2013. április 30., kedd

Rövid szusszanás előtt

Néha kissé bizonytalan vagyok. Vagy mégsem? 
Na de viccet félretéve: az még hagyján, hogy bizonyos helyzetekben nem tudom, hogy mit csináljak. Néha például az is gondot okoz, hogy valakiről alkossak magamban egy elfogulatlan véleményt.
Ennél nagyobb gond, hogy néha saját magammal nem jutok dűlőre. Talán ezt nevezi a szakirodalom önértékelési zavarnak? 
Még az is lehet.
Most mindenesetre -némi képzavarral élve- könnyedebb vizekre evezek.
Nem tudom az egyértelmű választ arra, hogy én magam babonás vagyok-e. 
Alapvetően nem-mel válaszolnék a kérdésre. 
De azért vannak bizonyos megszokások és rituálék az életemben, amikhez szeretek ragaszkodni.
Konkrét példa most nem jut eszembe.
Vagyis... Tegnap például fürdés előtt jutott eszembe, hogy borotválkoznom kéne, úgy másztam vissza a kádból, és egy szál semmiben álltam be a tükör elé. És tök hülyén éreztem magam. Mert boxerben szoktam meg a borotválkozást, és ez most olyan "idegen helyzet" volt. Vagy mi.:)
Mondjuk ez nem feltétlenül babona, inkább begyöpösödött agglegény-bogár...:)
De ott van mondjuk a pénteki meccs!
Nem gyakran kapunk ki hazai pályán háromgólos előnyből! És így eszembe jutott, hogy nem szoktam hátizsákkal meccsre menni, így legközelebb ezt igyekszem elkerülni, ha most nem jött be!
De ez fordítva is működik: ha egy meccsen nagyon nyer a csapat, akkor is át szoktam gondolni, hogy melyik ETO-mez, esetleg póló volt rajtam, volt-e rajtam övtáska, sál, stb.
Az biztos, hogy a sör mellett fehértasakos mogyorót kell ennem, és a szünetben meg kell ennem egy Sport szeletet. Akkor általában nem marad el a siker.:)
Nem vagyok normális...:)
---
Az előző posztban meséltem a nyúli csajról. Vagyis a csajról, aki Nyúlon szállt fel a buszra.
Rájöttem, hogy azért én is egy mocskos szemét hímsoviniszta állat vagyok!:)
Szeretem ha egy nő/lány/csaj "csajos", azaz hosszú haj, "trükkös frizura", nőies ruhák, én meg ezzel szemben egyáltalán nem vagyok férfias... :)
Mind megjelenésemet, mind viselkedésemet illetőleg... :( :)
---
Szombaton reggel 6-kor felébredtem. Vasárnap úgyszintén.
Hétfőn aztán nem sikerült a megszokott időben felkelnem, csak hatkor... A fene sem érti ezt....
Így aztán már nem siettem melóba, nyugodt kávé, pakolászás, levittem a szemetet, picit "bambultam" a szökőkútnál, ilyesmik.
Láttam egy csajt. Mármint többet is.
De ez a lány láthatóan öngyújtót keresett a kezében lévő cigi meggyújtásához.
Előkotortam az öngyújtót az övtáskámból, és a kezembe felmutatva vártam, hogy odajöjjön, és meggyújthassam a cigijét.
Meglátta. Majd odament egy másik sráchoz tüzet kérni.
Igen, valakinek még ahhoz is "rangon aluli" vagyok, hogy tüzet adjak neki...
Ez leírtam, elmeséltem, mert megtörtént.
De nem leszek miatta depressziós, ezzel együtt kell élni... :( :)
---
Nem tudom, ez a hirtelen beköszöntött "tavasz", vagyis inkább nyár kicsit meglepett...
Azon gondolkodtam, hogy a nap mindig ilyen melegen süt? A lányok mindig ennyire "kihívóan öltöznek"? 
Valószínűleg igen a válasz. Csak elszoktam tőle...:)
---
Hm... Akartam írni pár sort egy kedves ismerőrömről. 
De nem írok. 
Tudom, hogy olvas, és semmilyen formában nem szeretném sem őt, sem magamat kellemetlen helyzetbe hozni azzal, hogy dicsérem...:)
De egyrészt amit akarok, inkább elmondok/leírok neki, másrészt nekem sem kell mindig mindent elmesélnem!:P
---
Tegnap melóból hazatérve láttam egy nagyon érdekes műsort a tévében.
Jakupcsek beszélgetős műsorában Bay Éva egykori tévébemondónő, Hegyi Barbara színésznő - akinek a hangja személyes kedvencem...:)-, és Mosolyka voltak a vendégek, később Müller Péter író is betoppant. Vidám, érdekes, elgondolkodtató beszélgetés volt, nagyon tetszett!
Annyira feltöltődtem energiával, hogy lepakoltam a ruhaszárítót, elpakoltam, és kimostam még egy adagot.:)
És továbbra is utálok zoknit párosítani!:D
Egyébként nem akarom elviccelni a dolgot, de tényleg érdekes a műsor, érdemes rákeresni az MTV videótárban, bár a címét sajnos nem tudom...:( :)
---
Ma 2-kor leléptem melóból.
Kicsit "sok volt" erre a hétre.:)
Időben hazaértem, meg még tesómmal is tudtam/tudok találkozni.
Holnap meg május 1., ünnepnap!
Erre tegnap reggel, a buszon sikerült rádöbbennem, és nagyon kellemes felismerés volt!:)
Senna 1994. május 1.-ei halála óta nem szeretem ezt a napot...
De a róla készült dokumentumfilmet valószínűleg meg fogom nézni a szomorú jubileum alkalmából...
Meg gondolkodtam rajta, hogy el kéne menni élményfürdőbe -ETO-bérlettel egész májusban 1000 forint a belépő:)-, de sanszos, hogy itthon maradok, rendet rakok, alszom, elpakolom a téli cuccokat, meg ilyesmik...
Ez majd még azért alakul...
Csütörtöktől meg ugye még két nap meló. Szombaton rokonlátogatás Zalában. Vasárnap ETO BL-döntő, meg Újpest-ETO.
Szóval eseménydús napok következnek.:)
Mára ennyi.
De nem kizárt, hogy holnap is jelentkezem egy bejegyzéssel!:)
Jók legyetek!:)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: