2014. június 2., hétfő

Jó mulatság, férfimunka, ezüstérem

Na, szóval szombat délután! Igen, fürödtem. Igen, sütöttem pizzát is. Aztán kisebb háztartási balesetet szenvedtem: kaja után vittem ki a tálcát a konyhába, ami elakadt az ajtófélfában. Így aztán sikerült hasba szúrnom magam a tálca élével... Néha ledöbbenek, mikre nem vagyok képes...:D
Bibi is van, meg fáj is, szóval komoly!
Aztán Veszprém-Kielt néztem, sajna elvesztették a srácok a BL-elődöntőt, bár a bírók megfújták rendesen a németeknek a hazai pályát. 
Majd megérkezett kollégám, kicserélte a biztosítékot, azóta tökéletesen működik a bojler. Pff.... Majdnem bajnert írtam..:D
Harcsi barátom unokatesója ezután bedobott minket a városba. Útba esett a Vendelin, így aztán útban a városháza felé tartottunk egy boxkiállást: kóláztunk...:( :D
Innen már a buszmegálló volt az uticél, Ádi is csatlakozott hozzánk, így hármasban indultunk Gyirmótra, a bajnokság zárófordulójában megrendezett Győri ETO FC-Mezőkövesd Zsóry NB1-es labdarúgó mérkőzésre. Jaj, ez most nagyon hivatalos lett!:)
A 22-es buszon igen nagy volt a hangulat, repkedtek a különféle verbális sziporkák!
Gyirmótra érve persze azonnal egy kocsmába mentünk, bár a portás meglepetésünkre eléggé meg volt lepve, amikor meglátott minket. Egyébként ott halárusítás is zajlott. Ami ha úgy vesszük, HALADÁS...Pff...XD
A kocsmából aztán már a stadion felé indultunk. Vagyis sporttelep. Kis ékszerdoboz. Dobozka. 
No... A kapu mögött foglaltunk helyet. 
És én sör nélkül indítottam az első félidőt...:( 
A kocsmában kezemre kifolyt sörtől ragadtak az ujjaim, meg szomja is voltam, így bőszen vigyáztam Gege barátom sörére.:)
Aztán a 25. perc tájékán elindultam utánpótlásért... Hehe... Addig két gólt szerzett az ETO... 
A fennmaradó három gólt a második félidőben, a távolabbi kapuba lőtte csapatunk, ameddig el sem láttam, így elmondható, hogy egy gólt sem láttam...:( :D
Hatalmas volt a hangulat, igen nagyot szurkoltunk, a hangom még mindig nem jött rendbe teljesen. 
A bajnoki cím ugyebár nem lett meg, pedig a Debrecen otthon kikapott a Honvédtól. Ja, a kispestiek győzelme kilencszeres pénzt fizetett a tippmixen...:D Persze a Lokira fogadtam...:(
A lefújás után hosszasan éltettük a csapatot, és Horváth Ferenc vezetőedzőt. 
Aki ki jött közénk, lepacsizott velünk. De nem ám olyan tenyérsimizős heringpacsit adott, jól belecsapott a tenyerembe!:)
Aztán még kis ugrabugra, örömködés... És észrevettem, hogy kiesett a zsebemből a telefonom!
De akkor már egy srác tartotta a magasba, a gazdáját keresve!
Szarszemét futballhuligánok...:/ :)
Elindultunk a buszmegállóhoz. Ahol szombat este nem áll meg busz...:/ :D
Így odamentünk két sráchoz a parkolóban, és megkérdeztük tőlük, hogy bevinnének-e minket a városba. 
Bevittek. A vidékibe. 
Vettem cigit, aztán taxival elmentünk a Smukiba. 
---
A Smukiba több cimbi is odaért, sőt, egy kolléganőm párjával is megismerkedtünk. 
Befutott Ati is. Egy pillanatra megfagyott a levegő, amikor a srác közölte, hogy mekkora kár a Pécs elleni hazai zakóért. 
Ugyanis az este folyamán többször leszögeztem, hogy aki ezt szóba hozzá, pofon vágom. Mert szerintem nem azon múlott. Sokkal inkább azon, hogy első győzelmünket a hatodik fordulóban szereztük meg. 
A pofonosztás természetesen elmaradt, a sör viszont folyt patakokban, jól éreztük magunkat. 
Volt egy ismeretlen srác, aki kidolgozta a Debrecen elleni reváns mikéntjét. El kell menni a civisvárosba, pofán kell b@szni mindenkit, és összesz@rni a stadiont. 
Hm... Szinte majdnem megfontolandó...:D
Megkérdeztem a srácot, hogy szereti-e a külföldi focit. A kérdés hallatán elkezdte kigombolni az ingét. Ati barátommal- aki hatalmas Juve-drukker- egymásra néztünk, és igen: Juventus-címer volt a rátetoválva!:D
A kedvenc játékost firtatva pedig a hátát is megmutatta, ott Alessandro Del Piero monogramja díszeleg. Beszarás!:D
Khm... Azon gondolkodtam, ezek után simán megérne egy próbát, hogy odamennék valamelyik leányzóhoz, és megkérdezném tőle, van-e kedvenc külföldi csapata. Hátha nekiállna vetkőzni....:D
Szóval jó kis este volt, elvoltunk. 
És nagyon örülök, hogy szeretem az ETO-t, és a magyar focit!:) 
Bivalybasznádon a helyi búfelejtőben örömködni a Manchester City Everton felett aratott győzelmének nem ekkora flash!
Úgyhogy: "Support your local football team!";)
Hajnali 2 táján értem haza, egy levezető sör után még megettem négy sonkás-sajtos szendvicset, prevenciós jelleggel!:)
---
Vasárnap. Apám telefonja fél 10-kor ébresztett. Nem volt hangom, fájt a hasam, a fejem, egy esés folyományaként a bokám, és- brokkoli-íz volt a számban!:O :D
Algoflex, kávé, ásványvíz, hidegzuhany, és viszonylag hamar jól lettem. Vagyis jobban!:)
Délután Gegével és Atival elmentünk az Árkádba. 
Gondoskodtam Algoflex-utánpótlásról, feladtam tesóm tippmixét, aztán a Hervisbe mentünk. 
Apámnak néztünk gumikötelet. 
Aztán vettem egy fitnesz-szalagot. Magamnak...:)
A pingpongütőknél meg összefutottam főnökömmel és kiccsaládjával!:O :)
Kollegina kérésére körülnéztem női sportcipő-fronton, hát, igazából semmi használhatót nem találtam. Vizicipőre meg nincs szüksége...:( :D
Majd egy eddig ismeretlen kávézóban kötöttünk ki, csak azért, mert lehetett nézni a Veszprém-Barcát. 
A katalánok nyerték a bronzmeccset, pedig Messi nem szerzett gólt....:( :)
A kávézó nem tetszett, elég sznob(nak látszó) emberkéket láttam. 
Nem bántam, hogy kilógok a társaságból. Vagy kilógtunk. Vagy mi a szösz!:)
Viszonylag későn indultunk haza.
A buszon olyan tevepatát láttam, hogy az már inkább punci volt...:O :D Bocs, ezt le kellett írnom...:)
Hazaérve neteztem, fürödtem, tévéztem. 
És megettem a Gergő anyukájától kapott vacsit. 
A blogbejegyzés, meg a sütisütés elmaradt. 
Elég időben nyugovóra tértem, volt mit kipihenni.:)
---
Reggel 4 körül felkeltem, vécére kellett mennem. Aztán visszafeküdtem, és aludtam majdnem fél 6-ig. 
Hét körül sikerült is elindulnom dolgozni. 
Annyian voltak a 14-esen, hogy a jövőben ezt az opciót igyekszem elkerülni!:)
De legalább nagyon pöpec zenéket pakoltam az mp3-lejátszómra!
Hajnalban...:/ :)
Jól telt a nap. Sok volt a tennivaló, és amúgy is.:)
Fél 4-kor jöttem haza. 
Ejtőztem, most blogolok.:)
Most majd fürdés, vacsi, mosogatás, olvasás, és Kék fény...
Elég sok minden van tervben a hétre, remélem minden jó lesz.:)
---
Most tulajdonképpen jól vagyok...:)
---
ACHTUNG! Nincs alcíme a blogomnak!:(
Vagyis már nem aktuális... Az meg csak nem lehet, hogy "GosziBlog-Rosszabb gólkülönbség"....:/ :D
Van-e valami frappáns ötlet? Ne kíméljetek!:)
Ami ötletem van, azt könyvcímnek tartogatom. Csak szerényen!;)
---
Mára viszont ennyi voltam!:)
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, éljenek a csajok!;) 

Nincsenek megjegyzések: