2014. május 10., szombat

Három srác, két holló, egy szultán, egy király, meg a marslakó

Szerdán a blogbejegyzés megírása után semmi lényeges nem történt. Net, tévé... És időben pihi...
---
Csütörtökön felébredtem 3.45-kor. Ki kellett mennem mosdóba-hogy elegánsan fogalmazzak.:) Utána már nem feküdtem vissza, neteztem, tévéztem, zenét hallgattam.
Hosszú idő után láttam újra Barátok köztöt. Az jutott eszembe, hogy mostanában nem nagyon van szükségem szappanoperára, az életem anélkül is épp elég eseménydús.:)
Meló után tesómék értem jöttek. Elmentünk a Magvassyhoz jegyet venni a jövő csütörtöki ETO-Fradi női kézilabda bajnoki döntőre. 
Már bezárt a jegypénztár, de szerencsére rendes volt a csaj, tudtunk venni belépőket.
Hát igen, egy kétszeres BL-győztes klubnál dolgozni nagy dolog. Értem ezalatt azt, hogy nem volt ránk írva, hogy a szomszéd utcából érkeztünk-e, vagy éppen Mosonmagyaróvárról, Veszprémből, vagy még messzebbről leutazva szerettünk volna jegyet venni. Nem kellett keserű szájízzel távoznunk.:)
Onnan a Laposra mentünk kajálni, nagyon finom ételek vannak ott, szeretem. És ezúttal nem ittam sört.:)
Majd Lidl, nagybevásárlás. 
Hazatérve elpakoltam a cuccokat, még kicsit dumáltunk tesómékkal, és ananászt majszoltunk.:)
Amit később egyedül maradva egy kis sörrel öblítettem le...:D
Közben egy kolleginával beszélgettem. A kaják is szóba kerültek, így nekiálltunk vacsorázni. Éjjel fél 12-kor.:D
---
A pénteki nap viszonylag gyorsan eltelt. Munka után a Hollóhoz indultam, ahol két kedves barátommal találkoztunk. 
Közben valakivel beszélgettem viberen. Másképpen, mint eddig bárkivel. És nem elsősorban azért, mert németül is folyt a dialógus...:)
A kocsmában kávé és kóla társaságában összeraktuk a heti tippmix-szelvényeinket, amiket aztán a plázában adtunk fel. 
Onnan a Szultánba mentünk vacsorázni. 
Hm... Van ott egy pincércsaj, igen jól néz ki. Viszont jól érzékelhető "mű-kedvessége", és "egyedi" hangszíne roppantmód irritáló volt.
A hangra vonatkozó megjegyzést félve írom le, egy sánta srácnak nem nagyon van joga bárkit is külsőségek alapján megítélni... De azért na...:D
Vacsoránk annyiban mindenképpen rendhagyó volt, hogy rendeltünk egy második kört. Étel kapcsán ez velem még soha nem fordult elő.
Aztán a 14-es busszal hazaindultunk. 
Rendszeresen jártam busszal Budapestre, Mosonmagyaróvárra, Szombathelyre. 
Megfordultam busszal Stuttgartban, Nyitrán, Olasz-, Német-, és Franciaországban, meg még ki tudja hol. 
De hogy életem legemlékezetesebb buszozása a 14-es győri helyi járaton fog lezajlani, azt nem gondoltam volna. Pedig ez a nagy büdös helyzet...
Az eseménysor kb. leírhatatlan, de azért megpróbálom!:)
Attila barátunk ült mellettem, Gege pedig mögöttünk. Ideális elhelyezkedés egy szelfi elkészítéséhez. 
Jó, tudom-tudom: elég gáz 20-30-as srácoknak szelfit készíteni. 
De nem érdekel. Jó kedvünk volt, bohóckodtunk, nem bántottunk senkit, akkor pedig nem látok benne problémát. 
Az előttünk ülő csaj persze hátrafordult a fényképezés hangjára. 
Elsütött egy viccet, miszerint Armstrong holdraszállásakor 9 fotó készült, egy plázacica mosdóhasználatáról 253. Társadalomkritika, korkép, jogos. 
De ezzel még nem volt vége. 
Elkezdett mindet osztani, hogy elég gáz, hogy magunkat fényképezzük, ahelyett, hogy csajokkal foglalkoznánk, hiányzik belőlünk a fészekrakó ösztön (!!!). 
Majd megkérdezte, mi a háttérképünk a számítógépünkön. 
Nekem Fernando Alonso egy Ferrariban. Ez persze gáz, mert "sok közöm van egy spanyol autóversenyzőhöz, olasz autóban, a 14-esen zötykölődve."
Egyik cimbinek  Gianluigi Buffon, a Juve és az olasz válogatott kapusa van a háttérképen, a másik cimbinek még gyári alapbeállítás van, lévén új a gépe.
Ez részben azért jó pont volt számunkra, mert azt gondolta a hölgyemény, hogy 3D-s (!) pucér nőt nézegetünk háttérkép gyanánt. 
Adta magát a kérdés, hogy neki mi a háttérképe. 
Hát neki semmi. 
Se számítógépe, se tévéje, örül, hogy árama van.-mint közölte hihetetlen büszkeséggel hangjában. 
Mert ő egy konzervatív lány. Ezért nem találja álmai hercegét. 
De majd megszüli  (sic!), 
Szerintünk pedig egy marslakó. Egy fapina. 
Kíváncsi vagyok, meddig fajult volna még ez a beszélgetés, ha a csaj nem szállt volna le. 
Mostanában sokat, túl sokat foglalkozunk a külsőségekkel, ítélünk meg embereket külsőségek, felületes részinformációk alapján. Ez egy újabb tipikus példa. 
33 éves fejjel szelfit készítek a buszon, és Alonso a háttérképem, és emiatt sz*r ember lennék? Nem hinném...
Nem csoda, hogy ezekután lefagyva, és egyben leforrázva ültünk a buszon. Elképesztő.... Hogy mik vannak?:)
Döbbenet...
Még több, mint fél órán keresztül emésztgettük az eseményeket a Mátyás téren. Nem tértünk magunkhoz. 
Közben pózoltam Mátyás királlyal...:D
Többen is megdicsértek, hogy milyen jól sikerült fényképet tettem fel facebookra.:O Ilyen se volt még.
Mostanában nem ez az első példátlan, egyedülálló élményem...
Hazaérve valakivel meg kellett osztanom az élményeket. Egy ismerősömmel beszélgettünk kicsit, az ő életéből is bőven lehetne egy vígjátékot forgatni.:)
Aztán lefeküdtem aludni...
---
 Ma ugye munkanap lenne, de itthon maradtam, rendrakás a cél. Még nem álltam neki.
Eddig kávéztam, meg boltban voltam. 
És még egy olyan dolog történt, ami "besza-behu". Kész...:D
Itt nem merem leírni, de a maga módján harmadik típusú találozásról beszélünk!:)
Most mindjárt főzök még egy kávét. Aztán pakolok, takarítok.:)
Délután Forma-1, estefelé találkozom Kata barátosnémmal.
Holnap további pakolás, Forma-1, meg ETO-meccs.
Hétfőn modemcsere -na az is egy érdekes sztori...:)-, német, kedden -talán- még egy német. Csütörtökön meccs. Ami biztos, a többi majd kiderül.
---
"Egy nő akkor boldog, ha szeretik." És egy pasi?
Aki közelebbről ismer, ismeri a személyes "boldogság-elméletemet".
Most jól vagyok.
Nem vagyok hajlandó agyalni.
Meg magamat "kidumálni", kvázi leégetni.
Élek-virulok.
Mert egy pasit is lehet ragyogtatni.
Köszönet érte!:)
---
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: