2013. április 22., hétfő

Beugrott Anita

A tegnap délután jó részét természetesen a bahreini Forma-1-futam töltötte ki. Egész eseménydús verseny volt, bár Vettel győzelmének annyira nem örültem.
A Ferrarit pedig nem értettem, hogy ha egyszer a boxban megigazították Alonso hátsó szárnyát, miért engedték neki, hogy tovább használja a DRS-t.
Egyik szemem sír, a másik pedig nevet: Kimi legalább felért a dobogóra.:)
A verseny utáni találka Esztivel elmaradt. Szombat este buliban volt a drága, és nem sikerült megfelelően a regenerálódás. A talit elnapoltuk, de egy rossz szavam sem lehet: lány létére rá ugye nem vonatkozik az "aki éjjel legény, nappal is legyen legény" kitétel.:)
Hosszú idő után Katával, sőt Adrival is beszéltem telefonon, szóval nem unatkoztam.:) Meg megnéztem a Kiel-Veszprém férfi kézilabda BL-meccset is. Eggyel kapott ki a magyar csapat, biztató eredmény a visszavágó előtt, még akkor is, ha a Veszprém a meccs bizonyos szakaszában már hat góllal is vezetett.
Este meg pizzát rendeltem. A futár srác elfogadta az étkezési utalványomat, pedig elmondása szerint még sosem látott ilyet...:D
E-mailt kaptam a gosziblog@freemail.hu-ra. Már kezdtem örülni, hogy valaki a bloggal kapcsolatban ír valami érdekeset, erre meglepve láttam, hogy egy plasztikai sebészet mellnagyobbításra csábító ajánlatát kaptam meg. Hm... A csúcsos pólót meghagyom másnak, maradjunk ennyiben!;)
Nagyon frankó kis tippmixem volt erre a hétre! Kilenc meccs, 500 forintból a várható nyeremény 87 ezer forint lett volna. 
Bejöttek a meglepetés eredmények, bejött a Diósgyőr-Fradi döntetlen, de már ugye szombaton az ETO-meccsen elszálltam... 
Elsírtam volna magam, ha pont az ETO miatt borul a nyeremény, de szerencsére a Dortmund is kikapott...:)
---
Tavaly ilyenkor nem láttam a Bahreini Nagydíj végét, mert ETO-meccsre siettem.
A stadionból hívtam fel Anyut, aki mondta, hogy Vettel nyert, Räikkönen lett a második, de a harmadik helyezett nevét még sosem hallotta.
Ő volt a francia Romain Grosjean. 
Tegnap ugyanez lett a végeredmény...
Reggel vittem le szemetet, és a kapunál eszembe jutott, hogy hétfő reggelente én mindig előre szoktam menni kaput nyitni, elfutottam újságért-cigiért, addig Anyu kijárt az udvarból, és mentünk dolgozni...
Szóval igen, máig a legváratlanabb helyzetekben és pillanatokban jut eszembe. Itt van velem...
---
Pont a tegnapi bejegyzésben írtam arról, hogy néha a pozitívumokat, a kedvességet "nehéz" kezelni.
Most egy ismerősöm írt rólam olyan kedves dolgokat, hogy tök meglepődtem rajta. Jól is esett, fel is vidított, és örülök, ha így gondolja.
Amit írt rólam, az nekem annyira nem tűnt fel, de örülök, ha így látja...:)
---
Mozgássérültként örülök annak, hogy Nick Vujicic és Mosolyka ennyire "felkapott" lett.
Örülök neki, mert így talán ismertebbé válhat egy sérült ember élete, problémái, nehézségei.
Csak remélni tudom, hogy ha ez a többezer rajongó az utcán egy sérülttel találkozik, nem fordítja el a fejét heveny undorral, hanem emberszámba veszi, egyenrangú partnerként kezeli, ha esetleg segítségre szorul, akkor ha nem is segít neki, de legalább megpróbálja.
Ezt természetesen nem magam miatt, hanem a nálam jobban rászorulókra gondolva írtam.
Lehet, hogy ironikusnak tűnnek a soraim, de nem annak szánom.
Amikor tavaly nyáron egy tanóra keretében középiskolásokkal beszélgettem, meglepve hallottam, hogy ők még nem találkoztak fogyatékos emberrel.
Akkor hogyan várom/várjuk el tőlük, hogy tudják, hogyan kell viszonyulni hozzám/hozzánk?
Egyébként ez az emberekkel beszélgetés nagyon érdekes, nagyon tetszett az a program. 
Na, ez megint nagyon értelmes mondat lett...:D
---
Szerencsére nem hülyültem meg! Rájöttem, hogy miért írtam fel az Anita nevet!:)
Annyi a sztori, hogy Andrea névnapkor kitettem facebook-üzenőfalra a Hungária Randi Andi-ját. 
És az egyik Andi kollegina megkérdezte, hogy a mellette ülő Anita kolleginának milyen számot küldenék...:)
Hehe... Most így hirtelen végiggondolva "saját dallal" tudnám köszönteni Emese, Eszter, Angéla, Mária, Barbara, Mónika, Zsuzsi, Gina, Veronika, és esetleg Aranka nevű ismerőseimet, de "anitás dal" nem ugrik be...:)
---
És Andrea-napon volt tesómék negyedik házassági évfordulója!
Természetesen ezúton is hatalmas gratuláció nekik!:) Hihetetlen, milyen gyorsan telik az idő...
Nagyon szép esküvő volt, meg örülök neki, hogy máig is nagyon boldogok együtt, de én tényleg inkább házasság-szkeptikusnak mondanám magam.
Legfőképpen azért, mert a végletekig, már-már betegesen kudarckerülő vagyok, és egy válás nagyon megviselne, főleg ha gyerek is lenne már... Paradox, nem?
Meg tesómék lagziját elnézve én szanaszét izgulnám magam a "nagy napon", és ha én izgulok, akkor dadogok-elesek-valamit eltörök, és az nagyon cink lenne.:)
Meg ugye most már Anyu sem lehetne ott az esküvőmön. Én tudom, hogy Anyu azt szeretné odafentről, hogy találjak végre magam mellé "egy fehérnépet", de apám mint - az én "oldalamról"- egy szem örömszülő, háááát.... 
A bátyámék esküvőjén apám és köztem történtek ismeretében ez elég érdekesen hangzik....
De szép dolog, jó dolog, örülök minden rokonom, ismerősöm boldog és sikeres házasságának, én egyelőre szkeptikus lennék. 
Persze egyelőre messze nem aktuális a téma, és így elolvasva érveim sem tűnhetnek túl atombiztosnak...:)
Mindenesetre a lánykérésre már most meglenne az ötletem!;)
---
A szexfilmek közül én inkább az amatőr filmeket kedvelem. Mert azokban "hétköznapi" szereplők vannak. Most azt hagyjuk is, hogy egyes pózok-helyzetek már-már sci-fi-szinten érdekesek...:)
 Ha egy nő állva vetkőzik, azt én mindig vissza szoktam tekerni. Mert akkor olyan mintha izibe' felöltözne. És ez olyan vicces....:D
Na, meg aztán én ugye -egyensúlyzavarom okán- nem tudok állva öltözködni... Szóval szokatlan a látvány...:)
---
Ez a hét ismét sporthét lesz.
Ma talán belenézek a Sopron-Győr női kosárlabda-döntőbe.
Holnap lesz Bayern-Barca BL, előtte meg Kecskemét-ETO, amitől kicsit parázok, a mumushoz látogatunk.
Szerdán Fradi-ETO női kézi bajnoki döntő, azt remélem már most behúzzák a lányok.:)
Pénteken meg már ETO-Paks.
Jesszus, és akkor mi lesz itt májusban!:)
Bajnoki hajrá, a fiúknak remélhetőleg Magyar Kupa-döntő, a kéziscsajoknak BL-döntő...
Érdekes hetek következnek!:)
---
Holnap Gege barátom anyukája elhívott egy rendezvényre tolmácsolni.
Jól esett a megkeresés, meg szívesen mentem volna, de sajnos nem tudok elszabadulni a munkahelyemről.
Most viszont Jutkát hallgatom a Győr+-on.:)
---
És mára akkor ennyi is.
Már csak egy címet kellene kitalálnom...:)
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: