2016. február 24., szerda

Nem kell más

Időm is van, kedvem is van, németórám meg nincs, úgyhogy pötyögök egy kicsit! Most néztem, hogy az előző posztot 97-en olvastátok el, ez azért nem semmi, köszönöm szépen!:)
---
Vasárnap. Nem felejtettem el gázórát diktálni, ennek nagyon örültem. Meg valamilyen sajtszószos-csirkés tésztát "főztem", egész tűrhető lett.:) 
Egyébként tényleg nem voltam sehol. Messenger-maraton, takarítás... Ez utóbbi nem volt egyszerű, kétszer is megállt a porszívó, nem bírta a strapát...:/
A Gyirmót-Szeged meccset aztán inkább hallgattam, mint néztem, de gyirmóti ultrákat nem láttam. Pedig Barni, fiatal barátom felhívta rájuk a figyelmemet.:) 
Egy újabb "pazar" tankönyvi fotóval találkoztam. Igen, ezek szerint már tananyag, hogy a futballszurkolók bűnöző huligánok. És főképp magyar-lengyel meccsen szokás balhézni. Na persze...
Állítólag nem újdonság, de el kell meséljem, hogy csípős paprikás medvesajtot vacsoráztam, és nagyon finom volt.:)
Este megnéztem az 50 első randi című filmet. Őszintén szólva eddig nem nagyon tetszett, valahogy nem kaptam el a hangulatát. De tényleg aranyos mozi, most bejött!:)
---
Hétfő. Fejfájással ébredtem, nem jó ómen, vettem is be egy Algoflexet. Az előző posztban leírtam, hogy ETO-meccsek után szoktam venni Kisalföldet. Hát most frankón elfelejtettem...:D
A tippmixeim mentek a kukába. Az egyik szelvényen egy meccset találtam el, a másikon egyet nem. 
Melóban semmi extra, vagyis a mostanában szokásos. 
Kettőig voltam melóban. Kifelé menet egy csajszi akkorát köszönt, tök meglepődtem... Van egy különös ismertetőjele, amit jól nem írok le. De már azt tudom, hogy melyik részlegen dolgozik.:) 
A bejáratnál aztán Gáborral találkoztunk, és azon gondolkodtunk, hogy céges busszal, vagy városival megyünk-e be a belvárosba. Aztán a Kórház felé vettük az irányt, a Hollót mutattam meg druszámnak. 
Iszogattunk-beszélgettünk, nagyon gyorsan eltelt az idő. Ő viszonylag korán távozott, hazament. Én még maradtam, ittam egy levezető sört, aztán még egyet. Aztán egy jóbarátom helyett is kellett innom, aki lemondta a másnapi németet. A mór megtette kötelességét...:) 

A pultoslányt pedig megkértem, hogy csináljunk egy közös fotót. Ilyen lett. És igen, én kértem így!:) Az idézet pedig Tkyd Semmi baj című számából való. Melynek zenei alapját druszám készítette!:) Jelen kontextusban enyhén örinónikus, amolyan goszis: "Van az a lány akire várni kell, mert ő megad majd mindent, bármi kell!"
Amikor a mór megindult hazafelé, már igencsak szétesett a mozgáskordinációja. Az isteni gondviselés viszont egy kolleginát küldött az utamba, aki a zebránál észrevett, és hazadobott...:)
Itthon aztán folytattam a sörözést, és lakótársammal egy kávét is megittunk. Az igazat megvallva elég feszült-agyalós időszakon vagyok túl, kellett ez a kis format c. Fogalmam sincs, mikor feküdtem le...:O :D
---
Kedd. Fogalmam sincs, mikor feküdtem le, de 6-kor ébredtem fel. Nem emlékeztem rá, hogy vacsoráztam, de a kikészített zsemlék elfogytak. Arra se emlékeztem, hogy fürödtem, de az is megvolt..:) A messenger/viber üzeneteket is átnéztem, hát volt, amire ott sem emlékeztem...XD Az mindenesetre látszott, hogy depresszív hangulatban voltam... Reggel lakótársammal kávéztunk, meg még egy kicsit töltöttem az mp3-lejátszómat, aztán elindultam melóba. Az utcára érve összefutottam egy kollégámmal. Mivel be kellett érnünk ebédet befizetni, taxit rendeltünk. És beértünk időben..:) Egész jó kis nap volt, vészesen fáradt sem voltam. 
Megdicsértem virtuális élettársam fekete-fehér öltözékét. Máig nem vagyok hajlandó elhinni, hogy az a felső sötétkék. Pedig az...:O :)
Kishíján megkérdeztem kolléganőmet, hogy kisebbik lánya nálunk dolgozik-e még, mert nagyon régen láttam. Nem lett volna nagy meglepetés, a kolleginát egy időben az anyósomnak becézték.:) Na, de nem kellett megkérdeznem, mert viszontláttam a leányzót, és pár szót iziben váltottunk is..:)
Természetesen időben hazajöttem. Kávéztem, zenét hallgattam, neteztem. Fél 8-kor már ágyban voltam, a Barca-Arsenalt kezdtem el nézni, de már a szünet előtt bealudtam...  
---
Ma. Ritkaság: szundi-gomb nélkül felkeltem..:)
Szerintem a szokásosnál egy busszal előbb elindultam. Apropó busz: sikerült egy picit beégetnem magam..XD
Ezt a számot hallgattam. Ami nem is lett volna gond, csak hát jó szokásom szerint mormogtam magam elé a szöveget... Na most az kicsit gáz volt, amikor az ajtóból visszatükröződve láttam, hogy a csaj áll mellettem, a számról pedig leolvasható, hogy "Ugye játszottál már a gondolattal, hogy egyszer majd mellettem ér a hajnal?"XD
Talán nem vette észre. Én viszont jót mosolyogtam. Remélem csak magamban..:D
Na az ilyen szitukra szoktam mondani, hogy ilyenkor jól jön, hogy papíron is fogyatékos vagyok!:)
Melóból semmi különlegeset nem jegyeztem fel. Viszont hatalmas köszönet a pulcsiért, és a farmerért!:) 
És mindenkinek, aki megnevettet, vagytok páran!:)
Ma már csak pihi van. 
Holnap német, meg Children of Distance-klippremier, el ne felejtsem!:)
Szombaton lehet, hogy nem úszom meg az écsi kört... 
Mára pedig ennyi voltam. 
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!:)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: