2013. április 15., hétfő

Telepátiás-elalvós-ügyintézős

Azt elfelejtettem elmesélni, hogy szombaton Győrzámolyon pingpongoztam egy kicsit a gokartpálya büféjében. Még működik a gimis koleszos reflex, most nem azért, de igen jól szerválok, ez tesómnak is feltűnt.:)
Egyébként rájöttem, hogy ez tök jó fejlesztősport lenne nekem. Mármint a labda-eltalálásával a térlátásomat tudnám kicsit edzeni, meg arra kell ügyelni, hogy egy kézzel se kapaszkodjak az asztalba, az meg az egyensúly-érzékem szempontjából nem lenne egy utolsó dolog.:) -megj.: fürdés közben jutott eszembe, hogy milyen hülyeség, hogy egy kézzel SE: hogy lehetne pingpongozás közben két kézzel kapaszkodni?:) Egyébként a pingpongütőt, és a tekegolyót is BAL kézben fogom...:D-
Gondoltam rá, hogy újra el kéne kezdeni védeni, úszni, esetleg tekézni is, de pingpongozni se lenne rossz.:)
 ---
Ez a szombat-vasárnap elég "telepatikusra" sikeredett.
Szombaton gondoltam rá, hogy egy ismerősömről már hetek óta nem hallottam. Terveztem, hogy írok neki. Aztán a gokartpályán észrevettem, hogy beelőzött: ő írt nekem.
Egyik kollegina lájkolta az aktuális blogbejegyzést facebookon. Rá akartam kérdezni, hogy hogyhogy elolvasta most, mikor legjobb tudomásom szerint nem szokta. Aztán ő írt rám, hogy olvassa, pedig nem szokta.:)
Ez a meccs előtti "nyúlok a telefonért, hogy felhívjak ismerősöket", aztán ők hívnak, ez már úgymond "alap".:)
Ja, és sógornőm öccséről úgy tudtam, hogy nem jön meccsre, de aztán mégis jött, a meccs után a Borvirágban össze is futottunk. "Kozmix a házban!";)
---
Meccs előtt is akartunk menni Gergővel Borvirágba, de nem volt nyitva. Poshadt sörre most nem vágytam, a Babylon tele volt, így a CBA-ba mentünk be sörért.
Jaj, a pénztárosnéni...
Azt hiszem, 710 forintot fizettem. Adtam egy ezrest, nyúltam volna apróért, mire megszólal, hogy "Adjon má' egy tízest!" Pff...
Aztán amikor kerestem a tízest, észrevette, hogy sok az apróm. És bele akart nyúlni a pénztárcámba, hogy "apróban jobb lenne..."
Ez nálam kimeríti az "aurában mászkálás" fogalmát, amire elég háklis vagyok, így lájtosan bár, de rámordultam a nénire...:)
Na, szóval a meccs! Győri ETO FC-Videoton 1-1.
Szép idő, jó meccs, 9400 néző, teljesen elégedett voltam a látottakkal.
Volt egy olyan érzésem, hogy nem akarunk nyerni, ha kicsit jobban felpörögnek a srácok, sikerülhetett volna.
Hét meccs van hátra, 10 pont az előny. Az első 23 meccsen összesen 15 pontot vesztettünk, szóval alakul a molekula...:)
Meccs után ugye Borvirág. 
Viszonylag hamar hazaértem, itthon még 2 levezető sört megittam. Irkáltam ismerősökkel, focifórumot olvastam, vacsoráztam, fürödtem...
Éjfél körül lefeküdtem.
---
És reggel 8-kor Gergő kollégám telefonjára ébredtem...
Pff, nem tudom, meddig aludtam volna, ha nem hív fel...:/ :)
És nem mentegetőzésből írom, de nem másnapos voltam, hanem fáradt... Szóval teljesen jól voltam "amúgy", persze azért szarul esett egy ilyen baki...
Főnökkel beszéltem, már nem mentem be. 
Múlt hét pénteken akartam szabit kivenni, végül mégsem vettem, hétfő lett belőle...
Így legalább itthon voltam, amikor jöttek az autóért, elvitték fényképezés-eladás előtti nagytakarításra. - megj.: mármint úgy értem, hogy így nem kellett munkaidő utánra szervezni az átadás-átvételt. Így egyszerűbb volt...:)-
Aztán olvasgattam-tévéztam, pihengettem.
Délután fél 5 magasságában mentem be a városba.
Az APEH-ba mentem, Anyu adóbevallását elindítani. Szerencsére 6-ig voltak, így bőven belefértem. Gyorsan is végeztem, bár a bejelentő lap kitöltésétől agybajt kaptam.
Itt ikszel, ott aláhúz, amott karikáz...
Meg a hülye keresztkérdések...
Hogy meghatalmazott vagyok, adózó, vagy képviselő?
Mondom basszus... A család meghatalmazott, hogy képviseljem Anyut, vagy magunkat, vagy nem tudom... És még adózom is... De az hogy jött ide?:O
Na szóval ezt a kört sikerült lezavarni, folyt. köv., mert tuti fognak még keresni ezügyben...
Aztán vettem Sportot, átlapoztam a Honvéd ligetben, és hazajöttem.
Ma még mosogatok, kajálok, fürdők, tévézek, aztán alvás.
A baj az, hogy még mindig durván álmos vagyok, szóval reggel szerintem 2 telefont állítok be...:/ :)
Aztán holnap visszatérés a munka frontjára.
Hm... Szombaton Pápa-ETO.
Nem lenne rossz elmenni, de aznap megyek Écsre is, meg tanítok is... Meg aztán szerintem tényleg pihenni kell...
Szóval még nem tudom...:)
Ennyi mára.
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: