2009. február 26., csütörtök

Uccsó

Mármint a műtét előtt utolsó bejegyzés. Rég rossz lenne, ha úgy általában lenne az utolsó...:)
Ma már nem dolgoztam, debementem melóba, kávé, cigi a főnökkel, nyári szabi ideiglenes leadása, búcsúzkodás, ilyenek...
Utána hazajöttem, rendeltem jó kis Calzone pizzát Padre-éktől, egyrészt imádom, másrészt pedig torkos csütörtök...:D
Utána pedig... Fürödtem, és meg is borotválkoztam, ezúttal OTT is...:)
Esküszöm, nem akartam erről sokat írni, de megihletett...:)
Szóval. Az Amerikai pite óta "ki van mondva", amit tudunk: a luk a kedvenc testrésünk. De hogy a himbilimbi a legféltettebb, az is biztos...:D Jóval óvatosabban álltam neki, mint a képemnek szoktam, és kb. tízszer tovább tartott. És mégis megvágtam... És vérzett is. Hát elég érdekesen néz ki, ahhoz képest, hogy azért csináltam meg, hogy holnap ne a műtősfiú csinálja, szerintem egy jót fog röhögni a markába, és "na mivan öreg, próbáltál túljárni az eszemen, mi?" felkiáltással kiigazít. :) És még vérezget is, de már küldtem neki babaolajat. Már az arcszeszen gondolkodtam...:D :D :D
Igen, Katával vettem szőrtelenítő krémet is, de nem mertem használni. Ugyanis rá van írva, hogy használható bikinivonalon, de nemi szerv környékén nem. Na, most akkor segítsen már valaki légyszi: a bikinivonal az nem a nemi szerv környéke???? :D
Így viszont borotvával mentem neki... Mondom, furán néz ki, a sérv is (meg a himbilimbi is...;)) nagyobbnak látszik... Szóval lehet, ez utóbbi miatt a műtét után is maradok az új dizájn mellett...:D
A műtőben holnap amúgy a harmadik leszek (dobogó :P), és délre talán már az altatásból is ébredezek.
Tesómmal megbeszélt egyezményes jel szerint amint magamnál leszek, telefon bekapcs, és zargatható leszek, szombaton meg go home, ha minden jól megy...
Addig is jók legyetek, písz!

Ui.: remélem, annyira mindenki ismer, hogy az "öv alatti" témával nem közönséges kívántam lenni, hanem saját fürdőszobai szerencsétlenkedésemet szerettem volna kifigurázni... ;)

Nincsenek megjegyzések: