2010. október 4., hétfő

Végre szimpla, idézőjeles problémák

No, a tegnapi tervet teljesítettük, délután hét oldalt sikerült megírnom a fordításból, nagyon büszke voltam magamra, és még pihenésre is jutott idő.
Az alvás nem nagyon jött össze, fél 1-ig olvastam, akkor is azért tettem le az újságot, mert tudtam, hogy 5-kor kelni kell... De még egy darabig nem aludtam el...
Van egy-két gondom. De ezek most végre valahára apróságok, nevezzük őket inkább "gondoknak". Így sokkal jobb. És még hozzá tán véletlenül sem tűnök hisztis pi... Hm.. Szóval hisztis köcsögnek. :)
Szóval:
- Kivették az analóg kábel tévé-szolgáltatásból a német RTL-t. Ami egy kisebb katasztrófával ér fel, elég sok műsort követek ott kisebb-nagyobb rendszerességgel, és a Forma-1-es háttérinfók is nehezen pótolhatók más forrásból...
- Mondtam magamnak semmi gond, megnézem, hogy digitálison van-e. Jó rég használtam, így újra frissítettem a rendszert, de se kép, se hang. Valószínűleg szerelőt kellene hívni, de én aztán ugyan nem fogok, nincs kedvem és energiám még ezen is parázni. A havidíj meg remek. Kézenfekvő lenne állandóra beiktatni egyébként, de a videóról és a PlayStation-ről sajnos nem tudok lemondani... :/
- Baromira idegesít a bújtatott reklámok tilalma. A héten volt egy riport egy magyar élelmiszer-bolt láncról, amelynek dolgozói segítenek az árvízi újjáépítésben. A cég logóját persze ki kellett takarni, még akkor is, ha mindenki láthatta, hogy a CBA-ról volt szó. Néha eljutok ennek a hálózatnak az üzleteibe, de ez teljesen független attól, hogy láttam-e a hírekben az emblémájukat, vagy nem...
Vagy az Oktoberfest. Hofbräu sört ittak, de azért el kellett takarni a korsó közepét. Nem értem, mire jó ez? :)
- Jaj, majd' elfelejtettem: kicsit meg voltam zavarodva a választások kapcsán: azt hittem, megyei önkormányzati listákra is most kellett volna szavazni. De nem, az megtörtént áprilisban. Vagy tévedek? Már én sem tudom... :D
És itt a tegnap említett honlap, ha kíváncsi vagy, mely párt áll legközelebb gondolkodásmódodhoz, itt megnézheted. Kissé Budapest-centrikus, de érdekes... :)
Jaj, meg beszélgettem egy lánnyal kissé "intim" dolgokról, és részben ezzel kapcsolatban írtam neki utána egy SMS-t, amit nem kapott meg, legalábbis nem kaptam visszaigazolást... Hol bolyonghat az üzenetem? :D
---
Ennyit a gondokról. Ilyenekkel tényleg elvagyok. :)
Amúgy meg:
Apropó Oktoberfest: Németország jó hely, Münchenre is kíváncsi lennék, a sörrel sincs bajom. Talán ezt a sörfesztivált is megnézném egyszer, de egyrészt tartok a túl nagy tömegtől, meg ugye a WC-k elérése is fontos szempont. :) Egyébként pedig: 9 euró egy sör: ha már ott vagyok, és van rászánható pénzem, belefér. De a tegnapi Naplóban volt olyan srác, aki 8-10 elfogyasztott liter (!!!) sörről beszél, ami döbbenetes mennyiség- most a pénztől eltekintve. Ott ráadásul 13%-os "spezialität"-et mérnek, ami... Az már elég brutál lehet, na... :)
Ferencváros-Jógazdabank-Győri Audi ETO KC 23-30 (13-12). Ennyi. Ehhez nem fűznék többet, mindent elmond. Tényleg tartottam a meccstől. :)
És ennyi volt a Goszi mára.
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

2 megjegyzés:

Geri írta...

Kedves Gábor! Igen ezen a választáson is szavaztunk pártlistára. Te mivel győri lakosként szavaztál ezért nem találkoztál listákkal. A választási törvény szerint a megyei jogú városokban nem szavaznak listákra a helyhatósági választásokon. Szóval ennyi a titok. :)

Gábris írta...

Okosabb lettem... Köszi Gergő, erről tényleg nem tudtam!:D