2012. május 1., kedd

A galaktikus székelykáposzta

Hm... Negyedik nap a hosszú hétvégén. Nem is tudom, mikor pihentem ennyit utoljára egyhuzamban. De tudom: Karácsonykor. De az azért valamennyire "más"...:)
Akkor hát kb. ott tartottam, hogy vasárnap. Napközben nem voltam sehol. Este meg ugye ETO-meccs volt, amit rájöttem, hogy jó lenne valahol társaságban megnézni, nem pedig itthon egyedül.
Fel is gyorsultak aztán az események. Gergő kollégám felhívott, hogy óriási meglepetésre Sopronban nyert, így bajnok lett az Uni Seat Győr női kosárlabdacsapata.
Ezt az örömhírt persze azonnal meg kellett osztanom Harcsás Gege barátommal. Szó szót követett, és kiderült, hogy épp Győrben lévő barátnője csajos programot tart, azaz akár együtt is megnézhetnénk valahol a meccset. Így aztán a Laposon kötöttünk ki. Kecskemét-ETO 2-0. Tehát kikaptunk... A kecskemétiek egy eléggé véleményes tizenegyessel szereztek vezetést, nekünk pedig megvoltak a helyzeteink, de még fél méterről (!) sem sikerült a kapuba találnunk. Nem játszottunk rosszul, de azért ugye nem jár pont...:(
Azaz öt pont a hátrány a Debrecen ellenében.
Ami sok, rengeteg, még úgy is, ha esetleg jövő vasárnap megverjük őket, utána héten pedig megyünk Fehérvárra, ami pedig egyenesen gyilkos lesz.
Egyébként jó kis meccsnézés volt, eldumáltunk Gergővel, utána meg csatlakoztak a lányok is, este 9-kor jöttünk el a partról, az utolsó 4 napozóágyról. Mert megtehettük...:)
Este még itthon Barca-meccset néztem, 7-0-ra nyert a csapat idegenben, a Rayo Vallecano otthonában.
---
Hétfő. Teljesen átlagosan indult a nap. Lementem sportért, döglöttem, aztán takarítottam. Anyu virágtartónak használva hazavitte a felmosóvödröt, így "koleszos módszerrel" mostam fel: 2 pohár vizet szétlocsoltam a járólapon...:)
Aztán "élményfürdő": kád, Nemzeti Sport...:)
Nem is tudom, hogy írjam le: pucéran fekszem a kádban, lapozom az újságot, és megjelenik egy "női csapatkép". Nem is tudom, talán a Vasas bajnok női röplabdásai. És szégyenlősen "összerezzenek". Komoly, nem? XD
Aztán ebédeltem: székelykáposzta...
Pff...
Eredetileg a nappaliban akartam ebédelni, aztán mégis konyha lett belőle.
A konyhaszekrény tetején van egy tévé meg DVD-lejátszó. Gondoltam szépen nyugodtan megkajálok, és megnézem a Király Gábor DVD-n. Aztán amikor Király magyar bajnoki meccseiből mutattak emlékezetes pillanatokat, elhangzott a "régi ETO-stadion" kifejezés.... Amire persze felkaptam a fejem, a telefonom pedig a székelykáposzta szaftjában landolt...
Azonnal kikaptam, megtöröltem, megszárítottam, mit tudom én... Tulajdonképpen minden működik rajta... "Csak" a hangszóró és a mikrofon nem. Vagyis zenét hallgatni csak fülhallgatóval tudok rajta, de furcsa módon ha hívnak, akkor "cseng". Csak nem hallják amit mondok.... Úgy meg mint tudjuk egy telefonnak nem sok hasznát lehet venni...:(
Egyébként meg kurvára felhúztam magam. Nem azért, mert most nem tudok facebookozni, vagy Veszprémben a kézimeccsen fényképezni... Hanem egyszerűen akkora balfasz vagyok, hogy az hihetetlen... Akkora szarságokat tudok összehozni, hogy az durva...
Voltam két telefonszervizben, meg a szolgáltatómnál.
Az egyikben azt mondták, hogy nem vállalják a javítást, vigyem be a márkaszervizbe, ott simán és viszonylag olcsón megjavítják.
A másikban azt mondták, hogy nem vállalják, a javítást, és márkaszervizbe se vigyem be, mert 6-10 ezer forintot elkérnek, és rosszabb lesz, mint volt...
A szolgáltatónál pedig azt mondták, hogy a netelőfizetés pörög, így jártam. Márkakereskedésbe ne vigyem be, de csütörtökön egy olyan srác fog dolgozni, aki tud hozzá szerezni alkatrészt. Valószínűleg....
Mi a f*szt csináljak?
Halvány lila fogalmam sincs...
---
Sóhaj.
Aztán Zsófival és Gergővel beültünk a Segafredoba, dumáltunk egy jót, sok minden szóba került, elég sokszor a sport is, szegény Zsófi mégis viszonylag jól viselte a megpróbáltatásokat...:) Ja: és valószínűleg  újabb emberkét "térítettem meg" almafröccs-ügyileg...:)
Aztán Spar: befelé-kifelé jelzett nálam a riasztó, jött is a biztonsági őr, de talán látszott rajtam, hogy nem vagyok egy bolti szarka alkat, így elengedett- egyébként tényleg nem vittem el semmit...:)
Itthon még késsel elvágtam a kezem, alig vártam, hogy vége legyen a napnak...
Belenéztem a Manchester City-Manchester United meccsbe, aztán alvás...
---
Ma. 
Délelőtt PlayStation, aztán ebéd, utána megnézem a Senna életrajzi DVD-t, ha már ma van a halálának a 18. évfordulója...:(
Akartam menni élményfürdőbe, de ez nem fog menni: amikor mezítláb voltam a papucsban, a csavar/patent ami benne van, "ráégett" a bokámra, és úgy fáj, hogy konkrétan betakarózni sem tudok...
Ez megint egy olyan rejtély, hogy képtelen vagyok rájönni, hogy csináltam...
Mindegy, majd megoldom, majd elmúlik...
---
A héten mobilszervizekbe futkosok, talán lesz egy német is, szombaton meg Veszprém, BL-döntő. És simán lebeszéltem arra  a napra egy fordítást...:/ Azt most sajnos le kell mondanom...:)
Vasárnap meg ETO-Debrecen, de ezt már írtam...
---
Na de mára azt hiszem ennyi elég is lesz belőlem.
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok! 

Nincsenek megjegyzések: