2014. április 15., kedd

Sokmindenről

Huh... Hát eléggé zajlik az élet... Volt, hogy időm nem volt írni, máskor pedig a történések hatása alatt voltam, és nem akartam indulatból, első felindulásból posztolni. Most valamennyire leüllepedtek a dolgok, szóval írok. Aztán meglátjuk, mi sül ki belőle...:)
---
Múlt hét kedd. Igen, befutott a gázóra-leolvasó. Azt hiszem, az enyém volt neki aznap a 140. lakás. Azért az nem semmi.:)
Nem tudtuk a szembeszomszéd elérhetőségét, így lementünk az alsó szomszédhoz érdeklődni. Ők sem tudták, de legalább az egyik lányt meg tudtam kérni, hogy nyírja le a hajamat.:)
Lenyírta, és közben egy jóó nagyot beszélgettünk. 
Hm... Mesélte, hogy anyukája nagyon aggódott értem, mert szombat hajnalban -sörözésből ugye hazatérve- nagy zupogást hallott, szóval valószínűleg elvágódtam. 
Megnyugtattam, hogy nem estem nagyot, legalábbis nem emlékszem rá...:)
---
Szerda. Sok-sok kellemes beszélgetés, személyesen, viberen, facén... Nagyon jól éreztem magam egész nap.:)
Sőt este Zsófi elhívott ETO-Érd női kézilabda-meccsre, de sajnos nem tudtam vele tartani. 
A sajnos ugye ezesetben  idézőjelben értendő, mert végre találkoztunk Rékával az ETO Parkban...
Hm... Napok óta azon gondolkodom, hogy miért írtam fel ide, hogy Opel... Megvan: a stadion parkolójában láttam tolatgatni egy Opel Corsa tanulókocsit, és még nem kérdeztem meg az érintettet, hogy nem ő volt-e véletlenül....:)
Rékával szokás szerint megbeszéltük az élet nagy dolgait, bár ezúttal inkább én szerepeltem. 
Hihetetlen, milyen gyorsan el tud telni három óra...:/ :)
Hazatérve még egy naplezáró sörözést is tartottam a konyhában. Igen: sör, cigi, mp3. Tanulság: a sört lehet keverni kávéval és limonádéval!:)
Ja: a német nyelvoktatás, és fordítás mellett felcsaphatnék telefonszerelőnek is. Egy lány megkérdezte, hogy értek-e a telefonokhoz, mert van egy kis problémája. 
Mivel a Beállítások között nem találtam meg a megoldást, mondtam neki, hogy indítsa újra a készüléket. Hát nem bejött?:D
***
Felírtam pár -egészen pontosan tizenegy- általános címszót. Ezekről most nem írok semmit.:D Konzervanyagnak tökéletes, majd egy különkiadásban megírom a dolgokat. 
Ja: még a múlt héten is kaptam kérdést ama bizonyos szombati "szerelmes vagyok" kiírásommal kapcsolatban.:)
Természetesen csak poén volt. "Természetesen" kollegináról van/volt szó, és természetesen csak "nemmunkatársaknak" mutattam meg, hogy kiről van szó.
Nem lenne reális a dolog...:( :D
***
Csütörtök. Reggel találkoztam egy fociról ismert, enyhén értelmi fogyatékos ifjú barátommal. Nem vicc, tényleg az. 
Tök jól el lehet vele beszélgetni, hülyülni, de senkit, főleg nem őt megbántva kicsit más a szint. 
A buszról leszállva egy beszélgetésünket hallgató nő ránk mosolygott. 
Fura volt... 
Jó, ez valószínűleg olyan, hogy én értem, mit akartam írni, csak nem tudom "átadni" megfelelően a mondandómat. 
Meló után Lidlbe akartam menni, de semmi energiám nem volt, így inkább itthon döglöttem. 
Éjszaka befutott tesóm, vártam őt, még a kulcsot is levettem. 
De éjjel, amikor kimentem vécére, majdnem összecsináltam magam, amikor megláttam az előtérben. Én komolyan úgy megijedtem...:/ :D
---
Péntek. Guggolva beszélgettem egy lánnyal... Ő pedig ült egy széken. Hogy mik vannak? :/ :D
Egy másik pedig a héten valamelyik nap a vállamra tette a kezét beszélgetés közben. Akkor én ültem. 
Kombinatorika...:/ :D
Tesóm közben aput vitte egy hetes kontrollra, és hát nem kaptunk jó híreket... 
Meló után bratyóval elmentünk halászlét enni a Matrózba, és megnéztük a Dunakapu téren épülő új mélygarázst. Hát... Nem valami lélekmelengető látvány... 
Utána Árkád. Apunak kellett venni borotvához valamit, de kiderült, az egész borotva olcsóbb. Szóval nem vettünk semmit. Engedélyt kértünk otthon, személyesen...
Telepátia: összefutottam egy évek óta nem látott ismerősömmel, aki a héten valamelyik nap keresett meg munkaügyben. És nem beszéltünk össze...:)
A Lidlben zártuk a napot, nagybevásárlás, szerencsére nem felejtettem el semmit. Tojást és étolajat is vettem.:D
---
Szombat. Boxkiállással, gumiszervízben indult a nap. 
Aztán mentünk sógornőmért a vasútállomásra, meg tippmix, lottó. 
Megint hülyeségeken mentek el a tippmixek, de Anyu révén lett egy kettesem a lottón, a másik szelvényén meg egy találat, egy meg mellette. 
Spar. Vettünk ezt-azt hazaindulás előtt. 
Furcsa "élményben" volt részem. "Szemeztem" egy lánnyal. Valami vajat kóstoltatott a jónéppel, én nem mertem odamenni, tuti remegett volna a kezem, még a kenyeret is elejtettem volna...:D
Próbálom ilyen esetekben megkülönböztetni a visszamosolygást, a szánakozó "mitakarsz te roki?"-mosolyt, és a kiröhögést. Ez szerintem a legelső volt.:)
Écs. Jöttek zalai rokonaink látogatóba. Nagyon jó volt beszélgetni velük.
Apu viszont... Áááá mindegy...:/
Anyu ilyenkor rettentően tud hiányozni...:(
Ki is mentünk a temetőbe, én nagybátyámmal és az ő Peugeot 206-osával mentem. Hát jó kis "futam" volt...:)
Persze sokkal mókásabb lett volna, ha nem a temetőbe mentünk volna...
Erről így most tényleg ennyit. 
Aztán tesómék visszahoztak. 
Feszült voltam. Mostam...:/ :D
---
Vasárnap reggel időben felkeltem, elmentem a kútra Sportért, és tévét programoztam. Persze a csatornák nagy részét nem sikerült beállítani, mert vasárnap délelőtt minden adón teleshop van...:D
Döglöttem, pakoltam, ebédeltem. Aztán kidőltem.
Gergő barátom telefonja ébresztett, mentünk az Árkádba. 
Atesszal, Zsófival, meg Gergővel a Segafredoba ültünk be beszélgetni. Huh, a mozgólépcsőn láttam Nyári Diát, azaz Hannát a Barátok köztből...:$ Huh... :D
Az Árkádból már nem mentem haza, rögtön a Stadion Sörözőbe mentünk Attilával, Gergő később csatlakozott. 
Egyszerre két üveg sört kellett elhoznom, csigalépcsőn is fel kellett menni, és annyira koncentráltam, hogy még a visszajárót is a kocsmáros néni hozta utánam...:D
A sört amúgy lehet keverni kávéval és limonádéval! De ezt már mondtam.:)
Aztán a Bandik is megérkeztek. 
Még mindig téma volt, hogy mekkora jó arcnak tartanak engem a Dreherben. Hm... A meccsnéző nyuggereknél ezek szerint jó vagyok, néha jó lenne ilyet hallani 20-as, 30-as formástestű kiscicáktól is...:D
Meccs: ETO-Kecskemét 2-1. Az utolsó, 93. percben szereztük a győztes gólt. Elég nyaktörő mutatvány volt a gólörömünk, szerencsére nem sérültem meg. De egymás nyakában ugráltunk.:)
Virtuális élettársam kétszer is megnevettetett. A stadionban készült képeket látván írt, hogy meccs is van-e, vagy csak kiültünk egyet sörözni. Na ja, sajna elég foghíjasak a lelátók...:/ :D
Aztán pont a győztes gól pillanatában kérdezte meg, hogy vége van-e már a meccsnek. Vagyis még előtte, így dramaturgiailag még nagyobb lett az élmény.:)
Meccs közben hiba csúszott a kommunikációs gépezetbe: lementem sörért, és hiába csengettem telefont, a cimbi nem hallotta meg, így nem jött le senki, hogy segítsen felvinni.
Egy vadidegen srác sietett a segítségemre, felvitte a helyünkre a négy pohár habzó seritalt. 
Meccs után hazaballagtam, konyha, sör, cigi, mp3. 
Meg egy-két emberrel beszélgettem közben facén. 
Éjfél táján keveredtem ágyba, addigra már egy spontán vacsora is belefért.:)
---
Tegnap fél 7-kor keltem.:) 
Aztán viszonylag gyorsan beértem melóba, és hasznosan töltöttem a napot.:)
Délután meg elmentem a kórházba apánk CT-eredményéért. 
Majdnem nem mentem, mert a szél kis híján elijesztett, de azért csak összeszedtem magam.
És hazafele jövet nagyon kellett pisilnem...:/ :D
Itthon átraktam az új memóriakártyát a telefonomba, szerencsére se a tok, se a telefon, se a kártya nem sérült meg közben. 
Meg letöltöttem a Messengert. Nagyon menő. Tényleg!:D
Vacsorára sült csirkecombot ettem, paradicsommal, újhagymával, sajttal. Meg kolbásszal. 
És eszembe jutottak a 15-20 évvel ezelőtti écsi vasárnap esték, amikor vacsorára ettük az ebédről maradt csirkecombot paradicsommal, újhagymával...
Tesómmal hallgattuk a Poptarisznyát, jókat beszélgettünk, Mami is, Anyu is ott volt... 
Ejjj, de rég volt, de szép volt...
Zárásként persze Kék fény...
---
Ma abszolút időben keltem, és beértem melóba. 
Hm... Ebédkor szabad lett az egyik mikró, én következtem volna, de nem tettem be a kajámat. Amikor ennek okát kérdezték, közöltem, hogy belefeledkeztem kollegina látványába, aki a másik mikró előtt állt gondolataiban elmerengve. 
Volt kacagás. Pedig én komolyan mondtam. Tényleg.:)
Holnap lesz melóban egy igen-igen érdekesnek ígérkező feladatom melóban. Majd elmesélem!:)
---
Holnap tanítok. 
Csütörtökön borotvát veszek apunak Árkádban. Valaki nem tart velem?:)
Valamikor még apunak el kéne juttatnom a CT-leletet, kb. pénteken lesz egy köröm a kórházba...
Aznap este meg kimegyek Écsre. 
Szombaton a tervek szerint Pápára megyünk ETO-meccsre. Remélem összejön, már régen voltam idegenben meccsen.
Vasárnap cimborával kell konzultálni, mert talán segít a számítógépet valamelyest rendbe tenni. Hétfőn egy másik kedves ismerős a fürdőszobában felmerült -kisebb- probléma orvoslásában segít. 
Khm... A szemüvegemmel minden rendben!:D
Tojás van, sonka van, torma nemkülönben, szóval "minden" adott a húsvéthoz. 
---
És akkor már ennyi. 
Vagyis... 
Ezt meg kell mutatnom!:)
Klip-promó... Na, már ez is egy ilyen XXI. századi dolog. Talán gagyi zene.
De egy nagyon "happy", tavaszi, szerelmes, bulis, "b@szni bele, szól a zene"-feeling, kíváncsian várom!:)
Mára viszont tényleg ennyi. Legközelebb a tervek szerint a fentebb említett különkiadással jelentkezem, remélhetőleg még húsvét előtt!:)
Addig is jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: