2010. október 17., vasárnap

Isten végzett

Egy-két dolgot kifelejtettem tegnap az ETO-meccsel kapcsolatban.
"Pazar" játékunk azért jött különösen rosszkor, mert a hírek szerint főszponzori szerződést készülünk kötni az Audival. Fociban ők eddig csak a legnagyobbakkal álltak szóba, támogatják legjobb tudomásom szerint a Real Madridot, a Barcelonát, a Manchester Unitedet, és a Bayern Münchent is. Ekkora foshoz gondolom nem szívesen adnák a nevüket, ami az utóbbi hetekben itt zajlik...
És fogadtam is a meccsre. Két sör volt a tét, a kollégát sajnos azóta elbocsátották, két lány viszont a helyébe lépett, nekik csokival tartozom... :)
Péntek este meccsről hazaérve odamentem a hűtőhöz, kivettem egy sört... Aztán visszaraktam, és főztem teát. Ennyire elkedvetlenedtem... :(
---
Kaptam iwiwen meghívót egy győri, Geréb Ágnes-, és otthonszülés melletti szimpátiatüntetésre... Hát pff...
Amúgy elég vicces, ha pasik okoskodnak a szülésről, mert mi aztán tudjuk... Főleg én, aki aztán... Na mindegy. Szóval. Természetesen minden nőnek szíve joga eldönteni, hogyan akarja gyermekét világra hozni. De van egy olyan érzésem, hogy ez most olyan divat-dolog, meg sikk, menő, ami furcsa mellékízt ad a dolognak. Meg: Születés háza. Most akkor otthon szülés? Vagy kórházban? Vagy szülőotthonban? Vagy mi van? Hülyén hangzik, na.
Ha egyszer eljutok oda, hogy feleségem/barátnőm gyermeket vár, akkor az elég stresszes időszak lesz. Furcsa kettősség, de orvos hibájából lettem fogyatékos, de ha nincs akkor mellettünk doki, Anyuval mindketten meg is halhattunk volna... Szóval nem vagyok lelkes otthonszülés-párti. Ja, és láttam egykori szomszédomat munkába menet a lépcsőn, egy hordágyon kínlódni, mert komplikáció lépett fel, be kellett vinni a kórházba...
---
Tegnap a nap első része úgy alakult, ahogy elterveztem. Pihentem, tévéztem, olvasgattam, PlayStation-öztem. Ez a gép nagy szemét ám: átvettem a vezetést a bajnokságban, de a második helyezett elleni meccsen rúgtam vagy négy kapufát, kaptam piros lapot, rúgtam lesgólt... Szóval idegölő, na... :D
Este meg? Ember tervez, írtam tegnap... Nos, Isten végzett: Balázs haverjai voltak többségben, volt vagy egy tucat fiú, meg két csaj. Mi "öregek" meg hárman a teraszon iszogattunk, olyan volt a feeling, mintha sulibuliban lettünk volna nevelőtanárok... :)
Csak sörözésre készültem, de aztán ittunk rövidet is rendesen... 11 óra után nem tudom, hogy lett hirtelen fél 3. :D Végig fent voltam, dumáltunk, jó kisfiú voltam, csak állítólag depiztem... :( :)
Reggel találtam a telefonomban 2 SMS-értesítőt nem fogadott hívásokról, ezek szerint ki volt kapcsolva a telefonom, de fogalmam sincs, hogyan kapcsoltam vissza, hogy tudtam bepötyögni helyesen a PIN-kódot.
Szerintem kb. szilveszter óta nem ittam ennyit, de ez most kellett... :)
Most aztán éledezek. Fürdés, benzinkút, Algoflex megvolt, kávé még nem, mert nem tudom letekerni a főző tetejét.... Megőrülök... :@
Még valami eszembe jutott: a blogstatisztika szerint tegnap este 6 és 11 között senki nem lépett be az oldalra. de 20.40-kor jött egy komment... Akkor valakinek majd' három órán keresztül meg volt nyitva? :)
Ez úgy látszik, ilyen "nemértős" nap. Mondjuk nem csodálkozom rajta... :D
Ennyi. További jó pihenést, nektek, puszik, pacsik éljenek a csajok, és VLF! ;)

Nincsenek megjegyzések: