2012. június 1., péntek

Plusz öt mínusz egy

Szombat délelőtt a terveknek megfelelően Anyuval elmentünk nagybevásárolni. A Sparban voltunk, utána ott kajáltunk egy étteremben. Egész olcsón ettünk menüt, plusz még egy kis "show" is volt, nagyon vicces volt a pincércsaj némettudása...:)
Hogy van önkritikám is: meg fogom venni az "Ich liebe die Wörter" című németkönyvet. Kopik a szókincsem, ritkán használt alapdolgok nem jutnak eszembe, és ez kezd nagyon zavarni...:/
A német után meg majd jöhet az angol és/vagy a francia...:)
Délután pihenés, tévé, készülődés az esti bulira.
Jaj... Bejelölt facebookon egy csaj, akiről csak annyit tudtam, hogy mozgássérült közös ismerőseink vannak szerte az országból, így aztán visszaigazolt.
Aztán üzenetben megköszönte, hogy visszaigazoltam. Majd arról kérdezett, hogy én is mozgáskorlátozott vagyok-e. Ha igen, milyen segédeszközt használok, ha meg nem használok segédeszközt, akkor hogy lehetek mozgássérült. Nagyon izgalmas beszélgetés volt...:)
Este aztán Kata barátosném 25. születésnapját ünnepeltük, ezzel együtt barátságunk 5. évfordulóját is, ugyanis kapcsolatunk "elmélyülése" szintén egy szülinaphoz köthető.:)
Hatásos belépővel sikerült eltörnöm egy poharat, pedig akkor még teljesen józan voltam. Egyébként a nap végére nem "nem voltam szomjas", de csak sört ittam, a rövidital ezúttal kimaradt az életemből, nem is bánom...:)
Nagyon jó kis este volt. Komoly, kicsit komoly, és egyáltalán nem komoly beszélgetések, finom kaják, táncitánci, hastáncbemutató, szóval nagyjából minden, ami kell...:)
Valamilyen szempontból "történelmi" volt számomra ez a buli, de ez maradjon a mi titkunk...:P
Hm... És megint megesett, hogy olyan valakivel beszélgettem rengeteget, akiről eddig azt hittem, hogy nem bírja a búrámat... Nagyon örültem neki... Mármint annak, hogy beszélgettünk...:)
Az este a a Neo-ban fejeződött be, kint cigi, bent táncitánci, nagyon mozgalmas volt.:)
Fél 5-körül értem haza, volt még annyi lélekjelenlétem, hogy a taxival elmentem még a benzinkúthoz Nemzeti Sportért, így ezt a sétát már nem kellett megejteni...:)
---
Vasárnap. Regenerálódás, pihi. Elég hamar felkeltem, aztán tesómékkal pizzát rendeltünk, Forma-1-et néztünk, amin sikeresen elaludtam...:)
Véget ért a foci NB1, az ETO az utolsó meccsen 2-0-ra nyert Pápán, de ezt a meccset nem adta a tévé. A Debrecen veretlenül bajnok, az ETO bronzérmes, de az ismert bünti miatt az Európa Liga ezúttal kimarad....
Néztem még úszó EB-t, fantasztikusan teljesítettek a fiúk-lányok...:)
---
Hétfőn kimentem Écsre. A szökőkútnál egy koldusgyerek kifejezte "őszinte részvétét" járásom miatt, de tudtam viszonozni gesztusát, ugyanis aprópénzét mutogatva közölte, hogy "arra sem elég, hogy a seggét kitörölje vele..." 
A vidékiben nagyon durva volt, a kisebbség volt többségben, szotyiztak, hőzöngtek, komolyan féltem...:/
Otthon degeszre ettem magam spenóttal. Aztán kb. 2-től fél 6-ig aludtam, és este visszajöttünk Győrbe. 
Jaj... Eurovíziós Dalfesztivál: huszonvalahányadik lett a Compact Disco. Újfent bebizonyosodott, hogy itt nem a dalok számítanak, hanem egyfajta "országszimpátia-szavazás" történik...:)
Jövőre vagy a.) el kéne felejteni az egészet, és nem indulni b.) lehetne mondjuk olyan, hogy a 100 tagú cigányzenekar zenéjére MC DC rappel, és egy csaj angolul vokálozik. Az elég ütős produkció lenne...:)
---
Kedd-szerda. Meló. Nem unatkoztam, elég pörgős napok voltak Emellett voltak tanulságos "fennforgások" is, ezekről inkább nem írnék...:)
Délutánonként ha jól emlékszem nem történt semmi érdekes, mármint pihi, tévé, facebook, ennyi....:)
Csütörtök. Meló után plázáztam, adtam fel lottót. 
Ja, és az előző posztban említett plusz öt nap szabimból mára kikértem egyet.
Délután 2-kor temetésre megyünk Anyuval, előtte oda tudok menni hozzá a munkahelyére, megnézni az új irodáját, meg előtte talán Meki, csak nem találom a kedvezmény-kuponjaimat...:/
Este barátságos focimeccs a tévében, az EB-re készülő csehek otthonában játszunk. 
Hétvégére még semmi konkrétum nincs, Győrben leszek végig, bátyám valószínűleg jön, majd valamit rögtönzünk.
Meg jó lenne valami beülős-beszélgetést összehozni. Valakivel-valahol. 
Szóljatok nyugodtan!;)
Holnap pedig a tervek szerint egyfajta különkiadással jelentkezem!;)
Mára ennyi.
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: