2016. február 4., csütörtök

Nincs vasárnap

Ahogy mondani szokás, mindenki nyugodjon le a picsába, nem vasárnap van, hanem csütörtök. Pusztán elég sok mesélnivalóm van, meg aztán eléggé kérdéses, hogy hétvégén hogy lesz időm és energiám posztolni. Szóval most előrehozom egy kicsit. 
Ja, és ez a jubileumi 850. bejegyzés!:)
*
Kimaradt témák. Ezeken a drogozó kismamákon nemigazán tudok napirendre térni, hihetetlen történet... 
Németh Krisztián a Kansas City csapatából Katarba szerződött. Sokan nem értik a döntését, igazából én sem. Remélhetőleg tudja mit csinál, a lényeg, hogy legyen ott az EB-n, és játsszon jól!:) Még egy átigazolási hírről szerettem volna röviden értekezni, de nem jut eszembe, hogy mi volt az...
Egy korábbi Scooter-klipben pedig szerepet kapott a 2009-es A-csoportos jégkorong VB, magyar játékosok és szurkolók is feltűnnek benne.:) 
A lottón pedig kettesem van. Anyu számaival, megint...:)
*
Vasárnap. A bejegyzés megírása után elkészült a brokkolis sajtkrém leves. Állagra inkább főzelékre hasonlít, de az ízével nem volt probléma! Ezúton is köszönöm Kinga és édesanyja "telefonos" segítségét!:)
Olvasás, net, tévé, kávé, fürdés, vacsi, alvás... Elég semmittevős volt a nap, de nem bántam, néha ilyen is kell... 
Kellett nekem emlegetnem ezt a fényképes játékot! Egy egykori pesti osztálytársnőm meghívott. Két képet töltöttem fel, amik már korábban voltak fent facebookon. A többi sajna Écsen van. De azért itt is találtam egy fotóalbumot, amiben a fősulis időszakban készült képek vannak!
Tegnap pedig felkerült egy kép az elsőáldozásomról. Élek a gyanúperrel, hogy a fotón a nagymamám is látható!:)
---
Hétfő. Meglepően simán keltem, és a nap is nyugisan telt. Ebédkor azt hittem, felkér táncolni a kolléganőm, aztán kiderült, hogy csak a mikróhoz vezető utat álltam el, ezért kérdezte meg, hogy szabad lesz-e.:)
Egy másik kollegina pedig elmesélte, hogy velem álmodott. A mellette ülő lánynak szeretett volna bemutatni... Ennek annyi lehet a valóságalapja, hogy két "padtársát" is megismertem az elmúlt évek alatt...:)
A német elmaradt. Helyette a Belga zenekar Szerelmes vagyok című számát töltöttem le 14 nyelven. A végére már fájt a fejem, kicsit sok volt...:)
Este messenger. Rég volt ilyen, annyian írtatok, hogy telefonon már nem bírtam követni a fejleményeket, beültem a gép elé. Egy élmény volt...:)
És volt szerencsém megismerni egy igazi csodát! A Kowalsky meg a Vega Egy világon át című száma eddig kimaradt az életemből. Elgondolkodtató, szép szöveg, gyönyörű zene!
A nap zárásaként pedig Kék fény... Hááát, most egy kicsit sok volt... A vörösiszap-perről szóló tudósításon csak felb@sztam az agyamat, de az anyagyilkos tinilányról szóló riport közben inkább már kikapcsoltam a tévét... Döbbenet... 
---
Életrevalók. Francia vígjáték, eredeti címe szerint Les intouchables, vagyis az érinthetetlenek. Egyfajta utalásként arra, hogy mind a fogyatékosok, mind pedig a migránsok érinthetetlenek, említésük egyfajta tabutémának minősül. Nemrég olvastam valahol, hogy a film politikailag inkorrekt, és a mozgássérülteket gúnyolja. Én nem így gondolom... Vagyis... Ha gúnyolja is, jól teszi, jó irányban teszi... 
Nekem ez a mozi "a" film, kicsit olyan, mint "én": megnevettet, elgondolkodtat...
Furcsa... Utólag visszagondolva, én is "érinthetetlennek" éreztem magam, és bizony nekem is nyitnom kellett, hogy életrevaló legyek!
Pár évvel ezelőtt egy közös ismerősön keresztül megismertem egy lányt. Beszélgetünk, hülyéskedtünk... Telt-múlt az idő, szóba került, hogy megkeresem facebookon -a szerző megjegyzése: pedig Isten látja lelkem, nem vagyok nagy jelölgető!:)-, eközben ő az asztalt megkerülve odajött mellém, a vállamra tette a kezét, és úgy figyelte, hogy megtalálom-e. És ehhez nem voltam nagyon hozzászokva. 
A napokban pedig a lelkemet sikerült szavaival "megérintenie". Hm... Erről a dolog jellegéből adódóan nem írhatok bővebben, de tényleg nehezen tudtam hová tenni az olvasottakat. És nagyon jól esett, nem kicsit büszke is vagyok. 
A hölgy egyébként boldog feleség, szóval semmi szerelmi vallomásról, célzásról, vagy hasonlóról nincs szó. 
Köszönöm!:)
---
Kedd. Egy ismerősöm azt találta rólam mondani, hogy szerinte én jobban fogom tudni majd tolerálni, megérteni egy lány hibáit/gyengeségeit. Nem tudom. Kowalskyék szavaival élve nem gondolom, hogy "különb lennél bárkinél". Ez nincs így... A fényképes játék keretében láttam egy képet egy kedves barátomról. A képen nem ducibb volt, nem hosszabb volt a haja, mint manapság. Hanem még két lábon állt. Ma már ezt nem tudja megtenni... Megérintett... 
Szóval igen, sok mindent láttam, ez tény....
Egész nap a Kowalsky-számot hallgattam a telefonomon. Csak azt az egyet, tényleg. 
Napközben írtam egy P-betűt a kezemre. Egész nap azon gondolkodtam, hogy miért tettem ezt. Azt hittem, a pénzfelvételre emlékeztetem magam. Csak az esti kávé közben jutott eszembe, hogy kisebb poharat kell vinnem melóba, mert túl sok kávét töltök magamnak... És nem, nem felejtettem el!:)
A nap legemlékezetesebb eseménye minden kétséget kizáróan virtuális élettársam temperamentumos énjének megismerése volt. Egy élmény, komolyan!:)
Meló után német. Aztán pénzfelvétel (!), meg dohánybolt. 
Itthon kávé, messenger. A fürdés iszonyatosan nehezemre esett, alig bírtam elvonszolni magam. De azért csak sikerült. 
Végül futsal EB-t néztem, majd jól bealudtam..:)
---
Szerda. Kicsi keresztfiam, Mark egyéves lett! Talán emiatt is egész nap jó kedvem volt. Este aztán telefonon is "beszélgettünk", mondjuk elsőre jól kinyomta a telefont...:D
Megtudtam, hogy egyik kolleginám a "spanom"! Hehe, és ez így igaz.:) Ma pedig valakit a "kis barátnőmnek" tituláltak... Na hát ez így ebben a formában finoman fogalmazva a barokkos túlzás kategóriájába tartozik... 
Meló 3-ig, hazaindulás szakadó esőben. A 14-es átszálláskor nem várta be a 7-est, ezért kicsit morvci voltam, de túléltem. 
Németóra. Kiderült, hogy kedden elhoztam Balu munkafüzetét is...:O :D
Este kávé, fürcsi, vacsi, messenger.  Szóval a szokásos...:) A telefonálás tesómékkal pedig nem a szokásos..:)
Kollégám átküldött egy érdekes gondolatmenetet: "Dohányozz minden nap, és 10 évvel előbb fogsz meghalni. Igyál alkoholt minden nap, és 20 évvel előbb fogsz meghalni. Szeress valakit, aki nem szeret viszont, és meghalsz minden nap." Ehhh... Akkor olyan napon, amikor nem küldök tovább egy körlevelet, néha kétszer is meghalok...XD
---
Csütörtök. Fogalmam sincs, hogy kinyomtam-e az ébresztőt, vagy nem szólt, mindenesetre jóval később keltem a tervezettnél. Kollégám volt olyan kedves, és összeszedett a Mátyás téren. 
Ma 8 éve dolgozom jelenlegi munkahelyemen. Ez nagyon durva, hihetetlen, hogy milyen gyorsan telik az idő. Tudom, a világ meg kicsi...:D
Ismét viszonylag nyugis, mókás nap. 
Finom ebéd, halászlé és túrós csusza. 
Kaja után az udvarra véletlenül a bal kezemben vittem a kávét, ez egyensúly-problémákhoz vezetett. Megálltam megcserélni a poharat és az evőeszközöket. És volt, aki odajött volna segíteni...:) Ez azért jól esett!:)
Hazatérve kávé, majd megnéztem facebookon a "barátság-videómat." Tudom, sokak szerint ez is ciki, de szerintem aranyos, és rengeteg számomra fontos emberke feltűnik benne.:)
Ma már csak a szokásos teendők vannak hátra, holnap meló után kollégával beiktatunk egy lájtos sörözést. 
A szombat nem semmi lesz: Győr piac-Győrság-Écs-Tét-Ménfőcsanak-Győr viszonylatban leszek fellelelhető. Nagyon várom!:)  Vasárnap elvileg pihi. De csak elvileg, aztán majd kiderül...:)
*
Nem szoktam már itt a blogon idézetet posztolni. Most kivételt teszek, mert ezt a kis szösszenetet már-már ars poeticámnak is nevezhetném:
"Ha valakit csak a mosolyáról, az optimizmusáról ismersz, az nem azt jelenti, hogy nincsenek megpróbáltatások az életében, hogy nem érik kudarcok vagy csalódások. Nem azt jelenti, hogy szerencsés, hogy neki minden könnyen jön és szebb, kényelmesebb a cipője, mint másoké. Van, aki nem kiáltja világgá a fájdalmát. Van, aki ott sír, ahol senki se látja, s mikor elfogytak a könnyei, megtörli az arcát, nagy levegőt vesz, és kilépve az ajtón magára ölti bizakodó mosolyát. Nem azért, hogy bárkit megtévesszen, hogy szerepeket játsszon, hanem azért, mert rendületlenül hisz abban, hogy ha rámosolyog a világra, az újra és újra visszamosolyog majd rá. És talán azért is, mert szeret olyan ember lenni, akit nem törnek meg és fordítanak ki a csalódások. Szeret olyan ember lenni, aki soha nem adja fel, aki örökké hisz a jóban, a szépben, a varázsban! Aki örökké hisz a csodákban…"
*
Ja: nem Valentin-napkor, hanem 13-án, szombaton lesz Csorna-ETO! Aznap este még lesz egy Lord-koncert is, Győrben. Bár szerintem megint nélkülem...:/
No de mára ennyi voltam. 
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:) 

Nincsenek megjegyzések: