi, jó hétvégét mindenkinek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: