2012. január 22., vasárnap

Csoda történt

Legelőször is köszönöm szépen a mostanában érkező kommenteket, tök jó, hogy nem "0 megjegyzés"-ek figyelgetnek a posztok alatt...:)
No...Péntek este Écs felé vettem az irányt, és tévézéssel telt az este. Bár ezt azt hiszem, sokáig nem fogom elfelejteni...:)
A kézilabda EB-n az olimpiai-, világ-, és Európa-bajnoki címvédő franciákkal játszottunk. A meccs elejét sajnos nem tudtam nézni, mert Anyu mindenáron meg akarta nézni a Barátok köztöt...Amit alapból én is nézek, de most ez kevésbé volt fontos...
A lényeget aztán láttam: szinte példátlan, pazar játékkal 26-23-ra megnyertük a meccset, Fazekas Nándi valami ihletett formában védett, nehéz rá szavakat találni... És ezúttal a mellékelt fényképet sem tartom túlzásnak..:) Olyan emberek kérdeztek a kézilabda EB eseményeiről, akiket általában a sport nem nagyon szokott megfogni, sőőt az utolsó öt percet Anyu is megnézte, nagy izgalmában az utolsó percben hangosan számolta a hátralévő másodperceket...:)
A csoda megvolt, most jön a neheze, írja a hvg.hu, és való igaz: a csapat felállított egy mércét. De nem szabad stresszelni, menni kell tovább, aztán meglátjuk, mi sül ki belőle! Folytatás ma délután Izland ellen.
---
Szombaton a megszokott Kisalföld-olvasgatás mellett az mp3-lejátszómon próbáltam helyet csinálni, 300 MB-ot sikerült is felszabadítani, ami nem túl sok, de a semminél nyilván több. Hogy közhelyet pufogtassak...:)
Négy éves a lejátszó, és még nagyon jól bírja a gyűrődést, ez nálam már-már rekordnak számít, de a hely tényleg fogyóban, és lassan tényleg ott tartok, hogy megunhatatlan kedvenceket kell törölnöm az érkező újdonságok miatt...:/ :)
Ebéd után kis csendespihenőt kellett tartanom, úgy jóllaktam gulyáslevessel és túrós csuszával, hogy mozdulni sem bírtam...:)
Délután pedig visszajöttem Győrbe.
Mivel este buli volt, így a szokásosnál eggyel előbbi buszra mentem ki, de a neten amit néztem menetrendet, az valahogy nem stimmelt.
Gyanítom, hogy nem azt a megállót adta ki, ahol én vártam...:/ :D
De szerencsére éppen arra járt autóval egy kedves kollégám, aki egyébként az esti buliba is hivatalos volt, és elhozott a plázáig.
Nem találjátok ki: ott Nemzeti Sportot akartam venni, de már nem kaptam...Mondjuk ekkora sportsiker másnapján ez annyira nem is nagy szenzáció...:)
Onnan hazajöttem, és kis készülődés után elindultam Katáékhoz, ahol kisebb összejövetelt tartottunk...:) Nem volt olyan fergeteges nagy partizás, de szerintem jól elvoltunk, hülyéskedtünk-beszélgettünk-iszogattunk, jó kis este volt.
Ja, és volt egy Xbox Kinect játékgép is, amin bowlingoztunk. Mit ne mondjak, látszott, hogy igazolt tekéző vagyok...:D Haha, ez persze csak vicc, de tényleg jó volt újra "gurítani"...:)
Zsanival igazán jó kis csapatot alkottunk...:)
Az estét egy buszmegállóban beszélgetve fejeztük be.:)
Fél 2 körül jöttem haza, 8 körül már fel is keltem, a körülményekhez képest frissen és üdén...:)
Ma már kaptam Nemzeti Sportot a benzinkútnál, ahová persze a pár perces esővel egyidőben sikerült elmennem...:/ :)
Ma már azt hiszem nem megyek sehova, pihenek, kajálok, kézimeccset nézek, és el is telik a hétvége...:/
Aztán holnap hétfő, melós-németórás.
Jó hosszú öt nap lesz, már most a következő hétvégét várom, pedig nincs is tervben semmilyen program úgy konkrétan...Majd rögtönzünk valamit...:)
Na, ennyi voltam mára!
Jók legyetek!
Puszik, pacsik, éljenek a csajok!:)

Nincsenek megjegyzések: