2014. június 23., hétfő

Huszonnégy

A hatodik szülinapi köszöntő itt a blogon. És most kivételesen visszaolvastam az összes eddigit. Tanulságos olvasmány.:) 
Arra emlékeztem, hogy próbálgattam az új fényképezőgépet, és Te azt mondtad, hogy inkább küldesz iwiwen egy képet, csak ne fotózzalak le. És tényleg küldtél, és úgy kezdtünk el beszélgetni...:)
Az nem rémlett, hogy először tulajdonképpen büntetésből ültettek melléd, amikor átküldtek a másik terembe. De ha ezt írtam, biztos, hogy így volt. 
A szülinapozás a Segafredoban viszont tényleg felejthetetlen! :)
2007 nyara. Te jó ég, milyen rég volt... 
Öregszünk, mondanám, de csak én... :)
Hétvégén amúgy is megbeszéltük a srácokkal, hogy tulajdonképpen vén f@sz vagyok, és lehet, hogy anno már a Pilvaxban ott ücsörögtem a kávémat szürcsölgetve...:)
Hihetetlen, mennyi mindenen végigmentünk "együtt". 
Hm... Az elmúlt évben is sok minden történt Veled is, velem is egyaránt. 
Annak azért szívből örülök, hogy nem lettünk munkatársak!:)
Nincsenek véletlenek. Ezt mostanában egyre többször tapasztalom. És ez Veled kapcsolatban igaz. Legyen szó a büntetésről, a fényképről...Szóval biztos vagyok abban, hogy valami sokkal-sokkal jobb dolog vár Rád annál, hogy munkatársak legyünk!:)
Továbbra is tartom, hogy Te vagy legnagyobb titkaim tudója, legyen szó rossz, avagy rossz dolgokról. 
Csajokkal kapcsolatban azért lassan igyekezlek békén hagyni, nem akarom, hogy kitépd a hajadat! ;)
Azt viszont el kell, hogy mondjam, hogy ma sorsoltak az Európa Ligában, és az ETO minden valószínűség szerint svéd ellenfél ellen fog játszani! 
Amúgy ez ma reggel eszembe is jutott, és  lőn: Göteborg az úti cél!:)
No, de "komolyra" fordítva a szót, Boldog Születésnapot kívánok Neked!:)  

Nincsenek megjegyzések: