2012. május 26., szombat

Pünkösd, királyság

Pár héttel ezelőtt épp melóból jöttem haza, és behívtál hozzátok egy sörre. Nem fogadtam el a meghívást, mert fáradt és éhes voltam, de megbeszéltük, hogy valamikor mindenképpen bepótoljuk...
Ezt a sört már sajnos soha nem fogjuk tudni bepótolni...
Fantasztikus ember voltál, nagyon fogsz hiányozni, Nyugodj Békében!
:(
---
Még a pénteki meccsről egy aranyos történet: nem tudtam milyen idő lesz az este 8-kor kezdődő meccs alatt/után, így 9-es számú Böőr Zoli-mezemben indultam el, plusz a derekamra kötöttem egy pulcsit. Aztán a második félidő közepén öltözködni kezdtem, felvettem a pulóvert, András barátom nem hagyta ki a ziccert:
-Mi van Gábor, libaböőr?
Kész.:) Az más kérdés, hogy a Böőr-mez lehet, hogy hamarosan nyugdíjba vonul, de erről majd írok, ha aktuális lesz...
---
A szombat alapvetően borzalmas nap volt, de igyekeztem a "lehető legjobbat" kihozni belőle.
A plázában voltam, Katának vettem szülinapi ajándékot, adtam fel lottót és tippmixet a Lipótiban, és persze "beújítottam": AXE helyett adidas arcszeszt választottam. Na, hogy ez rajtam kívül senkit nem érdekel, az is biztos...:P
Ja, és tudom, vagyis sejtem, hogy ki az ismerős pultoslány a Lipótiban egy volt tanítvány cimbora ex-barátnője. De ez nem biztos...:)
Aztán délután Anyu bejött a porszívóért, este meg BL-döntőt néztem. Vagyis átaludtam- részben. A Rendes játékidőben esett két gól még megvan, a kihagyott tizenegyest, és a hosszabbítást viszont már csak a vasárnapi ismétlésben láttam...:)
Viszont az zseniális, hogy Manuel Neuer, a Bayern kapusa is rúgott tizenegyest. Belőle tuti nem készült Petr Cech...:)
---
Jesszus... Vasárnaphoz felírtam a kis cetlimre, hogy lagzi... :O Ja igen: német nyelvű esküvői meghívót kell szerkesztenem, ahhoz nézegettem anyagot...:) Meg takarítottam, pihentem, tévéztem, ennyi volt kb.
---
Anyu most kivételesen hétfőn aludt bent Győrben, és igen, volt bundás kenyér is..:P
Két trükköt is sikerült kidolgoznom a szundi-üzemmód kicselezésére: vagy nem az ágy mellett hagyom a telefont, és akkor mindenképpen fel kell kelnem, hogy kinyomjam, vagy pedig egy jó fél percig hallgatom az ébresztő zenét, és annyi elég, hogy összekaparjam magam, és felkeljek...:)
Ehhez képest kedden Anyuval sikerült elaludnunk, a telefon ugyanis kikapcsolt, és nem ébresztett, sutba vágva miden egyes stratégiámat...:)
---
Sokan mondják, hogy hajlamos vagyok "túlspilázni" ezt a "mozgássérült vagyok"-című történetet. Ez nem kizárt, de azért vannak tényleg fura dolgok.
Egyik reggel egy nagyon aranyos - még ha állítólag nőre "nyálas" ilyet mondani...:) - kolléganőm át akarta nekem adni a helyét egy padon.
Pár hónapja még görcsöltem volna ezen, hogy "jaj, biztos nem vesz pasi-számba, nem tekint férfinak...",  meg stb. 
A fenét. Ez egy nagyon kedves gesztus volt tőle, segíteni akart. Az más kérdés, hogy eléggé "természetellenes" dolog, hogy egy huszonéves lány átadja a helyét egy harmincvalahány éves srácnak...:)
---
Nem lesz sportközvetítés-adó a foci EB és az olimpia alatt a kocsmárosoknak, vetítés-szervezőknek. A sportszerető emberek érdekében az MTVA átvállalja a felmerülő költségeket... Annyira "aranyosak"...:)
---
Döntős az Eurovíziós Dalfesztiválon a Compact Disco. 
Hurrá, Hajrá!:)
Rajtuk kívül csak az oroszokat és az osztrákokat láttam, hát... elég "vicces" produkciók voltak...:)
---
Csütörtökön bevásárlás, tegnap meg péntek.:) Reggel elaludt az újságoscsajszi, nem volt nyitva, mikor odaértem, a kisboltban vettem Sportot. 
Már közeledett a busz, amikor az időközben érkező újságos futott felém egy Nemzeti Sporttal. Jó fej volt, de időben szóltam, hogy nem kell még egy...:)
-
Háromfogásos ebéd 890 forintért, házhoz szállítással. Tegnap utoljára. A tulaj azt mondta, hogy túl sok vele a "fakszni", így befejezi... Nem tudom, mi lesz ennek az alternatívája, nincs kedvem visszatérni az 1200 forintos rántott sajtokhoz...:/
Egyedül a magam kedvéért meg tuti nem tanulok meg főzni...
Egy kedves hölgyemény társaságában nyilván más lenne a szitu...:)
-
Kaptam egy e-mailt a munkaügyes kolleginától, hogy mivel megváltozott munkaképességű vagyok, és a besorolás szerint 50%-os, júliustól az új munka törvénykönyve szerint plusz öt szabadnapra leszek jogosult...:) 
Kúúúl...:) Pont annyit vettem ki eddig az idén, szóval teljesen jó...:)
-
Délután pláza, lottó/tippmix/kávé. A múlt heti tippmixen szinte az összes meccs bukó volt, most a Barca kupagyőzelme után még áll a vár...:)
Meg zenét hallgattam, és élveztem a jó időt a napon...:)
Itthon tévéztem este, Anyu meg névnapi buliban volt... Fordult a kocka...:)
---
Ma majd megyünk egyet Sparba, még az esti bulira kell vennem ezt-azt. Tegnap egyébként Lui cimbora írt egy SMS-t, hogy "már Katáéknál vagyok-e". Rosszul emlékezett a dátumra... És a frászt hozta rám...:)
Délután még lehet, hogy találkozom "Valakivel", aztán készülődés, este party ugye Katáéknál, hosszú idő után lehet, hogy eljutok táncitáncis helyre is...:)
---
Holnap regenerálódok, majd délután F1 Monaco GP, meg Pápa-ETO tévében. 
Utána meg a tervek szerint kimegyek Écsre, hétfőn Anyuval jövünk vissza...:)
Aztán majd mesélek.
---
Mára ennyi.
Tudjátok mit? Ne legyetek jók, de mindenképpen vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: