2014. május 1., csütörtök

Alkotói szünet után

Mindenkitől elnézést kérek a kisebb szünetért, alkotói szünetet tartottam. Na persze: volt egy kis lumpolás, csaptam egy-két görbe estét.
De mindenkit megnyugtathatok: nincsenek alkoholproblémáim, nem ittam már... tegnap óta...:) De ma egészen biztosan nem fogok, valaki iszik helyettem...:)
---
Vasárnap. A blogbejegyzés megírása után csibefalatokat sütöttem. Aztán pihentem. Aztán meglátogatott egy kolleginám. Aztán pihentem.
---
Hétfő. Húsvéthétfő.
Igen büszke voltam magamra. Lepakoltam a ruhákat a ruhaszárítóról, mostam, felmostam. 
Főtt tojást főztem. Életem első tökéletes főtt tojását. 
A nagy titok: a türelem.:) A hűtőből nem azonnal mennek a tojások a forró vízbe, majd nem azonnal a hidegbe. 
És feltörés előtt egy ponton meg kell "roppantani". 
És bele kell fújni. És perfetto lesz a főtt tojás!:)
Jaj, apropó: tesóm mutatott egy olasz-német vegyes zenét. Szerintem zseniális!:)
Sőt, a szomszédban megtartottam a szokásos németórát is. 
Előtte és utána pálinkáztunk. 
Hazatérve leöblítettem egy kis sörrel. Megittam vagy hatot. Hatott...:D
Hm... És beszélgettem ama bizonyos szombati szerelmemmel. Tulajdonképpen Tibi atyának köszönhetjük megismerkedésünket. 
Nagyon aranyos lány, és hihetetlenül vagány!:)
És igen, túl szép, és túl fiatal hozzám. 
De jelen pillanatban nem tervezem, hogy ő lesz a feleségem, a gyermekeim anyja, vagy ilyesmi. 
Jóban vagyunk- legalábbis remélem.:) És ennyi. 
Már ha valaki előtt magyarázkodnom kéne. Akkor ezt itt ezennel letudtuk.:)
Hajnali kettőkor keveredtem ágyba...:O :D
----
Kedd, munkanap. 
Negyed 8-kor keltem. 
A veszteségek maximálása (szerk.: mármint minimalizálás) végett taxival mentem dolgozni. Keddenként 8.10-ig ebédbefizetés.:) Sikerült...:)
Fél 3-kor leléptem melóból, kávéztam, és... Teljesen logikus módon utána lefeküdtem aludni..:)
Diktáltam gázórát. Konvektorok kikapcsolva, így egy hónap alatt mindösszesen 14 köbméter gáz fogyott. Ez a nem semmi...:)
Ennél a napnál írtam még fel egy-két kulcsszót, amiket képtelen vagyok megfejteni, így azokról nem is írok!:)
---
Szerda. Sikerült időben beérni dolgozni, fél 7-kor kezdtem. 
Négyig voltam. 
Délután rögzítettem a bojler alatt a vödröt. Egy zoknipárosító segítségével...
Este vacsi, BL, facebook.
---
Csütörtök. Hatig voltam dolgozni. Nem unatkoztam. 
Hazatérve sörrel öblítettem le a munka porát...:)
Itt is van egy kulcsszó, ezt speciel el sem tudom olvasni...:O :D
---
Péntek. El akartam menteni a telefonomban egy telefonszámot, és kiderült, hogy betelt a SIM-kártya. 
Elsőre 36 számot töröltem. Főiskolai ismerősöket, volt munkatársakat, akikkel évek óta nem beszéltünk, meg olyan neveket, akiket nem tudtam beazonosítani. 
Szóval előre is bocsi, ha keresnél, és úgy tennék, mintha nem tudnám, ki vagy!:)
Délután pihi. Meg Smuki a kórházi cimbikkel. 
Taxival jöttem haza, jó arc volt a taxis, jól eldumáltunk. 
Megkérdezte, miért szeretem a magyar focit. 
Órákig tudtam volna mesélni neki. 
Hazatérve jöttek a levezető sörök, ama bizonyos szombati leányzó virtuális társaságában....:)
---
Szombat. Jaj, de nagyon he voltam... Atesz barátommal 3-kor találkoztunk volna a plázában, fél 6 lett belőle, addigra tudtam összekaparni magam. 
Kajáltam. Éhgyomorra este fél 6-kor sült csirkecomb krumplival, ubisalival, meg madártejjel. Lájk!:)
Aztán Lipóti. Kávé, almafröccs, tippmix. 
A teraszon ücsörögtünk, és időközben megürült egy dohányzó asztal, a pincér csajszi segített átpakolni. Attila egyébként hozzám hasonlóan mozgássérült. De nem vagyunk sorstársak. Mint megbeszéltük.:)
Nem működött a plázában a bankautomata. És a cigim is elfogyott. 
Így berongyoltunk a városba pénzt levenni, meg cigit venni.
Cimbora is elkísért, pedig a plázától simán hazamehetett volna. 
És innentől az utóbbi időszak egyik legmókásabb estéje kezdődött. 
A 14-es buszra láttam felszállni egy kedves kollegina tesóját. Tudtam hol dolgozik, és ott is szállt fel. Nem láttam még személyesen, csak facén, de annyira hasonlít a húgára, hogy majdnem ráköszöntem. De nem mertem. Mert félénk vágyok...:$
Pénz pipa, cigi pipa. 
Kiültünk a Baross úton egy padra beszélgetni. 
Szerintem ebben a mozgáskorlátozottság-témában egy könyvet össze tudnánk hozni...:)
Éééés egyszer csak megjelent a színen sógornőm egyik öccse, nem mellesleg Iniesta-hasonmás.:)
Lekéste a buszát, bejött a városba ismerőst keresni. Talált. Süllyedt.:)
Így kerültünk a Vendelinbe. Megittunk két sört.:)
Utolsó busszal haza. Levezető sör(ök). Már nem emlékszem, hogy mennyi...:)
---
Vasárnap. Elballagtam Lidlbe. Egy kedves kollégám hozott haza. Szórakozott professzor-feeling, szerintem én is kb. ilyen leszek öregkoromra. Beszarás az öreg.:)
Egyébként én  sem panaszkodhatok: indulás előtt a konyhában összeszámoltam a kajajegyeimet, megállapítottam, hogy milyen sok van... Majd otthon felejtettem az egészet...:D
Ebédre pepperónis pizzát sütöttem, majd pihi, és elballagtam meccsre. 
A motozásnál nem is huligánnak, egyenesen potenciális terroristának néztek. A kapunyitót, és egy üres tictacos dobozt is elő kellett vennem. 
Vettem egy nagyon fasza ETO-sálat. Igen jól néz ki, de jellegéből adódóan a gyűjteménybe kerül, meccsekre nem fogom hordani. 
Haverom 13 éves "kisfia" hozta a formát. Jelent meg az ETO-ról egy könyv, amit a meccsen meg lehetett venni. Amikor mondtam neki, hogy szünetben lemegyek megvenni, olyan meglepetten kérdezte meg, hogy "Gábor, Te szoktál olvasni?", mintha azt közöltem volna vele, hogy meccs után megyek a Holdra. 
Barninak volt még valami nagy dumája, de azt már elfelejtettem...:( :D
A meccsen egyébként 1-0-ra nyertünk az Újpest ellen. Nem volt valami húúúdenagy meccs, de legalább nyertünk. 
A könyv irtó gyengus. 
A téma az ETO 30 évvel ezelőtti két bajnoki címe, de olyan, mintha a szerző összeollózta volna az akkori Népsport és Kisalföld-cikkeket, hogy ezt meg azt olvasta. Képek ohne. Többet vártam. 
Este fórumok olvasgatása, és levezető sörök ama bizonyos szombati szerelmem virtuális társaságában. 
Hm... Fura ez a "fedőnév". Nyilván nem fogom nevesíteni a lányt, és legközelebb talán már "valaki"-ként fogom emlegetni. De még friss az élmény. 
És nagyon-nagyon jó hatással van rám. 
És nem vagyok hajlandó magyarázkodni.:)
---
Hétfő. Nem értem be dolgozni időben...:/
Meglepő módon két kolléganőm is felmondott... Szerencsére el tudtunk köszönni egymástól... 
Volt egy "kisebb" munkahelyi kavarc, kicsit felb@sztam az agyam, de már túl vagyok rajta. 
A németet azért lemondtam. De sört nem ittam...:)
Délután furcsa módon Edda-hallgatós hangulatban voltam...:O :)
És jó volt látni a videót, ahogy a veszprémi szurkolók meglepik kedvenceiket egy edzésen. Libabőr. Itt megnézheti, akit érdekel...:)
Este Kék fény. 
Jaj... Egész nap zsibbadt a kézfejem. Mindkettő. Már közelgő agyvérzést, esetleg érszűkületet vizionáltam... 
Amikor rájöttem, hogy kb. izomlázam volt, mert előző este a konyhában ücsörögve elég hülye pózban tartottam a kezemben a telefonomat.
Nem röhög, kurvára nem vicces!:D
---
Kedd. Sörminta. Ja nem bocs, sorminta: időben beértem dolgozni...:)
Tesóm még hetekkel ezelőtt kért nekem időpontot fogorvosi felülvizsgálatra. 
Aztán a meccsen letörött a fogamból egy darab...:/ Úgyhogy eksön volt...:/
Előtte Harcsi barátommal Holló. Meg pláza. 
Aztán fogorvos. 
Este itthon döglöttem, vártam, hogy múljon az érzéstelenítő hatása, hogy el tudjak menni fürdeni, mert konkrétan nem éreztem a szememet...:/ :D
Apropó, szem: meséltem már, hogy egy furcsa szembetegség folytán nem használom a jobb szememet. 
Nos, a héten ennek "köszönhetően" majdnem sikerült odacsukni egy ajtóhoz egy kolléganőmet, aki pont olyan szögben érkezett, hogy semmit nem láttam belőle. 
Ja: váratlan furdulatként a tervezett online projektem kapcsán fogok valakivel konzultálni. Ha nagyképű lennék, azt írnám, hogy sztárigazolásra készülök!:D
---
Szerda. Időben beértem, sokat és szorgalmasan dolgoztam.:)
Meló után Lidl, vettem péksütit.
Aztán lepakoltam a ruhaszárítót. És mostam. 
Fürödtem, kajáltam, és elmentünk Harcsival, Attilával, meg még pár cimbivel a belvárosba egy helyre meccset nézni, meg sörözni. 
Nem jut eszembe a hely neve...:D
Pff... Igen-igen öreg vagyok: érettségit ünneplő fiatalok voltak ott... Bammeg, 15 éves találkozónk lesz 2 év múlva....:)
Hm... Egy lány hozzádörgölte a fenekét a kezemhez, majd elnézést kért...:O Hát igen, biztos a kisugárzásom az oka...:D
Az utolsóelőtti busz az orrom előtt ment el... 
Az utolsóra felszálltam. Aha: az volt a végállomása...:D
Az első ajtót nem nyitotta ki a sofőr, felszálltam a másodikon. Volt már ilyen... 
Majd közölte a sofőr, hogy "A k*rva Isten f@szát, nem látod hülyegyerek, hogy nem nyitottam ki azt a kib@szott első ajtót, mert ez rövidített járat, ez a végállomás b@szd meg!"
Hm... Szerintem tehetnék panaszt. 
Vagy nem. Mert oda is csukhatott volna, mert nem várt felszállót. Ez tény. 
De nem gondolom, hogy ez a hangnem megengedhető. 
Ja, és ha anyámat a szájára vette volna, tuti kiszedem a székéből...:/ Na jó, max. megpróbálom...:D
És NEM voltam részeg, csak szórakozott, összesen két sört ittam meg a Yolóban. Vagy mi a neve... 
Ahol pincekocsma révén nem volt térerő...:/ 
Húsz évig megvoltam telefon nélkül, most két órát nehéz kibírni...:D
Taxival jöttem haza.
Itthon megittam egy levezető sört, és beszélgettem egy jelenleg Ausztriában állomásozó ismerősömmel.
Meg egy görbe estét csapó kollegináért aggódtam, szerencsére rendben lefeküdt. És felkelt. 
---
Ma reggel kávé, fürdés, pakolás, és a 10.45-ös busszal kimentem Écsre. 
Tulajdonképpen egész jól eldumáltam faterral. 
Ebédkor megkérdezte, kérek-e kenyeret. Nem hallottam, visszakérdeztem. "Mondom kérsz kenyeret? Süket vagy?"
A poén az, hogy ő süket, ezért üvöltött a Kossuth Rádió. 
Szóval mondtam neki, hogy ezt a stílust annyira nem preferálom. A jövőben annyira sem, mint eddig. 
Elnézést kért. Vagy valami olyasmi. 
Kaja után meg pihengettem, meg Kisalföldeket olvastam. 
Buksi kutyám rosszul van bekötve. 
El tud feküdni nyugiban. De ha beszélek hozzá, felkel. És ugrál. És/vagy nyalogat. Utóbbit főleg persze ivás után...:D
Ja, egyébként még egy egyedülálló élményben volt részem, de nem írom le, mert kiröhögtök. Azt meg nem akarom...:D
A 16.10-es busszal visszajöttem. 
Kávé, blog. 
Ma már csak fürdés, vacsi, meg tévé lesz a program. 
Ma 20 éve halt meg Ayrton Senna... 
Elképesztő gyorsasággal repül az idő...
---
Holnap esküvőre vagyok hivatalos. 
A csiniruháim Écsen vannak, így el kéne mennem legalább egy inget és egy pulcsit/zakót venni. Meg egy cipőt... 
Nem tart velem valaki? 
Jelentkezéseket priviben várok, ha ráér valaki holnap délelőtt. Komolyan!:) 
Esküvő után a tervek szerint egy régi ismerősömmel találkozom. 
Szombaton posta, lottó, tippmix. 
Délután kézilabda BL-elődöntő(k). 
Felcsútra nem megyünk, elfogytak a jegyek...:(
Vasárnap. Anyák napja....:(
Meg remélhetőleg BL-döntő. Meg remélhetőleg ünneplás a Városházánál. De az csak akkor, ha okos kisfiú leszek...:D
Ezek a tervek. Aztán, hogy mi valósult meg belőlük, majd elmesélem.:)
---
Mára ennyi. 
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!:)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!♥ ;)

Nincsenek megjegyzések: