2012. június 9., szombat

Vizesember

Azért a fene vinné el, hogy hétköznap alig bírok felkelni, ilyenkor meg fél 7 magasságában kidob az ágy, pedig még bőven aludhatnék... :/ :)
Na, szóval múlt hét péntek. Először a Mekibe mentem, felhasználtam egy ilyen kedvezmény-bónt, és nagyon finomakat ettem. Csak éppen még így is elég drágán, ugyanis még nem fogadják el az Erzsébet-utalványt, nekem meg a másikból már nem volt...
Nem baj, nem volt ez rossz.
Előtte láttam cigányasszonyt Merci motorháztetejéről tízóraizni, meg egy gyengénlátó nénit elkísértem a zebráig, holott az úttesten akart átmenni, szóval elég komoly volt... :)
Aztán megnéztem Anyu új irodáját. Hát még eléggé ideiglenes állapotok vannak, nem beszélve arról, hogy a "megközelíthetőség" felér egy labirintussal... :)
Ezután volt a temetés... :(
Majd Anyuval elmentünk bevásárolni, utána én Győrben maradtam, tévében megnéztem a cseh-magyart. Nyertünk 2-1-re, két kapuralövés, két gól. Dzsudzsákot sok magyar (!) netes fórumon elmondták mindenféle sportszerűtlen bunkónak, pedig csak lőtt egy szemfüles és teljesen szabályos gólt...
---
Hétvége. Szombaton az égegyadta világon semmi nem történt. Csak újságért hagytam el a lakást, amúgy pihengettem. És "kreatívkodtam" a konyhában: főztem tojást!:D
Vasárnap: kézilabda EB-selejtezőn a válogatottól is elbúcsúzott Pálinger Kati... Hiányozni fog nagyon...
Füstlit főztem! Majdnem telefonos segítséget kértem, nem fogtam fel, hogyan lehet a leírásnak megfelelően "csomagolásában főzni". De aztán megoldottam, és egész finom lett...:)
Olvastam a HVG-ben egy nagyon tanulságos cikket. Az volt a lényege, hogy talán mégsem rasszista nemzet a magyar, mert Radics Gigi személyében nem először nyert roma származású induló tehetségkutató versenyt.
Aztán jön a fordulat: mégis egy utolsó-mocsokszemét-rasszista bagázs vagyunk, mert azt gondoljuk, hogy Gigi győzelme példa lehet a többi roma számára: tehetséggel és szorgalommal sokmindent elérhetnek.
Pedig nem, mert elnyomjuk őket...
Őőő.... Lépcsőházunkban számlatartozásai miatt kiköltöztettek egy roma nőt és édesanyját az önkormányzati bérlakásból.
Ki kapta meg? Ki költözött a helyére? A hölgy volt élettársa... Hogy azt az elnyomó mindenit a világnak... Pff... :D
---
Hétfő. Az alsó szomszéd leányzótól jött egy telefon, hogy valószínűleg csőtörés van nálam, mert kívül vizes a falam, és az ő fürdőjük is "foltosodik".
Kollégám hazadobott, megnéztük. Hívtam szerelőt, aki "majd valamikor délután" megnézi.
Visszamentünk melóba, 11.40-kor jött a telefon, hogy a közelben van...
1-re hazamentem Anyuval, szerencsére "csak" egy csaptelep volt meglazulva, azt megjavította. Az árban is sikerült megegyezni... :)
Aztán beszámoltam a lányoknak a fejleményekről, a temetés óta most beszéltünk először.
Itthon ebéd a késői nagy izgalomra, majd 3 óra csendes pihenő, aminek köszönhetően este nem bírtam elaludni, másnap reggel meg felkelni... :)
Ja: este magyar-ír 0-0, úgy, hogy szerintem gólokkal kellett volna nyernünk...:)
---
 Kedd. Különböző okok miatt kb. hárman-négyen állítottak meg reggel útban az irodába menet. Volt, akinek a blogom tetszett, volt akinek a borostám...:) Egészen megilletődtem...:)
Hosszú napot tartottam, be kellett hozni az előző napi mínuszokat, este 6-ig voltam, a főnök dobott haza... És kurvásul fos szeles idő volt... Már bocsánat...:)
---
Szerda. Tesómék hazajöttek, de még nem találkoztunk, csak telefonon kommunikáltunk. Átlagos nap, meló után itthoni punnyadás.
Csütörtök. Bátyámék segítségével feltöltöttem így EB és olimpia előtt ásványvíz-, és sörkészleteimet. Szomjan halni biztos nem fogok, max. éhen, az azért más...:)
Aztán lakógyűlés. Izgalmas témák, együttműködő lakók, nagyon érdekes volt. Vagy mégsem?XD
Utána tesómék elindultak, Anyu meg itt aludt. Dumáltunk ettünk finomat, aztán alvás.
---
Pénteken már nagyon hétvége-hangulat uralkodott. Németeknél ugye hosszú hétvége, így viszonylag nyugis nap volt, tudtam "egyéb", adminisztratív dolgaimat végezni. Értsd: rendet raktam az asztalomon.:)
Úgy volt, hogy meló után találkozunk egy kolleginával, ez elmaradt. Így aztán itthon voltam, foci EB-t néztem, és a hangulat kedvéért a két meccs alatt megittam egy, azaz egy doboz sert.:)
Egész jó volt az első két meccs, csak a riporterek teljesítménye volt -diplomatikusan fogalmazva- a kritikán alulihoz közeli.
Ja, és a szakkomentátor szovjet csapatról beszélt, 2012-ben!:O :D
Az orosz-cseh meccset egyébként elaludtam. Végérvényesen kiderült: kinőttem abból, hogy az ágyban fekve nézzek meccset, ki kell ülnöm fotelba, vagy állni a tévé előtt, vagy nem tudom, mert ez így teljesen esélytelen...:)
---
Hétvége. Először is: de jóóó!:)
Nem csinálok semmit. Mindjárt elmegyek lottót feladni, meg boltba.
Aztán itthon döglés, unalom: rendrakás, tévé, net, PlayStation, meg jövő heti németórára is készülnöm kéne picit!:)
Meg foci EB, és Forma-1.
És ennyi lesz.
És jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: