2012. május 7., hétfő

On tour Veszprém 2012- 2. rész

Szombaton viszonylag hamar indultam ki a vasútállomásra. Tök jó volt a hangulat, mármint szép volt az idő, tele volt a város emberekkel, szóval jól indult a nap.
A legtöbben persze ballagásra mentek, még nem Veszprémbe, de azért már találkoztam olyan bácsival, aki mondta, hogy ők csak később, kocsival indulnak.
A jegyek megvétele után resti, és ser. 
Aztán vonat, és ser.:) Meg persze szendvics, és éneklés, dudálás, beszélgetés minden mennyiségben. 
Volt a kocsinkban egy kb. ballagásról hazatérőben lévő leányzó, aki látszatra nem volt túl lelkes a jelenlétünktől, de azért amikor búcsúzóul neki is dudáltunk, már mosolyogva integetett...:)
Meg volt egy apuka, aki visszafordult a kislányával a WC felé vezető úton, megijedt tőlünk. Azért utánuk mentünk, és megnyugtattuk őket, hogy nem vagyunk huligánok...:)
Veszprémben aztán azonnal "törzshelyünkre hajtattunk" taxival. Egész jó volt a hangulat, rendeltünk pizzát, egy másik asztaltól pedig meghívtak minket egy kis házi vegyes pálinkára. Ez mondjuk annyira nem esett jól, és most kicsit hosszabb volt a csarnok felé vezető út, mint az elődöntő alkalmával, de azért odaértem...:)
A meccsen a hangulat fergeteges volt, tényleg óriási élmény...
29-27-re nyertünk, Görbicz fantasztikusan játszott, és Lunde is parádézott a kapuban. A 2 gól különbség persze roppant kevésnek tűnik, de azért nem reménytelen a helyzet. Ha már pozitívumot akarnék keresni: két gól előny az szinte "semmi", szóval végig harapni kell, és nem szabad kapkodni, főleg nem elbizakodottan játszani.
Mert kétségtelen, Podgoricában pokol vár a csajokra...
Hazafelé szurkolói busszal mentünk, sikerült felkérezkedni. Én személy szerint a lépcsőn ültem, de ezzel nem volt semmi gond.
Azzal már annál inkább, hogy csak egy 2 perces boxkiállást csináltunk egy "susnyásban", ahol persze nem tudtunk folyadékot magunkhoz venni...
A Praktikernél szálltunk le, onnan elsétáltunk a Smukihoz. Ahol már olyan szomjas voltam, mintha egy sivatagban mászkáltam volna...
A sört már nem kívántam, így 2 üveg mentes vizet fogyasztottam el. Hihetetlen... Mármint ott meglepő...:)
Az utolsó 14-essel mentünk haza, még picit tévéztem, netes fórumokat olvastam, aztán alvás...
Tegnap délelőtt regenerálódás, aztán benzinkút Sportért, na meg virágbolt Anyák napi virágért....:)
Ebéd után jött egy cimbi, akinek fordítottam, aztán lassan elindultunk a stadionhoz.
2-1-re kikaptunk a Debrecentől, de ez sajnos már nem bajnoki döntő volt, azt már múlt héten Kecskeméten elbuktuk...:(
Nem játszottunk túl rosszul, 2 potyaszagú gólt kaptunk, de a Loki 27 meccs óta veretlen, nekünk ez volt a hatodik vereségünk, szóval nem nagyon van miről beszélni...
Kb. 10 ezren voltunk kinn a meccsen, jó volt a hangulat, nekem is több olyan ismerősöm kint volt, aki amúgy nem szokott kijárni...
Hazafelé már itthon sikerült leesnem egy lépcsőn, ráestem a bokámra, azzal a lábammal, amit már amúgy is kidörzsölt a cipő... Szóval pazar érzés...
Este Anyuval, tesómmal, és sógornőmmel tévéztünk, beszélgettünk, és este 9 körül szalonnás rántottát ettem... Pff nesze neked sörhas...:O :)
Aztán ma nem mentem dolgozni, rám fér a pihenés, és nem győzöm hangsúlyozni, hogy NEM a sör miatt...:) De tényleg nem...:)
Reggel felkeltem, amikor Anyu indult dolgozni, kávéztunk, nyitottam neki kaput, aztán olyan háromnegyed 9-ig aludtam...
Tesómékkal megnéztük Michelisz Norbi tegnapi hungaroringi WTCC-futamgyőzelmét, utána a tegnapi ETO-focit, délután meg a veszprémi kézimeccs jön...
Még fodrászhoz kéne lemennem, ha lesz hozzá energiám, de nagyon fáj a bokám...:/
Anyu "új munkahelyét", mármint új irodáját sem nézem meg ma...
Holnap pedig már meló...
Hétvégén persze újabb sport-dömping: Forma-1, meg Fradi-KEK-döntő, vasárnap pedig F1, Vidi-ETO, meg BL-döntő visszvágó...
Az a hétvége sem lesz egyszerű úgy érzem...
Na mára ennyi...
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!;)

Nincsenek megjegyzések: