2011. január 27., csütörtök

Átlagos poszt egy átlagos csütörtökön

Utálom, ha az utcán megbámulnak a járásom miatt. Természetesen nem elsősorban a kisgyerekekről van szó. De ha tizenéves kis mamlasz bámul, mint egy hülyegyerek, az az agyamra tud menni...
És magamat is utálom, ha felveszem ezeket a dolgokat. De egyik nap rendesen ráfáztam. A buszról leszállva "farkasszemet néztem" egy ilyen csávóval, de közben sétáltam, és telibe találtam a combommal egy pad sarkát... Hideg is volt, nem volt valami kellemes...
---
Amúgy ezerrel tombol az influenza, sajnos több munkatársam is kidőlt... Én a fáradtságot leszámítva jól vagyok. Ja, és fogorvoshoz kell majd mennem... Lyukas is van, meg letörött is, szóval nagy gáz... De február 17-től rendbe rakatom. Csak tartanánk már ott. Én annyira nem félek a fogdokiktól, "csak" az első bejelentkezés nehéz, de most már tényleg helyzet van...
---
A héten valamelyik nap átnéztem az összes múltheti Kisalföldet. Az SMS-, és a sportrovatot részletesen, a többit futólag. Jaj, ezek az SMS-ek... Hihetetlen, milyen problémái vannak az embereknek, milyen baromságokon képesek egymásnak esni... Nagyon kemény...
---
Elnézést kérek mindenkitől, akinek facebook-üzenőfalára ebből az idióta "igen-nem"-játékból "nem megfelelő" válasz érkezett tőlem. Én senkinek nem küldtem semmit, csak a kérdéseket akartam végignézni, mindenkinél tovább-ot nyomtam. De már itt-ott észrevettem, hogy mégis mentek válaszok...:/ Bocsi mindenkitől... :)
---
Nem vagyok otthon az elektronikus zene-szcénában. A pesti éjszakai életét sem ismerem. Dj. Palotai "munkásságát" szintén nem.
Ezt a cikket mégis ajánlom figyelmetekbe. A 49 éves disc jockey zenélt abban a tragikus emlékű buliban a West Balkánban. A történtekről, azok vélt vagy valós hátteréről is érdekes dolgokat mesél, de számomra a fiatalok megváltozott bulizási szokásairól szóló gondolatai voltak a legdöbbenetesebbek...
---
Tegnap meg újra neptunoztam. :) Néhány havonta ez már-már rituális programunk Adrival, de dupla öröm: segíteni is tudok, meg nosztalgiázok is egy kicsit! :)
És ha már nosztalgia: Régi Győr, facebook. Több száz kép szeretett városomról a közel-, és régmúltból, a kommentelők személyes élményeivel, az adott fényképről eszükbe jutó gondolatokkal megspékelve. Nagyon tetszik, órákig el tudok rajta nézelődni... :)
---
Sport, csak röviden, nagyrészt bulvárosan! :)
F1: újabb magyarázat Schumi sikertelen tavalyi szezonjára. Mint ismert, a teszttilalom miatt a gyakorlások nagy része szimulátorokon történik. Na, és Schumi kinetózisban szenved: rosszul lesz, ha csak látja a mozgást, de nem érzi, és nem éli át. Érdekes... Ja, és a német világsztár babonás is. Rajtszámot cserélt Nico Rosberggel. Így az övé a 7-es számú Mercedes lesz, mert a páratlan számokra esküszik... :)
Ja, és jelen állás szerint lesz egy Lotus Renault, és egy Lotus-Renault nevű csapat is. Igen, jól látod, a kötőjel a különbség! :)
Foci: 2000 euró pénzbüntetést kapott, Lionel Messi, a Barcelona argentín játékosa. Ennek oka: egy gólja után felhúzott meze alatti pólóra írt felirattal köszöntötte édesanyját születésnapja alkalmából...
Rendben, értem én: a szabály az szabály, és nem szabad a mezt felhúzni... No, de ez akkor is annyira nevetséges... :)
Kézilabda: holnap a 7. helyért játszik férfi válogatottunk a svédországi vébén a lengyelek ellen. A tét hatalmas: ha nyerünk, selejtezőt játszhatunk az olimpiai részvételért. Meg kell lennie! Még nem tudom, hánykor lesz a meccs, de igyekszem hazaérni.
---
Azt hiszem, hogy ennyit akartam elmesélni.
Holnap péntek, meló után tehát kézimeccs, valamikor szombaton Écs. Pihenés lesz, semmi más, talán tesómék is kinéznek, de ez nem biztos.
Most valahogy jó passzban vagyok. Lehetne jobb is a helyzet, de per pillanat nem panaszkodom.
Na, ennyi voltam.
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: