2012. június 23., szombat

Négy. Öt. Huszonkettő.

Már többször meséltem Neked, hogy annak idején komoly szereped volt abban, hogy ez a blog elindult. 
Most pedig abban, hogy még íródik. 
Éppen ezért szinte már hagyomány, hogy minden évben megemlékezem a születésnapodról egy bejegyzésben.
És ez már a negyedik. Komoly, nem?:) És már öt éve ismerjük egymást... 
Hihetetlen, hogy rohan az idő.
Azt terveztem, hogy elolvasom az eddigi születésnapi posztokat, csak hogy ne ismételjem önmagam. De nem olvastam újra semmit, írom azt, ami itt és most eszembe jut.
Furcsa ezt mondani, de sok mindent "végigcsináltunk együtt". 
Szerintem Te tudsz rólam a legtöbbet. És örülök annak, hogy ez így van, jó helyen vannak azok a titkok.:)
Már jó ideje nem gondolok arra, hogy "írnom kellene Neked, hogy fussunk össze valahol valamikor."
Nincs rá szükség. 
Amikor "úgy van", úgyis megtaláljuk egymást, legyen szó egy jó vicc elmeséléséről, az emberi hülyeség kibeszéléséről, vagy csak úgy szimplán egy "unaloműző pötyögésről."
Az összefutás pedig jön magától, ezt az élet már nem egyszer bizonyította.:)
Nélküled nem lennék az, aki, és része vagy az életemnek. Egy nagyon fontos része.
És ezt csak megköszönni tudom Neked.
Jaj, de nagyon szentimentális vagyok...
De vállalom.:)
Isten éltessen sokáig születésnapod alkalmából!:)

Nincsenek megjegyzések: