2014. április 20., vasárnap

Jó passz

Hát-tal nem kezdünk mondatot. Tehát hát nem unatkoztam az elmúlt napokban. Alapvetően jó passzban vagyok, és nem vagyok hajlandó azon agyalni, hogy mi fog ebből kizökkenteni.:)
---
Kedden este hosszú idő után bundás kenyeret sütöttem. És beletört az egyik tojás a tojástartóba...:O Picit azért vigasztal a tudat, hogy ez mással is előfordult már. 
Este egy dokumentumfilmet néztem, ami egy bíróról szólt. Nem játékvezetőről... Az úriember a Rákosi-korszak koncepciós perei során hozott elmarasztaló ítéleteket. Gyomorforgató volt... 
Bizony, van ám nekem ilyen komoly oldalam is!:)
---
Szerda. Több okból is érdekes, tanulságos nap volt. Egy munkahelyi feladat keretében tolmácsolnom kellett. Nagyon tetszett. Jó érzés egyfajta hidat képezni egymás nyelvét nem beszélő emberek között. Jaj, ez most tök nyálasan hangzik, de tényleg tök jó, amikor feltesz az egyik a másiknak egy vicces kérdést, a másik válaszol rá, és összenevetnek.:)
Melóból hazafelé jó nagy szél volt. Aztán egyszer csak ott termett kedves Mónika kollegina, és hazadobott, kb. az életemet mentette meg.:)
Kis regenerálódás után németórát tartottam. 
Így az Érd-ETO meccs tévéközvetítése kimaradt, Barca-Realt meg nem néztem.
---
Csütörtök. Háromig voltam melóban. Pedig sógornőm itthon volt, és felhívott, hogy 2-re értem tud jönni, és hazahoz. De én maradtam dolgozni...:)
Itthon aztán mostam, meg nagyon finom pizzatésztába pakolt sertésbordát rendeltem.:)
Blogot nem írtam, pedig tervben volt...:( :)
---
Pénteken később mentem dolgozni, először a kórházban volt jelenésem.
Ilyenkor bezzeg sikerül fél 5-kor felkelnem....:)
Kávéztam, összeraktam a lottókat, tippmixeket, még egyet kávéztam...
Fel akartam markolni egy doboz cigit a szokott helyéről, de csak egy húszezrest találtam...:( :D
A buszmegállóban egy kollégával kis híján rossz buszra szálltunk, még szerencse, hogy okosbusszal volt dolgunk, így bemondta, hogy az a 15/A járat. Gyorsan leléptünk. 
Egy helyen még leszálltam cigit venni, és egy másik 14-essel folytattam az utam. Volt egy kis késés, mert egy néni elesett, a sofőr meg jegyzőkönyvet vett fel. 
A kórházban odaadtam apunak a CT-leletet. Meg sorba álltam neki a kartonozóban. Ismét csak nem voltunk egy hullámhosszon, de már megszoktam. 
Hogy ne veszítsek túl sok időt, taxival mentem dolgozni. Nagyon menő!:D
Fél 3-kor hazajöttem összepakolni. 
Aztán elmentem lottózóba. Meg dohányboltba, mert csak egy doboz cigit vettem magamhoz, az kevés lett volna a másnapi pápai túrára. 
Jó egy órát hesszeltem a vidékiben. A kijelölt dohányzóhely tele volt ifjoncokkal, szóval a trafiktörvény ifjúságvédelmi vonatkozásában -is- hagy némi kivetnivalót maga után. Ehh... Nekem politikai elemzőnek kellene állnom...:D
Otthon Muci néni finom bablevese várt. Meg beré. Vagy prósza. Vagy tócsi. Már nem is tudom, mi a neve. 
Apu a híradó után lefeküdt. Szóval nem sokat beszélgettünk.
Kiültem a teraszra Buksi kutyámmal bohóckodni.
Aztán időben lefeküdtem aludni. De előtte még egy II. János Pál pápáról szóló dokumentumfilmet néztem a tévében. 
Bizony, van ám nekem ilyen komoly oldalam is!:)
Jaj... Pár hete apu ügyében a kórházban jártunk, intenzíves cimbiknél. Akkor figyeltem fel egy leányzóra. 
Aki aztán péntek este lájkolta egy András barátommal közös fényképünket. 
Azok a kék szemek.... ♥ Jézus Mária Szent József!:$ El is dobtam a telefont...:D
---
Szombat reggel időben keltem, hogy együtt reggelizzek apámmal. 
Sajnos fél 7-nél előbb képtelen vagyok szombaton felkelni, de addigra már megreggelizett. Majd bevonult olvasni.
Nem megy ez nekem....
Szóval egyedül kajáltam, meg Kisalföldet olvastam.
A családi legendárium szerint kb. 4-5 éves koromban egy soros orvosi vizsgálaton megkérdezték, hogy mivel foglalkozik apukám. "Vezeti a műt!"-válaszoltam. És nem is mondtam hülyeséget, mert művezető volt a vagongyárban..... :D
Már 12 éve nyugdíjas, de bizonyos szempontból még mindig művezetőnek érzi magát. 
A baj akkor van, amikor nem értem a "kérését". 
Most pl. a kajás dobozait kellett kiakasztani a kapura. 
De olyan nyakatekerten magyarázta el, hogy hogyan, hová, milyen szögben, hogy mondtam neki, hogy fogalmam sincs, mit akar...
De aztán jó helyre raktam!:D
A 8.52-es busszal visszajöttem Győrbe. 
A plázában feladtam tesóm tippmixét, és bevásároltam. 
Pakoláskor egy néni észrevette a Nemzeti Sportomat, és elkezdtünk beszélgetni a Forma-1-ről (!!!). Meg a rokkantnyugdíjról!:D
A végén a mamika megköszönte, hogy meghallgattam...:O :)
Biztos meséltem már, de én utálom a fogyatékkal élő szót.
Most képzeld el, leendő párom mesélni barátnőinek, hogy egy fogyatékkal élővel él együtt. 
Nem szar? De!
Meg aztán ez úgy hangzik, mintha húznám magam után a fogyatékomat. Vagy épp tolnám magam előtt!:)
Dél körül indultunk Pápára ETO-meccsre. 
Szóval tök logikus, hogy nem hoztam haza a vásárolt cuccaimat, hanem beültem a Hollóba kávézni, kólázni, meg Sportot olvasni.:)
Az egyik kedvenc helyem, egy rég látott kedves pultoslány társaságában.:)
Közben írt egy kedves ismerős leányzó, hogy velem álmodott. Meg a bátyámmal. Akit nem is ismer.:) Na ezen meglepődtem, még akkor is, ha amatőr álomfejtő módjára azért találtunk valami magyarázat-féleséget a furcsaságra.:)
Krisztián barátom értem jött a kórház parkolójába, felszedtük a többieket is, és elindultunk Pápára. 
Természetesen kikérdeztem Andrásékat a fent említett kolleginájukról is.:)
Odafelé egy korty sört sem ittunk meg.:D
Életemben először kellett regisztrációs jegyet vennem. 
Vicces volt, kb. bemondásra ment a dolog, de a nevemet elég nehezen írta le a pénztáros néni.:)
Motozáskor veszélyes huligánnak néztek, kulcsukat, tictacot, cigit, telefont, mindent elő kellett pakolnom, ki kellett nyitnom..:)
2-1-re nyertük a meccset, az első félidő teljesen sima volt, a másodikban nagyon visszaálltunk. 
Az eső szakadt. Mellettem egy tök idegesítő faszi állt, aki egész végig tudósított, hogy mennyire esik, meg most jobban, meg stb. Szarrá áztunk!:)
Az első félidőben meg állítólag totálban látszottam a tévében, ahogy énekelek. Megnyugtat a tudat, hogy még nem láttam magam viszont trollfocin.:D
A vendégszektor legtetején álltunk, így a hátammal a kerítésnek támaszkodva egész jól elálldogáltam. 
Amikor a szünetben elmentem pisilni, nagyon segítőkészek voltak a srácok, szinte élőláncot alkotva segítettek le a korlát nélküli lépcsőkön. 
Mókás volt a három toitoi vécé a kb. ezer vendégszurkolónak...:/ :D
A győzelem tudatában jókedvűen érkeztünk haza. 
Krisztián kirakott a Mekinél. Hazavitte a kocsiját. Magával vitte a vásárolt cuccaimat, ma hozta utánam. 
Négy doboz sör nálam maradt, a zsemle meg a kenyér meg nála. Teljesen jó!:D
A Mekiben túl gyorsan, és túl sokat kajáltam. Ennek még lesz jelentősége.
Emellett látni véltem egy kolleginám forralt borozás alkalmával megismert barátnőjét is, de nem ő volt. 
Onnan kisétáltam a Dreherbe. 
Mesélték, hogy ETO-meccs alatt egy csepp eső nem esett Győrben. Szóval mi akkor áztunk szarrá másodszor.:)
Nagy örömmel fogadtak a Dreherben, egy bácsi arról győzködött, hogy én milyen jó fej vagyok! Formástestű kiscicák, merre vagytok?:D
Huh... 
Az Újpest-Vidit néztük, de én az elfogyasztott két zacskó mogyoró, meg a mekis kaja kombójától olyan rosszul lettem, hogy kb. a halálomon voltam. Nagyon fájt a hasam...:/
Úgyhogy levezető sörről ezúttal szó sem lehetett, gyors zuhany, fogmosás, és alvás következett. 
---
Reggelre szerencsére semmi bajom nem volt. 
Tegnap agyaltunk, hogy lesz-e ma Nemzeti Sport. Aztán észrevettem, hogy a tegnapiban ajánlották a mait, úgyhogy volt, mentem a kútra. 
Aztán Forma-1-et néztem, de csak a háttérben ment a tévé. 
Ebéd, majd jó három óra csendespihenő.
Nemsokára jön egy kollegina látogatóba.
Aztán vagy PlayStation, vagy filmet nézek.
Holnap takarítás, rendrakás, meg talán blog. Meg németóra is lesz. 
Vasárnap ETO-Újpest, már csak három pontra vagyunk a listavezető Debrecentől.:)
Még az is lehet, hogy megyünk Felcsútra ETO-meccsre!:O :)
---
Mára ennyi. 
Jók legyetek!
Kellemes Húsvéti Ünnepeket mindenkinek!:)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: