2012. január 20., péntek

Állatorvosi ló

Hogy már véglegesen visszatértünk az ünnepek utáni normál kerékvágásba, az is jelzi, hogy a héten megvolt az első németóra. Hosszú volt a kihagyás, mindketten elég idényeleji formát mutattunk, de azért jó volt újra tanítani.
A héten még a többi óra elmaradt, de jövő héttől tényleg belecsapunk a lecsóba.:)
Lesz két új tanítvány is, meg befutott egy némethez kapcsolódó "másodállás-ajánlat" is, amiről tárgyalgatunk. Ez egy elég érdekesen hangzó dolog, számomra viszonylag új terület. De óvatos duhaj vagyok, túl sok időt/energiát nem feccelhetek bele, mert a főállás a legbiztosabb/legfontosabb, főleg a lakáshitel mellett...
Kaptam a banktól levelet, valamiféle "hiteltartozó-adatbázis" jött létre, és azzal kapcsolatos adategyeztetés a téma. Nagyon vicces...:)
---
Németórák híján a hét fő csapásvonalát a labdajáték EB-k adták.
Az eindhoveni vízilabda EB-n három sima magyar győzelem a világbajnok olaszok, majd a hollandok és Macedónia ellen, a csajok pedig a briteket verték.
A szerbiai kézilabda EB-n két bravúrdöntetlen, az oroszok, és a bivalyerős spanyolok ellen úgy, hogy mindkét meccsben benne volt a győzelem esélye is. Ma a franciák következnek.
Egyébként a riporter, Deák Horváth Péter nagyon idegesítő, mindig a magyar szurkolókat fikázza, szerintem nem okkal...:/
A Real-Barcán viszont elaludtam. 1-1-nél...Aztán 2-1-re nyert a Barcelona, már meg sem lepődöm, papírforma...:D
---
ETO: Pátkai Máté az MTK-ból tuti jön, Böde Dániel Paksról valószínűleg nem. Leigazoljuk viszont minden valószínűség szerint az egyik legjobb lett játékost, akinek a neve most nem jut eszembe...Remélem, idővel azért megjegyzem. Tesz róla..:D
---
Forma-1. Ugye visszakerül a közvetítés a Magyar Televízióhoz. A hírek szerint műsoraikban szeretnék kerülni az RTL-nél megszokott bulváros vonalat, ami nagyon helyes.
Na most Bruno Senna, a háromszoros világbajnok Ayrton unokaöccse a Williamshez szerződött.
Az erről szóló riportban látszott egy bejátszás, amin Bruno a Williams '93-as autója mellett áll (a képen jobbra). A riporter azt mondta, hogy Bruno "pózolhatott nagybátyja autója mellett is". Na most Ayrton halála évében, 1994-ben versenyzett a Williamsnél, a bal oldalon látható autóval.
Túlélhető a baki, de miért mondanak olyat a szenzáció kedvéért, ami a Forma-1-et valamennyire ismerők számára egészen nyilvánvalóan NEM IGAZ? Ez nem bulvár-vonal?:)
Ja: a közvetítések alatt az egyik boxutca-riporter Bende Adrienn lesz. Aki anno szépségkirálynő volt, és a neten megtalálható egy vicces németnyelvű bemutatkozó videója. Igen: "Schwimmen, laufen, Flughafen...":) Hatalmas, klasszikus, németeseknek kötelező. EIN MUSS!:) Azért remélem, Schuminak nem fogja ezt mondani...:)
---
"Azért van velem jóban sok lány, mert tudják, hogy nincs esélyem náluk, így közel engednek magukhoz, mert túl nagy csalódás nem érheti őket."
Nem tagadom, minden bizonnyal van benne némi igazság. De azért bízom benne, hogy vannak olyan lányok is vannak, akik azért kedvelnek, amilyen vagyok...:)
Hm...Már írtam korábban, hogy alkatilag alkalmatlan vagyok a macsó szerepre: szép gyerek se vagyok, mozgássérült is vagyok, így nem állna jól nekem ez a szerep. Nem is vonz...:)
Ennek megfelelően engem a vagány, túl magabiztos(nak látszó) lányok nem is vonzottak. Jobban szeretem a "helyes aranyos" vonalat...:) (pedig állítólag egy lány nem lehet aranyos, csak egy kiskutya...:$)
Na, a tétel megdőlni látszik: nagyon bejövős egy igazi bombázó... De igen: tisztában vagyok az esélyeimmel, lehetőségeimmel...:)
---
Tegnap volt a születésnapom. Rengetegen felköszöntöttek, ami nagyon jól esett. Nagy lelkesedésemben kiírtam tegnap facebookra, hogy köszönöm, hogy ennyi ember gondolt rám. Ez így nyilván túlzás, mert az fb kiírja a születési dátumot...:)
Ez nem verseny, vagy dicsőség, hogy ennyien írnak. Én mindenesetre csak olyan embereket szoktam felköszönteni, akivel kapcsolatban valami közös személyes(ebb) élmény/emlék van. Látásból ismert emberkéknek nem szoktam írni. Csak egészen kivételes esetekben. :) Ez gondolom érthető...;)
Mindenesetre nagyjából tudom, kik a barátaim, kik állnak igazán közel hozzám...Nekik főleg és kiemelten köszönöm a kedvességüket...:)
Tegnap meló után Katával elmentünk egy helyre. Már távozóban vettük észre, hogy a "belső részen" még lehet dohányozni...:)
Pontos helyszínt nyilván nem írok, nehogy az ÁNTSZ elolvassa...:)
Ja: a telefonnal kezdünk összecsiszolódni, a lent említett problémákat nagyrészt sikerült orvosolni, a buta funkciókat kezdem megszokni, szóval kezdem megkedvelni a telefont.:) Főleg persze a rádió és a facebook miatt...:D
---
Állatorvosi ló. Akartam írni, hogy hetek óta nem fáj a szemem. Nem tudom, hogy ez az időjárásváltozásnak, vagy a monitorcserének köszönhető-e, de szerencsére sokat javult a helyzet.
Megint fáj viszont a benőtt körmöm...:/
A ciki az, hogy szombaton volt nálam pedikűrös...
Ezért akartam ma élményfürdőbe menni, hogy valamennyire "kiáztassam", de ilyen fos időben nem megyek...
Hogy nekem mindig van valami nyűgöm...:/ :)
Így itthon pihengetek. Délután megyek Écsre, holnap ebéd után meg jövök vissza.
Este buli Katáéknál. Már várom, kicsit lumpolunk...:)
Na, ennyi voltam.
Jók legyetek, jó hétvégét mindenkinek!:)
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

értelmes komment: neked már megint benőtt a körmöd??? :D

KIlcsi írta...

Boldog szülinapot így utólag!

Gábris írta...

Kedves KIlcsi, nagyon szépen köszönöm!:) Megtudhatom, hogy kit tisztelhetek Benned? Vagy az titok?:)
Hm...Nem tudom, azt hiszem, megint benőtt a körmöm, de nem biztos, mert már meggyógyult, és nem fáj!:)