2011. február 22., kedd

Legyen már tavasz! :)

A hétvége egész jól telt. Mondjuk újabban erősödik bennem az az érzés, hogy a hétvégében a kedvenc részem a péntek délután.
"A munkát letéve" lehet egész délután kellemesen hesszelni, és még két olyan nap hátravan még a hétből, amikor nem kell órára kelni. :) Ez mondjuk annyiban nem érint, hogy hétvégén, vagy szabi alatt általában viszonylag korán kelek, jóval hamarabb, mint ahogy hétköznap gondolnám. :)
No... Szombaton betértem a Hollóba egy kávéra, és a kórháznál szálltam fel a buszra. A leszállás elég viccesre sikeredett. Már utazótáskával a vállamon álltam az ajtónál, jeleztem, az mp3-at kikapcsoltam - ilyenkor ki szoktam, sofőrnek köszönés, hátha valaki utánam szól stb. -, amikor megszólalt a zsebemben a telefonom. Mindenki engem nézett, hogy miért nem veszem már fel, de sajnos foglaltak voltak a kezeim, nem fértem hozzá, így esélytelen volt... Mindegy, már túl vagyok rajta, hogy zavarjon, ha esetleg hülyének néznek. Nem érdekel. Viszont mintha valaki utánam integetett volna... Ami nem baj, csak zavar, hogy nem tudom, ki volt az...
Otthon aztán megvolt az ETO-délután. A focisták hazai pályán kaptak ki 2-1-re a Halitól (ma meg ikszeltek a visszavágón, így kiestek), a csajok viszont szenzációs, 9 gólos győzelmet arattak a norvég Larvik otthonában. Nem túlzás, történelmi siker, iszonyatosan jók voltak a csajok.
És már biztos, hogyBahreinben a helyi zavargások miatt elmarad a szezonnyitó F1-nagydíj. :( A szezonnyitó sörözést viszont megtartjuk. :) Ráadásul március 15. miatt 4 napos hosszúhétvége lesz, ha jól tudom. Csak arról nem tudok még semmit, hogy 14-ét, hétfőt mikor kell ledolgozni...
No, de jól elkanyarodtam. Otthon ismét csak Kisalföld-olvasás-maraton volt, meg nagy kajálások, meg tévé, és sok-sok alvás. Vasárnap ebéd után is kb. 2 órát aludtam, csak azt nem értem, hogy ilyenkor apám miért hiszi azt, hogy beteg vagyok... :)
Vasárnap este jöttem vissza Győrbe. A benzinkútnál már nem volt Sport, így Borsot vettem. És olyat röhögtem Hajdú Péteréken... :) Nem nagyon - sőt nagyon nem - bírom azt az embert, ezért jót röhögtem azon, hogy amikor eladta a telefonját, nem törölte ki belőle felesége nyaralós-vízparti-bikinialsós képeit... Ennyire nem lehet balf*sz... :D Még civilként sem, hát még celebként. :) Szóval durva. Ha meg megtervezett "média-geg" volt, akkor pedig szánalom a köbön... :/ :D Mert persze a telefon új tulajdonosa eladta a képeket a Borsnak. :)
---
A Kisalföldet olvasva rámtört a nosztalgia. A Dunakapu teret 1-2 hónap múlva lezárják, jó alaposan felújítják. Nekem meg eszembe jutott, hogy régen mamám évtizedekig árult ott a piacon. Én meg nem is tudom, mióta nem jártam arra. Lehet, hogy szombaton reggel kinézek. Eszek sült kolbászt, meg körülnézek, hogy miket árulnak ott mostanában. A benyomásaimról persze majd beszámolok.
---
Eddig nagyjából ennyi történt a héten. A hónap végéig kéne nullázni melóban a minuszóráimat. De szerintem kiíratom szabiból. Ez olyan 2-3 napot jelentene, ami persze nem kellemes... De jelen állás szerint nyáron nyáron nem lesz kivel, nem lesz miből, ennek okán pedig nem lesz hová menni, így ennyi "könnyelműség" simán belefér... :/
A héten még ugye fogröntgen is lesz valamelyik reggel... És csak utána megyek melózni, és ez sem valami túlórára ösztönző kiindulási helyzet... :/
Na, de majd ez még alakul.
Hétvége meg még teljesen képlékeny, a piac például tényleg komoly terv, de egyedül nem tudom, hogy lesz-e kedvem hozzá.
Lehet, hogy aztán megint kimegyek Écsre, mert az utána következő két hétvége nagyon "telítődik", akkor nem biztos, hogy lesz rá időm. :)
Ja: tudom, hogy Alekosz mester egyik gondolatmenete kapcsán akartam írni valamit, de ma nincs kedvem túl komoly dolgokkal foglalkozni. Így ez még mindig csúszik! :)
És tavaszt akarok. :) Utálom a telet, a hideget, a télikabátot, a fűtést, a gázszámlát, a foci-, és F1-szünetet, a sötétedést... Szóval ja... :)
Ennyi.
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! :)

Nincsenek megjegyzések: