2012. január 3., kedd

Ez volt 2011

Apró bevezetésként csupán annyit, hogy Eszti kollegina szavaival élve ma amolyan "beszoktatónapot" tartottam, ennek megfelelően 2-kor le is léptem. De a körülményekhez képest elégedett voltam magammal, végeztem hasznos munkát- is, meg persze volt élménybeszámoló, röhögcsélés, miegymás is...Azért a lányok nagyon hiányoztak...:( :)
---
Na szóval ilyentájt szoktam amolyan évvégi visszatekintést rittyenteni. 2011... Egy évből általában egy családi örömhír, egy nyaralás, egy szerelem, vagy valami ilyesmi szokott a meghatározó élmény lenni. Most ez sajnos nem így van. Ha évek múltán visszagondolok a 2011-es évre, mindig is a március eleji események fognak eszembe jutni...
Máig a fülembe cseng Anyu hangja, ahogy a telefonban elmeséli, mi történt a szomszédunkban. Aztán persze a miértek keresése, az őrület a faluban és a médiában... Mostanra pedig az állandó visszaemlékezés, és a kitörölhetetlen emlékek....
Döbbenetes, ép ésszel felfoghatatlan, mindenesetre annyit tanultam a történtekből, hogy mindenki a saját dolgával foglalkozzon, és bizony újfent megerősítést nyert a tény: egyes problémák nagyon is relatívak tudnak lenni...
---
Utazások, nyaralások: a nagy büdös semmi... Se külföld, se Balaton, se Hungaroring, semmi nem volt...
A legmesszebb idén asszem Debrecenben voltam ETO-meccsen, a többi nagy utazás is etárgyban történt, nem számítva persze a Sopront, Anyu-látogatásokat a szanatóriumban...
Ez így elég szegényesen hangzik, azért igyekszem idén javítani...:)
Ja: az osztálytalálkozó mindenképpen említést érdemel, nagyon jól sikerült, még ha csak Mosonmagyaróváron volt is...:)
---
Sport. Hm... Az ETO második féléves szereplése igencsak emlékezetesre sikeredett, most tényleg jó volt győri focidrukkernek lenni. Remélem, a srácok tartani fogják a jó formát, és akkor szép tavasz elé nézünk.
A kézislányoktól a BL-szereplés, a kiesés az Itxako ellen igencsak csalódást keltő, de idén lehet javítani. Azzal, hogy a Fradi elnyerte az Év csapata címet, kaptunk egy nem kis fricskát is, most már csak dacból is illenék nagyot domborítani ebben az évben...
A kézilabda VB-selejtező a németek ellen Győrben nagy élmény lehetett volna, örültem annak, hogy ott lehettem, a végkifejletnek már kevésbé...
Forma-1: na ja, Kubica elég hamar "kiszállt" az idei versenyzésből, és a Red Bull egy elég unalmas szezont nyert meg.
Ennél talán csak jobb jöhet, Kimi visszatérése már önmagában ezt támasztja alá...:)
---
Hm....
A "munka frontján" szerintem jól alakultak a dolgok, elég eseménydús, viszonylag tevékeny évet hagytam a hátam mögött...
Mindamellett erőteljesen kacsingatnék külföld felé, de ahhoz elég lusta vagyok, és kicsit tartok is tőle...
Az év második felében a németórák is szépen beindultak, szinte minden délutánom be volt táblázva, most még a téli szünetünket töltjük.:) Folyt. köv. jövő héttől, lassan új jelentkezőkkel is.
---
Politika. "Ki az a hülye, aki ilyen nyolc év után az MSZP-re szavazott?"-tette fel a kérdést egy ismerősöm a 2010-es választások után.
"Ki az a hülye, aki 2014-ben ilyen 12 év után szavaz bárkire is?"-egészítem ki most én a felvetést. Igen, elvileg kormánypárti szimpatizáns volnék - de NEM elvakult Orbán-fanatikus...-, és nem ilyen kormányzást, és főleg emberi hozzáállást vártam a mai vezetőktől...
Kíváncsian, és félve várom (?) a folytatást...
---
Negatívum. Emellett 2011-ben egyértelműen a negatívumok közé sorolhatom egy bizonyos hivatal "impotenciáját", erről többet itt nem írhatok....:( :) Meg hogy a szemem kiszárad...Ez kurvára elviselhetetlen tud lenni...:@
---
A lányok, a lányok... Na igen... Aki ismer, tudja, hogy az utóbbi nem is tudom, hány évem két lány iránti idióta "epekedésemről" szólt.
Ezen már talán túl vagyok. Furcsa módon- vagyis nem is annyira furcsa, ki tudja...- egyikük az egyik legfőbb bizalmasommá, amolyan szűk 10 évvel fiatalabb fogadott nővéremmé vált-és ez nem elírás...
Másikuk is jelen van az életemben, barátok is vagyunk, magamban sikerült tisztázni a dolgokat, szóval nem fogok meghülyülni...:)
Ismertem meg új lányokat, építgetek új kapcsolatokat...
Mindazonáltal nem áltatom magam: ez a "csajozás-dolog" nekem egyszerűen nem megy, béna vagyok, tapasztalatlan, és idióta. Nagy valószínűség szerint egyedül fogok megöregedni, de most már nem fogok emiatt a kardomba dőlni, nem én lennék az első, sem az utolsó széles e világon.
Igen, és már 10 éve annak, hogy "felszedett" egy lány egy szilveszteri buliban...:O Mondjuk bár ne tette volna...Mindenesetre elég impulzív három hét lett belőle, egy ZS-kategóriás hollywoodi tragikomédia forgatókönyvét simán össze lehetne hozni belőle...:)
---
Facebook. Egy külön bekezdést megér.:) Sokak szerint sok vagyok, másoktól pozitív visszajelzéseket kapok. Mindenesetre szeretek facebookon bohóckodni, és a látszat ellenére igyekszem értelmesen is használni....:) És örülök neki, hogy azért van jó pár emberke, akit valamennyire ott ismertem meg először...:)
---
A jövő. Fogadalmat semmiképpen nem teszek.
A legfontosabb természetesen továbbra is az, hogy a lakást ne árverezzék el a fejem fölül. Emellett kissé mozgalmasabban kellene élni, úgy, hogy minden eddigi dolog is beleférjen.
A cigit meg le kéne tenni. Ez eddig gondolat szintjén sem fordult meg a fejemben, most erőteljesen filózom rajta.
Egyrészt baszott drága, és még drágább lesz, és ez a dohányzásellenes törvény is olyan "izé"...Dohányosként mondom: jogos, meg jó dolog, csak éppen kissé radikálisnak tartom, meg lehetett volna ezt valamennyire "ésszerűbben" is oldani. De ha már zéró-telerancia, akkor nem fogok amiatt nem bemenni egy kocsmába mondjuk, mert nem gyújthatok rá...
Ja, és persze senkitől sem várom, és kevesektől fogadom el a kontrollt: mármint ha magamnak megígértem, valamikor belevágok, akkor túl sok "zrikát" nem várok ebben a témában.
Szóval ez a fő cél, majd idővel nekiveselkedek, a többi pedig majd jön magától...
Jogsi jó lenne, meg angolozni jó lenne, szóval vannak ilyen "tervecskék".
Ja, és a blog természetesen folytatódik,vannak kérdőjelek a témában, meg most ez a heti egy bejegyzés ritmus valószínűleg állandósulni fog, de azért még egy darabig írni fogom.
---
És akkor a végső értékelés: tízes skálán mondjuk ötös. De az jó erős...
Nem a legjobb, de sajna elég sok negatív dolog történt...
És akkor reménykedjünk, hogy az idei év jobb lesz, bár sok mindenben kevés a valószínűsége...
Köszi, hogy végigolvastad ezt a mai posztot is!:)
Még egyszer Boldog Új Évet kívánok kedves mindnyájatoknak!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: