2009. február 25., szerda

Vegyesfelvágott 5

Anyagtorlódás. Így hát Vegyesfelvágott. Sokmindenről ömlesztve.
Először is: bajok vannak a számítógépemmel. A monitor mindig csak kisebb küzdelem, újraindítás, meg egyebek után aktivizálódik, valószínűleg haldoklik az öreg. Remélem, még azért kibírja egy darabig, mert hát az anyagi keret igencsak "behatárolt" per pillanat.
Hétfőn végre sikerült találkoznom Katával. Nagyot-nagyot beszélgettünk, és vásárolni is voltunk, de erről majd picit később... :)
Tegnap voltam a választott háziorvosomnál is, EKG-t csináltatni. Majd 2 órát vártam, mire a drága doktornő közölte, hogy nincs ideje megcsinálni, jöjjek vissza holnap, vagyishát ma 11 óra előtt. Tehát tegnap melóból 2 órát buktam a semmiért, ma pedig ugrott egy szabim. Vagyis végülis táppénz lett, ráadásul holnapra is ki lettem írva, szóval bonyolult ez a dolog. Ma viszont lezajlott az EKG, 10 perc alatt végeztem, és minden rendben, szerencsére...
Gőzerővel zajlanak az esküvői előkészületek, meghívó megvan, legénybúcsú szervezése folyamatban, tehát alakulnak a dolgok...:)
Sport: nem lesz ETO-meccs vasárnap sem. Az egész fordulót törölték, így a vasárnapra tervezett meccsnézős összeröff is elmarad...:(
Herr Orsi és Anita távozik a Győri Audi ETO KC csapatától. Nehéz ügy. Anita a kölcsönben eltöltött idő alatt szerintem rengeteget fejlődött, Orsi pedig, bár Pálinger mellett nem sok lehetőséget kap, a kevés idő alatt szerintem bizonyítja, lehet rá számítani. De megértem őt: játszani, védeni, fejlődni akar... Ma a Népligetben Fradi-ETO MK-meccs lesz, pokolian kemény meccs várható, de nyerni kell, nincs más választás...
Hm... Bevásárlás Katával. A műtét kapcsán kell bizonyos "megelőző" intézkedést bonyolítani, ott ama bizonyos helyen kell leborotválni... Valószínűleg túllihegem ezt a dolgot, de nem szeretném, hogy ha OTT egy műtőssrác "ügyködne". Így én fogok. Viszont para van! :) Ámbátor készültünk: szőrtelenítő krém, babaolaj, aloe verás (!) penge vár bevetésre, holnap "eksön"! :) Brr, remélem, megúszom "sérülésmentesen"...:)

Nincsenek megjegyzések: