2012. május 19., szombat

Nem is annyira sovány vigasz

Ott tartottam, hogy hétfő. Nem mentem dolgozni, itthon "nyalogattam sebeimet". Magam sem voltam biztos benne, hogy ez túl jó ötlet, majdnem mégis bementem, de aztán mégsem... Na, ez így értelmes lett...:)
Aztán egy kb. 11-től fél 4-ig tartó alvást sikerült produkálnom, ez pedig igazolta, hogy rám fért ez a "relax-nap".
Egy kis PlayStation azért belefért, az volt hétfőn a legaktívabb cselekedetem...:)
---
Kedden már mentem dolgozni. Jó is volt emberek között lenni. Javult is a kedvem, meg aztán tényleg "voltak páran, akik hiányoztak"...:) Annyira azért nem sokan...:)
Este meg egy német focimeccset néztem, Fortuna Düsseldorf-Hertha BSC. Akkora balhé volt, hogy el sem hittem. Több részletben kb. fél órát állt a játék...:O
Hari Barátomnak "hála" ráakadtam egy youtube-videóra a Városháza előtti meccsnézésről, amiből Gergő még egy fényképet is "varázsolt", hát tényleg nem tudtam, hogy sírjak-e, vagy röhögjek...:)
---
Szerda. Este a kézislányok valamennyit "köszörültek a csorbán":  a bajnoki döntő harmadik meccsén egy góllal győztek a friss KEK-győztes Ferencváros otthonában, és sorozatban ötödször lettek magyar bajnokok.
Megtaláltam a kábeltévé kínálatában a Sportklubot, így meg tudtam nézni a meccset élőben, Léderer Ákos "értő" kommentálásával. Jaj de mennyire rühellem én azt a faszit...:)
Az egész országos (sport)médiában elég komoly ETO-ellenes hangulat uralkodott/uralkodik, kalkuláltam is egy vereséggel, de azért csak hozták magukat a lányok. Sovány vigasz- mondhatnám, de én azért örültem...:)
Hülyén is vezették a bírók a meccset, gyatrán is játszottunk, de Pálinger Kati egy időntúli hétméteres kivédésével zárta pályafutását, nem szívbetegeknek való meccs volt....:)
"Ami nem megy, azt nem kell erőltetni!"- üzent a Fradi-tábor egy barátságos drapériával az ETO-(sok)nak. Hát igaz: valahogy képtelenek nyerni "ellenünk"...:P
---
Csütörtök. Kiscsaládom kisebbik fele hozta szokásos lökött formáját...:)
Még szerdán úgy volt, hogy Anyu feljön hozzám, mert Écsen felújítási munkák zajlanak, és az itteni porszívó kisebb, könnyebben mozgatható, mint az övé. De szerdán nem tudott eljönni érte, mert tele volt a kocsi "építő-anyaggal".
Ehelyett csütörtökön jött. A porszívóért. Siettem is haza, hogy segítsek levinni. Aztán ideért, beszélgettünk, hozott pár dolgot, ezt-azt meg összekészített, hogy hazavigyen... Aztán otthonról hívott, hogy a porszívó meg itt maradt...:D
Hihetetlen, mit nem tudunk alkotni néha...:)
---
Péntek. Este a változatosság kedvéért ETO-focimeccs volt, de csak 8-kor. Nem léptem le előbb melóból, nem is akartam, rengeteg dolgom volt...
Negyed 7-kor elindultunk a Stadion felé. Ittunk egy sört, majd az ETO Parkban megtekintettük az ETO-múzeumot... Hát ha az az, amit annak véltünk, akkor elég gyatra jelen állapotában... Pár kupa, mez, meg három újságkivágás....
A drukkerkocsma még mindig nem nyílt meg, pedig már vagy fél éve "nyílik a következő hazain"...:)
De a legnagyobb: egy ismerős hotelban dolgozik, és van náluk egy német fazon, aki az Audi-gyárépítés miatt van Győrben. Ő nagy focibuzi, de mondta ismerősömnek, hogy nem tud venni ETO-mezt az ETO-parkban...
Mondom ez lehetetlen, majd rákérdezek. És... Figyelj! Az ETO Parkban lévő ETO Shopban nem lehet ETO-mezt venni, mert az Puma-márkabolt, nem pedig ETO Shop. Hiába van az ETO Parkban, és hiába játszik az ETO Pumában: melegítőt, szurkolói pólót lehet venni, de mezt nem. Azt telefonon kell rendelni az ETO szurkolói kordinátoránál...:)
Tudtad követni?:D
A meccsen egyébként 3-0-ra nyert az ETO a Pécs ellen, de rém gyenge meccs volt. Volt meg  nem adott szabályos pécsi gól, ajándék tizenegyes, Koltai-bombagól... Nem unatkoztunk...
És mivel ez volt az utolsó hazai meccs a szezonban, elbúcsúztattuk az évadot, jövő héten nem megyünk el Pápára...
Azért remélem az EB alatt egy-két meccsre majd sikerül összefutni...
---
Hazatérve borzalmas hírt olvastam facebookon, nem tudom, mi és hogyan történt, de még mindig nem vagyok képes elhinni, döbbenet...:(
---
Hétvégén Győrben maradok, teszek egy pláza-túrát. Szülinapi ajándék-vásárlás, lottó, és kipróbálom ezt a CBA-"kifőzdét", állítólag nem rossz a kaja.
Amúgy relax, takarítás, BL-döntő.
Holnap kb. ugyanez, nyilván BL nélkül...:)
---
Na de mára ennyi is voltam.
Jók legyetek, vigyázzatok magatokra!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: