2014. május 31., szombat

Apa csak egy van

Kedden a blogbejegyzés megírása után már semmi extra nem történt-ha jól emlékszem. 
Feljegyzésem szerint sört bontottam, facén lógtam, és ennyi...:)
---
Szerda. Immáron minden nap beszélek apámmal telefonon. Az utóbbi időben történtek után ez valamilyen szinten természetes. 
Drága édesapám újabb problémát vetett fel. Tornázni szeretne, és ehhez keres egy általa kb. 40 évvel ezelőtt vásárolt gumikötelet. 
Hm... Az egy dolog, hogy gyógytornász megkérdezése nélkül, saját szakállára akar tornázni. Az meg egy másik, hogy tesómon és rajtamkeresi a gumikötelet, mert mi használtuk annak idején
Ez így igaz: kb. tíz-tizenöt évvel ezelőtt. 
És rögtön ki is van adva az új projekt: vegyek egy gumikötelet. "A Baross úton van egy sportbolt." Idézőjel bezárva...:D
Más. Van egy magyar rap-, vagy hiphop, vagy a fene tudja pontosan milyen stílusú zene. Jót szoktam mosolyogni azon a során, hogy "az apám a példaképem."
Aztán a héten valahogy rádöbbentem, hogy igenis az: ellenpéldakép. 
Tökéletesen megmutatta, megmutatja azt, hogyan NE viselkedjek jövendőbeli párommal, esetleg gyermekeimmel, hogyan NE viszonyuljak az élethez. 
 És bár az "ellen" előtag is szerepel a szóban, semmiféle gyűlöletet, vagy haragot, nem érzek. Inkább elszomorít, hogy ilyen, és sajnálom, hogy így alakult...
Negyed 4-ig voltam melóban, egy kolléganőm hozott haza. 
Németórát tartottam, másfél órát. Mindketten kellemesen elfáradtunk.:)
Este fürdéskor ismét szembesültem vele, hogy kiment a biztosíték, így fel kellett másznom visszanyomni. 
"Kedves" szomszédasszonyom is fárasztotta az agyamat. Hangosan szidta a büdös bagósokat az ablakom alatt, merthogy telefüstölik a lépcsőházat. 
Az nem volt neki gyanús, hogy egy robogó "parkolt" a lépcsőházban, és az "ő" benzinszagát érezte. Ami nekem illat. Na mindegy.:)
Slukkoltam is egy kellemeset a cigarettámba...:D
Attila barátom említette, hogy egy volt osztálytársnője a cégünknél dolgozik. Telefonomon rá is kerestem facebookon, és hát az adatlapján látható hat közös ismerősünk kb. négy különböző részlegen dolgozik, így nehéz lesz ráakadni. 
Pedig puszit kell átadnom...:D
Ja, és elkezdtem olvasni az "A szürke ötven árnyalata" című könyvet. 
Nem ismerek magamon kívül pasit, aki nekilátott volna.:D
Hát nem tudom... Vannak fenntartásaim, nem vagyok tőle elájulva, de azért érdekel. 
És: egész délután nem kapcsoltam be itthon a gépet, és este olvasás közben a tévét is kikapcsoltam. Pedig nem szokásom...:)
---
Csütörtök. Már telefonom intelligens ébresztésére felkeltem. 
A reggeli kávé közben tévé és rádió helyett ezúttal könyvet olvastam.:) Vagy harminc oldalt..:D
Reggel a buszmegállóban cigit kért tőlem valaki. 
Kb. 13 éves srácnak tippeltem, megkérdeztem, hány éves. Azt mondta, 21. Meglepődésemre előkotorta a személyijét. 
Tényleg 21 éves volt. És lány..:O
Elmentem a vasútállomáson lévő dohányboltba, persze nem dolgozott a kedvenc eladócsajszim...:(
Melóba tartva egy kolléganőm felvett az utcán. 
Nagyon aranyos volt: egy villanyoszlopba kapaszkodva épp zenét váltottam mp3-lejátszómon, amikor megállt mellettem. Megkérdezte, hogy rosszul vagyok-e. 
Mostanában sok olyan dolog történt velem, amire azt mondhattam, hogy ilyet még nem éltem át. 
Na most életemben először láttam olyat, hogy valaki nem vesz észre, küldök neki egy SMS-t, és látom, ahogy mosolyog, amikor olvassa.:)
Este 6-ig dolgoztam. Keményen. Komolyan.:)
Hm... Meló végén sor került egy nagy találkozásra.:)
Mármint életemben először beszéltem személyesen egy kolléganőmmel, akivel eddig csak online csevegtünk. 
Több hét után végre odamentem. Oda mertem menni. Mert bátor fiatalember vagyok.
Ő pedig nem hazudott: tényleg nem harap.:)
A lányok feldobták a hangulatomat.
Jókedvűen jöttem haza. 
Kaja, fürdés, olvasás volt a program a nap hátralévő részére.:)
---
Péntek reggel olvastam. De ez már nem is hír.:)
Megint sikerült eltörnöm a telefonom tokját...:/ Igen: két hónap alatt a harmadikat...:/
Főnököm mondta, hogy vegyek szilikonos tokot, és arra valahogy ráeszkábálja a mágneses tok maradékát.:)
Meló után Attilával és Gergővel találkoztunk a Hollóban. 
Kávé, kóla, tippmix.:)
Két meccset is sikerült rosszul feltennem a szelvényre:  089 és 093 helyett simán beírtam a 189-et és a 193-at. 
Ezek a lányok teljesen összezavarnak...:D
Egyébként szerencsére a véletlen tippek is egész jók!:)
A plázában adtuk fel a szelvényeket, és vettem telefontokot. Nem fogjátok elhinni: szilikonos-mágneses.:D
Utána  ismét a török kajáldába mentünk vacsorázni, ezúttal kapásból két dönert kértünk Atival. Gergő nem. 
És ezúttal alig bírtuk megenni..:O :)
Most csak ketten mentünk Attilával a 14-esen, szelfi sem készült, és földönkívülit sem láttunk.:)
Hazatérve face, net volt a program. 
Könyvet most nem olvastam.:)
---
Ma pihengettem, rendezkedtem, és elmentem Lidlbe ebédért. 
A bejegyzés megírása után kipakolom a mosógépet, fürdök, és pizzát sütök. 
Utána szurkolok a Veszprémnek a BL-elődöntőben.:)
Aztán jön egy kollégám biztosítékot cserélni. 
Este 8-kor aztán Gyirmóton ETO-Mezőkövesd focimeccs. 
Van még "néhány" nyitott kérdés: mivel megyek ki? Mit veszek fel? Hogy jutok vissza? Lesz-e még 14-es, amit elérek? 
Ezekről még lövésem sincs. 
Majd rögtönzök.:)
---
Holnap reggel, ha fel bírok kelni, elmegyek az Árkádba. Veszek gumikötelet a Hervisben. Vagyis megpróbálok.:)
Meg pingpongütőt. Mert eszembe jutott, hogy kéne!:)
Valaki nem tart velem?:)
Amúgy semmi más program nincs holnapra, vagyis remélem, a Veszprém BL-döntőt játszik!:)
Jövő héten meló, meg német, meg ez, meg az. Meg fordítani is kéne!:)
De most búcsúzom mára. 
Holnap nem kizárt, hogy egy különkiadással jelentkezem!;)
---
Hm... Ha egy évtizedek óta újságíróként dolgozó ismerősöm megosztja a blogbejegyzésemet, azt felfoghatom egyfajta elismerésként?;)
Köszönöm!:)
Hallgassatok Győr Plusz Rádiót!;) Mert az jó!:)
---
Jók legyetek! 
Jó hétvégét mindenkinek!:)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: