2014. június 8., vasárnap

Kanada Drei

Hétfőn a blogbejegyzés megírása után pihengettem, pakolásztam, meg újra sikerült megejteni egy kádbandöglős olvasgatást. 
Vacsoráztam, aztán Kék fényt néztem, de csak a felét láttam, mert elfelejtettem, hogy előbb kezdődik...:( :)
---
Kedd. Időben beértem dolgozni. Nagyon időben, köszönet érte Pista kollégámnak!:) 
Ebédkor kapott tőlem kollegina egy mignont. Mert véletlenül kettőt vettem. Tényleg. Amúgy meg trés mignon a leányzó.:)
Este 6-ig dolgoztam, majd céges busszal a vidékibe mentem. 
Ezt a részt fedje inkább jótékony homály!;) Jó volt!:)
Hazafelé találkoztam egy kedves ismerősömmel, a világ egyik legvagányabb nagymamijával.:) Meg az egyik szomszédasszonyommal.:D
Egy-két sör mellett emésztettem meg a nap eseményeit.:)
---
Szerdán fél 3-ig akartam lenni, fél 4 lett belőle. 
Írt egy ismerős leányzó, aki mozgássérültes programra hívott, de sajna nem értem rá. 
Németórát tartottam, és úgy néz ki, a leányzó igencsak kezdi elkapni a fonalat, nagyon ügyi volt!:)
Aztán meg rántottát sütöttem. 
Este magyar-albán focimeccset néztem, botrányos fos meccset nyertünk 1-0-ra. 
Tényleg azt mondom, jó, hogy az ETO megszabult Pinyőtől, de szövetségi kapitányi kinevezése talán túl nagy ár volt a nagy cél érdekében. 
Nyombélfekély ide vagy oda....:/
Kolleginával beszélgetve, üzenetírás közben aludtam be, dőltem ki, és fejeztem be a napot...:D
Az M3 csatornán leadták a '80-as években Győrben játszott magyar-török focimeccset, sajnos kezdéskor már aludtam...:( :)
---
Csütörtök. Ez a nap munka szempontjából maga volt a pokol. Csak azért nem ugrottam ki az ablakon, mert magasan van a párkány. Megpróbáltam.:D
Nem baj, ami nem öl meg, az megerősít.:)
Ha jól emlékszem, a magyar média csütörtökön tiltakozott a reklámadó bevezetése ellen. 
Erre ma az RTL Klub nem közvetítette a magyar-szlovén kézimeccs végét. Lottósorsolás miatt! Ott rohadjanak meg!
Felírtam ide két lány nevét. Nem tudom miért. Vagyis... Szeressem őket, na!:)
Blogom egy rendszeres olvasójáról megtudtam, hogy kisbabát vár!:)
Ezúton IS sok szeretettel gratulálok neki!;)
Fél 8 körül már aludtam. Rekord. 
---
Péntek. Elérkezett a nyári szabadságterv leadásának ideje. 
Talán lesz újra Becsvölgye, meg 1-2 napra kinézek tesómékhoz, amúgy otthonülő unalmas fiatalember módjára itthon fogok hesszelni, szóval kb. mindegy, mikor megyek szabira. De tesómékkal persze egyeztetek. 
Ebéd. Új helyettes "néni" van a büfében... Felkészítettek rá, hogy nekem tetszeni fog. Hm... Zavaromban alig bírtam kinyögni, hogy zsemlét kérek. 
Ez valamennyire szerintem rá is átragadt. Mert amikor Fantát kértem, megkérdezte, hogy mennyit. Aztán jó étvágyat kívánt hozzá...:D
Meló végén még megnéztem kolleginám esküvői képeit. Nagyon szépek voltak/lettek. Mármint ők és a képek. 
Ha már ott jártam, másik kolleginával meg egyeztettünk egy-két jövő heti intéznivalót. 
Egyfolytában hétfőt mondtam, pedig ugye csak kedden kell mennünk...:)
Hazatérve mostam. Meg Pingwin-hambit rendeltem. Mondta a futár, hogy új az étlap, fasza újdonságokkal. De nem kaptam...:( :D
Este hosszú idő után néztem Barátok köztöt. Hát... Anyu nélkül már nem ugyanaz...
Azon már meg sem lepődtem, hogy szombat reggel kávé közben beugrott, hogy felhívom Anyut, hogy kell-e valami a Sparból, nem felejtett-e el valamit a hosszú hétvégére megvenni.
Már több, mint másfél éve elment...:(
---
Szombat. Nagyon korán felébredtem. Vécére menet váratlanul tüsszentenem kellett, és lefejeltem a budiajtót. És kurvára fáj még mindig...:( :D
Aztán Atival elmentünk az Árkádba, tesója értem jött. Gabesszal is egy suliba jártunk, évek óta nem láttam, örültem a viszontlátásnak, 
Tippmixeltünk, kajáltunk. Meg vettem ajándékot Gegének. Hehe, pasinak sokkal könnyebb ajándékot venni...:)
A virágosnál csomagoltattam be a könyvet, kb. fél órát vett igénybe, a srác nagyon alapos munkát végzett, Atival majdnem befontuk a szemöldökünket...:)
Jesszus, mennyi formástestű kiscicát láttunk, és milyen kevés ruhában....:O :) Szeretjük a nyarat, úgy érzem!:)
Itthon a változatosság kedvéért telefonom töltőjének dugóját sikerült eltörnöm... F@sz kivan már a bénázásaimmal!:/ :)
Kis pihi után a Marcal Étterembe indultam, Gergő barátomék családi ebédjére voltam hivatalos. 
Útközben még a szomszéd csajszi meglátta a homlokomon a sérülést, és fújt is rá valamit. Nagyon aranyos volt, le sem tagadhatná, hogy óvónéni...:)
Az étteremben ott volt egy lány is, Gergőék rokona. 
Nagyon szimpi, kedves, helyes, jó arc. És szereti a jó vicceket!:D
Kajáltunk-dumáltunk-hazajöttünk.
Szóba került, hogy egy kolléganőm vesz nekem válltáskát. Na, 33 éves vén fejemmel nem emlékszem olyanra, hogy egy nem családtag emberke vesz nekem valamilyen használati tárgyat.
Végül abban maradtunk, hogy ne vegyen. Nem az a baj, hogy nem bízom az ízlésében -hát végülis szóba áll velem, na...:)-, hanem ki kell próbálnom, hogy az én járásommal tudom-e használni.
Ez majdnem olyan, mint az esernyő: azt sem tudom használni, mert kisántikálok alóla, meg egy kezemet még le is foglal, ha esetleg elesni készülnék... :/ :D
Még egy kis pihi, még egy átöltözés.
Aztán Atiékhoz mentünk, egy kis Smuki előtti bemelegítésre. Még sosem ittam Jägerhez kólát.:D
Amerikai-német együttműködés a D-nap apropóján.:D
Megismertem egy srácot, akit hírből-sztorikból különböző szálakon lassan 10 éve ismerek. Jó arc. Pedig Real Madrid-drukker...:D
Atiéktól elsétáltunk a Smukiba.
Ott jeleztük, hogy Gege nevére van foglalásunk.
Megkérdezték, hogy nem az enyémre?:) Hát igen, a törzshely az törzshely..:)
Volt ott minden: szúnyoginvázió, sör, darts, bohóckodás, cigiszünetek, fotózkodás...
Nagyon jól elvoltunk.
Gergő szülinapját ünnepeltük, meg búcsúbuli is volt, ugyanis barátnőjével 3 hónapra Kanadába utaznak.
És Harcsi nagyon fog hiányozni. Jó, persze Zsófi is, de... Gegével csomót beszélgetünk-hülyéskedünk, és ez most 3 hónapra kimarad...:(
Legyetek jók, vigyázzatok magatokra, meg egymásra!
Jaj, és tök sokat beszélgettünk, vagyis meséltem a srácoknak mozgássérült-ép témában.
Nagyon okos dolgok kerültek ám szóba, szerintem tényleg könyvet lehetne írni belőle!:)
Ja: a minap megint elnézést kértem egy lánytól, hogy levelemmel zavarom. Nem értette. Nem értheti, hogy én onnan indultam, hogy "miről lehet beszélgetni egy nyomorékkal?"
Ja, és 3-0-ra nyertünk Kazahsztán ellen. Fociban. Nem néztem a meccset.
Ahogy fentebb írtam, nem Pinyő meccselt, mert nyombélfekéllyel kórházba került.
Sürgős kapitányváltásra van szükség.
Két kérés: ne Horváth Feri legyen az utód, és Pinyő semmilyen formában ne kerüljön vissza Győrbe.
Amúgy pedig jobbulást neki!
Egy apámmal egyidős, azaz 72 éves taxisofőr néni (!) hozott haza, nagyon jó arc volt. A telefonszámát is megadta...:)
Nem sokkal hajnali 2, és egy levezető sör után nyugovóra tértem.
---
Ma viszonylag időben felébredtem.
Fejfájás nem nagyon volt, csak a púpot érzem...:( :)
Pihengettem, virslit főztem, délután 3 órát aludtam.
Otthonülő unalmas fiatalember módjára ma, az év eddigi talán legmelegebb napján nem voltam sehol...:)
Talán jobb is így, már így is "szerelmes vagyok minden nőbe"...:D
Most blogolok, hamarosan átjön Gergő még egyszer, aztán fürcsi, vacsi, Forma-1csi.:D
---
Szerk.: közben volt nálam Gege, hazavitte a nálam parkoltatott ajándékait, meg hozott Sportot...:) Ittunk lidl-s Canada Dry-t...:)
Három hónapig nem fogom látni... Hiányzik. Már most tényleg.
--- 
Holnap kimegyek faterhoz.
Jövő héten melóhegyek, német, indul a foci VB, és Gergő anyukájának a könyvbemutatójára is hivatalos vagyok.:)
Meg egy fordításnak is neki kéne állni végre, pofátlanul régóta van nálam.
Na de mára tényleg ennyi.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:) 

Nincsenek megjegyzések: