2014. május 25., vasárnap

Szerenád a piszoárnál

Múlt hét szombaton a blogbejegyzés megírása után kaját rendeltem. Meg mostam. Aztán taxival mentem Katáékhoz, hogy biztosan odaérjek este 6-ra, és Balázs barátommal nézhessem a Barcelona-Atleticót. 
Az érkezés sikeres volt, a meccs annyira nem. 1-1 lett a vége, így az Atletico lett a spanyol bajnok. Utána Kaposvár-ETO. 5-0-ra nyertünk idegenben, ami csak azért volt mókás, mert minden győri gól után innom kellett egy féldeci pálinkát Sanyi apuval.:)
Pff... A 8. percben már 2-0-ra vezettünk.:D
Jól elbohóckodtunk, hajnali 1-kor jöttem haza, itthon még levezető sörözést tartottam.:)
---
Vasárnap reggel 9-kor apám telefonja ébresztett, az érdekelte, mikor jár le az egyik banki lekötésünk. Hát, nem tudtam válaszolni a kérdésre.:)
Sportért "természetesen" nem bírtam elmenni...:)
Pizzát sütöttem, pihengettem.
Délután megnéztem a férfi kézilabda EHF Kupa döntőjét. 
Meglepetésre, és nagy-nagy örömömre a Pick Szeged hazahozta Berlinből a kupát. Úgy néz ki, idén a Final Four magyar specialitás, jó lenne, ha a Veszprém is bemutatna egy bravúrt. Nagyon szurkolok nekik.:)
Este pedig a Szerelmünk lapjai című amerikai filmet néztem meg. Romantikus mozi, nekem nagyon tetszett. 
---
Hétfőn háromig voltam. Rendezkedtem-pakolásztam, és fél 6-kor átmentem a szomszédba németezni. És beszélgettünk. Magyarul. Néha ilyen is kell. 
Hazatérve ismét sörike következett. 
Közben írt Zsófim, hogyaszongya "Gosziiii, csütörtök 7 óra?" És én leokéztam. Nem bonyolítottuk túl a dolgot.:)
Aztán meg Kék fényt néztem.:)
---
Kedd. Meló után németóra. Rendhagyó. És nem csak azért, mert a konyhában tartottuk, és szabad volt közben cigizni.:)
Utána nem felejtettem el gázórát diktálni. Nulla (!) köbméter gázt fogyasztottam.:)
A napot bundás kenyérrel zártam, kicsit sikerült megégetni a karomat, dehát ebcsont beforr, ezen a héten nem ez volt az utolsó sérülésem...:/ :D
----
Szerdán is volt német, ezúttal másfél. Ügyes volt a leányzó, meg vele is jókat elbohóckodtunk közben. 
Aztán ittam sört. 
Meg ettem frissen sült baguettet. Én sütöttem. Mármint kisütöttem. Nagyon finom volt.:)
---
Csütörtök. Kolléganőmtől kaptam egy foci VB-s nemtommit. Tényleg nem tudom a nevét...:) De az ilyen dugdosásból már kinőttem, így a főnök kisfiáé lett. Mindenesetre nagyon jól esett, hogy kolleginának eszébe jutottam.:)
Délután Zsófival találkoztunk. Az este 7-ből 6 lett, aztán 5. Az Insomniába ültünk be, nagyon jó volt beszélgetni egyet. 
És ezúttal nem borultam fel a teraszon.:)
Hazaértem a magyar-dán meccsre, 2-2 lett, de sok köszönet nem volt benne....:/ :)
Hivatalos vagyok egy esküvőre. 
Egy főiskolai ismerős leányzónak kötik be a fejét augusztusban. Hihetetlen, hogy már kilenc éve diplomáztam...:/  :)
Jó, ez így hülye átkötés, de értitek, na...:)
---
Péntek. Miután a csütörtöki bigyót megkapta főnököm kisfia, kaptam egy másikat pénteken is. 
Azt is felajánlottam másnak.:)
Hosszú idő után beszéltem egy német kolleginával, azt hittem, már nem is dolgozik a cégnél...:O :)
Viszonylag időben hazajöttem. Betettem egy mosást. 
Meg felhívott egy csaj valami befektetés témában. Nagyon profin adta a naivat, majdnem bedőltem neki.:)
Fürödtem, kajáltam, és elindultam a Smukiba. A kórházi cimborákkal sörözgettünk. 
Dezső-napot ünnepeltünk, pedig nincs is köztünk Dezső.:)
Khm... Pisilés közben szerenádozott nekem egy fiú...:D
Elkezdte énekelni, hogy "Álé-alé Győr alééé, ó-óó..." Se meccs nem volt, se ETO-sál, vagy mez nem volt rajtam. Csak szokott látni a meccseken. Ennyi elég volt...:D
Virtuálisan ott volt velem szombati szerelmem is. Jó, oké, paraszt vagyok, hogy a telefonon is csüngöttem, de azért a helyszíni beszélgetésben is bőven benne voltam.:)
Azért az tök jó, ha egy lány megjegyzi nekem, hogy egy másik lány milyen csinos volt melóban. Csak mert tudja, hogy jóban vagyunk. 
Persze az én figyelmemet sem kerülte el a csini kollegina, és ezt a tudtára is adtam....:$
Hm... Szombati szerelmem egyébként jóval fiatalabb nálam.A korát le sem merem írni, viszonyításképp legyen elég annyi, hogy Senna haláláról még anyukája hasában értesült. 
Éééés kispajtásnak szólított....:D Beszarás...:D
Hazatérve természetesen a levezető sör sem maradt el. 
Viszont elkövettem egy stratégiai hibát. Indulás előtt elfelejtettem megágyazni. Így ágyazás közben lefejeltem a falat. Kétszer....:( :D
---
A szombat reggel így nem meglepő módon éledezéssel telt. Tévéztem, olvastam, fürödtem, szundikáltam. 
Aztán Forma-1 időmérőt néztem, Monaco azért mégiscsak Monaco. 
Meg kaját rendeltem.
Aztán a Holló felé indultam, Ati barátommal találkoztam. Kávé-kóla-tippmix. Meg persze sok-sok b beszélgetés. 
A tippmixet mindketten buktuk, lottót meg nem tudtam feladni, kicsúsztunk az időből.
Vettem viszont töltőt a telefonomhoz, meg borotvahabot. 
Aztán Attiláékhoz indultunk, ott néztük a BL-döntőt. 
Régen, még az előző évezredben rengetegszer megfordultam Atiéknál, még úszóedzés után szoktunk felnézni hozzájuk. 
Anyukájával ennek megfelelően szerintem olyan 18 év után találkoztam újra. 
Tök sokat beszélgettünk, és valami rejtélyes okból kifolyólag egyfolytában tegezni akartam Erzsi nénit...:/ Nagyon gáz, elnézést érte...:)
Atit megtérítettem: rendeltünk Pingwin-hambit.:D
Meccs közben beszélgettünk az élet nagy dolgairól, meg nosztalgiáztunk is. 
Egy csepp alkoholt nem ittam az este folyamán, szerencsére kollegina ivott helyettem is.:)
A meccs. Real Madrid-Atletico Madrid 4-1. Hosszabbítás után. Agyeldobás. 
Ati vendégre tett, én hazai, így mindkét szelvény kuka. 
A Real nagy mákkal jött vissza a meccsbe, bár ha egy csapat három gólt szerez a hosszabbításban, akkor nincs miről beszélni. 
Bármennyire is rühellem a Realt... 
Amúgy ez a meccs nem hozott volna lázba, egyedül tuti nem néztem volna meg. 
Meg aztán én idén már túl vagyok egy kivetítőnél sírva örülős-telefonon örömöt megosztós BL-döntőn, az mindent vitt.:)
A kupaátadást azért megvártuk, Attila lekísért, majd éjfél után hívtam egy taxit. A zuhé előtt hazaértem. 
Hajnali 2-ig olvastam, zenét hallgattam, és gondolkodtam az élet nagy dolgain...:)
---
Ma időben felkeltem, elmentem szavazni, meg Sportért. 
Olvastam, pihengettem, takarítottam...
A Forma-1-et Rosberg nyerte. Hamilton elég nyűgös volt, azt nem nagyon tudtam mire vélni. 
Olyat meg, hogy valami belement a szemébe, és nem látott a bal szemével, még sosem hallottam...
Vettel rossz szériája miatt viszont nem szomorkodom...:D
Bajnok a Debrecen, miután nyert Felcsúton.... Jó, ez benne volt a pakliban, de azért sajnálom...
Azt viszont még mindig nem tudom, hol fogja játszani az ETO a Mezőkövesd elleni meccsét a jövő héten....:/
Az ETO történetének egyébként az lesz a 2000. NB1-es meccse.:)
Most meg Újpest-Diósgyőr Magyar Kupa-döntő megy a háttérben. Jelenleg egy Gosztonyi-öngóllal vezetnek a lilák. Akik persze nem indulhatnának nemzetközi kupában. 
Magyarfoci...:/ :)
Ma már nem megyek sehová. És sört sem fogok inni.:)
A jövő héten lesz egy s más, németórák, talik, ETO-meccs... 
Majd mesélek!
Mára viszont ennyi. 
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: